Gjest Benedicte Skrevet 24. august 2002 #1 Skrevet 24. august 2002 Hei! Jeg trenger hjelp...sitter i Australia og jobber med en innlevering paa universitetet. Jeg skal, i oppgaven, starte en ny bedrift her i Australia og eksportere til det norske markedet. produktet det er snakk om er stroempebukser som holder mer enn en gang (...) Hvem vet vel mer om dette enn dere??!! :kgblunk: Det jeg trenger hjelp til er hva slags stroempebukser dere savner, moenstre, farger...og rett og slett om dette er noe det er interesse for. Hadde satt stor pris paa tilbakemelding!!! med vennlig hilsen Benedicte
Sirius Skrevet 24. august 2002 #2 Skrevet 24. august 2002 Når det gjelder nylon-strømpebukser bruker jeg ikke det så mye, kun til fint, og da er det viktig at det ikke er hæl/tå forsterkning og heller ikke sånn sømm i tåa slik at de kan brukes i sandaler/pensko. Når det gjelder litt tykkere strømpebukser (sånn en bruker under om vinteren) foretrekker jeg strømpebukser uten fot slik at jeg kan bytte sokker uten å måtte bytte hele strømpebuksa. Tenk hvis du er på fjelltur og blir skikkelig svett og våt på beina..... Jeg klipper ofte av tåtuppen på mine tynne ull/bomullsstrømpebukser.
wondergirl Skrevet 25. august 2002 #3 Skrevet 25. august 2002 Jeg hadde vært overlykkelig hvis det fantes strømper som tålte litt mer enn en gangs bruk! Er storforbruker av tynne strømpebukser fordi jeg går mye i skjørt, og de ryker eller rakner til stadighet. Det finnes ingentng som er mer kjedelig å bruke penger på enn BLÆH et par nye sorte strømpebukser. Det må da være et kjempemarked for dette?
Mrs. B Skrevet 26. august 2002 #4 Skrevet 26. august 2002 Et lite tips; bruk vanter eller liknende når du tar på strømper - da revner de ikke så lett.
Gjest Jamila Skrevet 28. august 2002 #5 Skrevet 28. august 2002 Enig med Sirius, det hadde vært kjekt med strømper man faktisk kan bruke sammen med sandaler. Eller enda bedre, kombinasjonen hold-inn i buksedelen og uten sømmer på foten.
Tusenfryd Skrevet 29. august 2002 #6 Skrevet 29. august 2002 Også hadde det vært skikkelig gildt om man kunne finne strømper som er lange nok i bena... jada, jeg vet det finnes, men få steder har dem, også i Oslo, og som regel ender jeg opp med strømpebukseskrittet 5 cm nedpå lårene (åååå, deilig...!) med påfølgende gnagsår De som er korte i livet er også en fest, der man har strømpebukse-sig hele tiden fordi man har silketruse på... Og mind you, jeg betaler ikke en hundrings for strømper som så likevel ryker etter kort tids bruk. Aldri blir de skikkelig rene heller, hvis skoene har farget av, for man kan jo ikke slenge dritten i vaskemaskinen, men må håndvaske :evil: Egentlig er jeg ganske forbanna på hele greiene kjenner jeg får virkelig fyrt meg opp her...
Benedicte Skrevet 30. august 2002 #7 Skrevet 30. august 2002 Tusen takk for svar!!! Goey aa se at folk har saapass sterke meninger om temaet... Takk igjen... Benedicte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå