Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv i helsesektoren men hatt samme jobb i mange år så husker ikke hva jeg hadde på meg. Men dere andre som er vernepleier, sykepleier, helsesekretær, helsefagarbeider, hva hadde du hatt på deg på jobbintervju? 

Anonymkode: 62948...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vernepleier. Jeg pleier å ha sort dressbukse, en blå v-hals genser med hvitskjorte under. Dog sist hadde jeg en penere cardigan til i stedet. Alltid et enkelt smykke og korte perleøredobber. Min go-to-look for jobbintervju :fnise: Jeg har alltid hatt intervju på vinteren, og da har jeg enkle skoletter til, flate eller med lite hel som ikke bråker når jeg går. Unngår allvers-jakka med mindre jeg absolutt må. Tar på meg kåpe heller.

Anonymkode: 6c86d...2be

Skrevet

Noe jeg trives i. 

Feks svarte ankelstøvletter og mørk bukse (jeans er det vel delte meldinger om, men jeg kunne ha brukt det), skjorte og eventuelt en genser eller cardigan utenpå. Nøytral sminke. Tilbehør som passet, for min del noen små øredobber, kanskje et lite smykke og en klokke. 

Anonymkode: 4d391...177

Skrevet

Funker langarma bluse med jeans? Jeg bruker uniform på jobb og er ikke noe pyntete av meg. Eier ikke dressjakker eller penbukser. Har ett par kjoler, men de ville ikke passet til jobbintervju. 

Skrevet

Gått i jeans, joggesko og en litt penere genser. Jeg er helsefagarbeider og man går slik på jobb. 

Anonymkode: 5b451...ea8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gått i jeans, joggesko og en litt penere genser. Jeg er helsefagarbeider og man går slik på jobb. 

Anonymkode: 5b451...ea8

Så du tenker man ikke skal være mer pyntet enn til hverdags på jobb? Jeg jobber og har uniform så blir veldig usikker..  

Blusene jeg eier er forresten mørk rød. Så det er kanskje feil farge. 

Skrevet
På 26.1.2019 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Så du tenker man ikke skal være mer pyntet enn til hverdags på jobb? Jeg jobber og har uniform så blir veldig usikker..  

Blusene jeg eier er forresten mørk rød. Så det er kanskje feil farge. 

Jeg tenker at man går bittelitt mer pyntet enn man ville gjort på jobb. Mulig jeg ville kjøpt inn et intervjuantrekk om du bare har dongeribukser og mørk røde bluser. 

Skrevet

Vær deg selv. Gå med alminnelige klær, men velg så klart en anstendige klær. Ikke overpyntet. 

Anonymkode: efcb0...0c1

Skrevet

Jeg har ett antrekk som er mitt "intervju"antrekk :) Svart pen bukse i silkelignende stoff som alikevel ikke skinner som silke ofte gjør. Ser ut som en vanlig bukse, bare at den har en veldig pen passform til mine former. Ikke for stramt og ikke for tight langs bena. En mørkeblå bluseshorte som er kort i ermene, og så har jeg en enkel svart genser uten glidelås med V hals over der igjen. Ett par øredobber i sølv, helt enkle og runde. Sminker meg som jeg vanligvis gjør, enkelt og naturlig. 

Sko bryr jeg meg aldri om, sålenge det ikke er heler og de ser ok ut. Altså ikke joggesko og sandaler, men hverdagsskoene mine :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...