Gå til innhold

Hvilken selfieapp bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken app bruker du når du skal ta selfie/bilder?

Noen andre apper du også bruker? ☺

Anonymkode: 898ee...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det selfie-apper?

Anonymkode: d621a...636

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det selfie-apper?

Anonymkode: d621a...636

Ja, spør jeg og, hva gjør en selfie app?

Bruker bare kameraet foran på telefonenm

Anonymkode: c81dc...3dc

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg bruker også bare kameraet. Redigerer aldri selfiene mine om det var noe slikt du tenkte på.

Anonymkode: 8b469...9c4

• Liker 1
Skrevet

Jeg poster ikke selfier.

Anonymkode: 390c5...1a5

• Liker 3
Skrevet

Jeg mente om dere hadde lasta ned en spesiell app som tar bilder med filter og isåfall hva den heter om det er en spesiell dere liker? 

Tror ikke noe på at folk ikke bruker filter på bildene sine. Bare se på facebook alle profilbildene der (på jenter) er jo tatt med filter/endret lys, kontrast osv☺️

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg mente om dere hadde lasta ned en spesiell app som tar bilder med filter og isåfall hva den heter om det er en spesiell dere liker? 

Tror ikke noe på at folk ikke bruker filter på bildene sine. Bare se på facebook alle profilbildene der (på jenter) er jo tatt med filter/endret lys, kontrast osv☺️

Ikke mitt. Hvis jeg bruker filter er det bare på snapchat. (På tull) fint å være naturlig!

Anonymkode: 390c5...1a5

• Liker 2
Skrevet

Selfie-app 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 34036...a69

• Liker 2
Skrevet

Ingen

Anonymkode: 42bf5...556

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alle bruker ikke filter. Jeg gjør det ikke fordi jeg ser bare teit og unaturlig ut.

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alle bruker ikke filter. Jeg gjør det ikke fordi jeg ser bare teit og unaturlig ut.

Du bruker ikke sminke heller da regner jeg med? Ikke maskara og ikke eyeliner og foundation 😛

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du bruker ikke sminke heller da regner jeg med? Ikke maskara og ikke eyeliner og foundation 😛

Hva har det med saken å gjøre?

Du kom med en påstand om at alle bruker filter fordi det har du sett på et begrenset antall profilbilder på Facebook. Den sminken jeg bruker til hverdags gjør ikke at jeg ser teit og unaturlig ut sånn som jeg ser at mange som bruker filter gjør.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke sminke, og ikke noe redigering på bildene mine. 

Anonymkode: c81dc...3dc

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke filter når jeg tar bilder, føler jeg jukser og sminker meg veldig sjeldent. Det morsomme med dette er at jeg har både makeup og foto utdannelse.

Skrevet
On 1/26/2019 at 2:59 PM, AnonymBruker said:

Hvilken selfieapp bruker du?

Hva er forskjellen på en selfieapp og en kamera-/fotoapp? Kan man bare ta selfies med en selfieapp? 

Anonymkode: fb49b...1e4

Skrevet

Visste ikke at det en gang finnes selfieapper jeg.. 😂 

Men jeg bruker enten frontkamera i kamerafunksjonen på telefonen, eller snap. Hender jeg tar en bra selfie i Snap, å dermed lagrer den :) der kan det også hende jeg justerer litt på fargene (sveiper til jeg får den som gir litt mer dempede farger, fordi jeg syns det er fint) :)

Anonymkode: 16292...167

Skrevet

Trenger ikke app for å redigere selfien, nye telefoner har mange gode innstillinger du kan leke med etter du har tatt bildet. Dersom du vil prøve det anbefaler jeg å bruke funksjonene som heter kontrast, metning og/eller varme. Disse funksjonene dekker ikke hvordan du ser ut (utenom at de kan dempe uren hud til en viss grad), men gjør bildet vakrere i farger og skygger, og blir mer behagelige å se på. Jeg bruker disse ofte, og føler de får frem det som er naturlig fint med meg mye bedre enn et uredigert bilde. 

Anonymkode: 75fe1...cce

Skrevet

Appen instabeauty. Super. 

Anonymkode: f652e...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...