Gjest Chroma Skrevet 12. februar 2019 #181 Skrevet 12. februar 2019 På 10.2.2019 den 23.36, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du være garantert at pengene går til nettopp kilden og ikke fishy virksomhet? Anonymkode: 1beb5...0b9 Så langt har jeg ikke tenkt. Ville kanskje funnet barnehjem eller lignende og hjulpet de der.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #182 Skrevet 12. februar 2019 Hadde ikke fortalt det til NOEN før jeg hadde laget meg en plan. Ville gitt 1 million til mine foreldre og steforeldre, og det samme til ex'n og hans foreldre, da vi har felles barn og det hadde vært en fin gest som viser takknemlighet for at de finnes i barnas liv. Jeg ville bygget meg et hus i nærheten av jobben min, gått ned i stillingsprosent og kjøpt meg ny bil. Ellers ville jeg gitt til riktige veldedige formål som er viktig for meg og mine. Anonymkode: d8ce5...8c9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #183 Skrevet 12. februar 2019 Første måned: Først og fremst betalt ALLE regninger som ligger i nettbanken pr i dag (så fort pengene var tilgjengelig) Satt av 10 % på eget konto til kun veldedige formål. Hjulpet den ene i vår familie som sliter med skole og ikke har klart å få seg en utdannelse. Jobber pr i dag på minimum lønn. Ville hjulpet med å få start eget business av et eller annet slag. Gitt til andre familiemedlemmer i Norge, slik at de kan betale ned noe av lån de har. Betale ned alt lån til andre. Har familie i hjemlandet. Hadde satt inn fast trekk utbetaling til noen av de hv måned. De er gamle, uten pensjon, så de fikk litt økonomiske friheter for resten av livet sitt. Dette gjerne i samarbeid med økonomi ekspert/skatteetaten osv, slik at alt gjøres riktig. Kjøpt en leilighet i Oslo (for student datter) Kjøpt en leilighet i Trondheim ( til min andre datter som planlegger å studere der) Kjøpt meg stor leilighet i hjemlandet og bruke det som feriebolig Dette ville jeg gjort ila den første måneden som rik I tillegg ville jeg brukt tiden og pengene på: Finne ut veldedige organisasjoner i utlandet + hjemlandet, som jeg ville ønsket å støtte. Sende 2-3 "fattige" barnefamilier i Norge, HVERT ÅR, på ferie i Norge/Utlandet med alt inklusiv. Brukt penger på å bli frisk(ere) Gitt noe penger (moderat mengde) til min student datter i mnd overføring, til personlig bruk. Ikke altfor mye slik at det går på studiene løs, fordi foreldrene er blitt rike. Studiene skal gjøres ferdige, men da slipper hun å jobbe i tillegg til studiene. Pusset opp arvet leilighet etter mor, og IKKE solgt den. Hvis vi velger å flytte, så vil den brukes som ekstra bolig Kanskje ferie her og der, hvis helsa håndterer det. Disneyworld med barna (har ønsket det lenge) Cruiseferie Machu Pichu - men ser ikke for meg at jeg vil klare det slik helsa er nå Thailand Anonymkode: ccdf6...d45 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #184 Skrevet 12. februar 2019 Norsk Tipping fører egen statistikk over spørsmålet. Tror nok svarene deres først blir valide/uvalide i det øyeblikket dere evnt. vinner. Det å se for seg 400 mill vs. å faktisk ha det gir forskjellige svar, ja. Enig der. Anonymkode: 1beb5...0b9
Anonymburker Skrevet 13. februar 2019 #185 Skrevet 13. februar 2019 Tror ingen har godt av å vinne så mye penger. Tror jeg hadde gitt bort mesteparten. Bedre med 400 personer som får èn million hver, enn 400 mill til en person.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. februar 2019 #186 Skrevet 13. februar 2019 Spandert er fin tur på alle kjente minstepensjonistene i bygda + gjitt penger til idretten, og barnefamilier som sliter.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #187 Skrevet 13. februar 2019 Ingen problem å i hvert fall vinne litt hvis man spiller Andelsbank. Anonymkode: 1beb5...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå