Gå til innhold

Jenter. Onanerer du på ryggen eller magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen som gjør det på siden også men. Selv gjør jeg det på magen men en venninne av meg gjør det på ryggen.

Anonymkode: 769e2...642

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Alltid på ryggen😊

Skrevet

Halvt sittende. 

Anonymkode: fe106...f8a

• Liker 1
Skrevet

Kan gjøre det både på magen og på ryggen. 

Anonymkode: 6fe24...24e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halvt sittende. 

Anonymkode: fe106...f8a

Samme her

Anonymkode: 4aa57...b1c

• Liker 1
Skrevet

Alltid på ryggen 

Skrevet

Jeg onanerer alltid på klitoris og området rundt. Aldri på ryggen eller magen........

(klarte ikke å dy meg! 😇)

Anonymkode: a6a3b...a73

• Liker 5
Skrevet

Jeg er feedee og elsker å kose med magen min (spesielt etter at jeg har spist. 😊

Anonymkode: 43756...e48

Skrevet

Jeg er en mann men ifølge forskere er det jo ikke forskjell på kjønnene lengre (i Sverige finnes ikke han og hun lengre).  Mitt tips er å stå på hendene å onanere.  Da slipper du å finne ut om hva som er best av rygg eller mageonani.

• Liker 1
Skrevet

Alltid på magen. 

Anonymkode: 4bdd7...242

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Proculharum skrev:

Jeg er en mann men ifølge forskere er det jo ikke forskjell på kjønnene lengre (i Sverige finnes ikke han og hun lengre).  Mitt tips er å stå på hendene å onanere.  Da slipper du å finne ut om hva som er best av rygg eller mageonani.

Tøys. 

Anonymkode: 4bdd7...242

• Liker 2
Skrevet

Jeg må gjøre det på magen. Får det ikke til på andre måter.

Anonymkode: 9e993...9df

• Liker 2
Skrevet

Regner med damene onanerer musa si? Eller har anatomien forandret seg i det siste?

Skrevet

Helst på magen, men noen ganger halvsittende. 

Anonymkode: a8895...c22

Skrevet

Har faktisk hørt om en som fikk orgasme av massasje i korsryggen. Har også hørt om noen som kjente kåthet i ryggen, helt seriøst. 

Anonymkode: 6a0b8...881

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk hørt om en som fikk orgasme av massasje i korsryggen. Har også hørt om noen som kjente kåthet i ryggen, helt seriøst. 

Anonymkode: 6a0b8...881

Har faktisk hatt en liten mini orgasme i søvne. Det jeg husker var fingre som strøk nedover ryggen, og så intens trykk/muskelsammentrekninger i korsryggen (akkurat som en orgasme) :fnise: så våkna jeg 😂👍🏻

Men for å svare; går ut i fra spørsmålet er til hvilken posisjon: Det blir på ryggen, mest behagelig for min del til å få til å stimulere klitoris. Andre stillinger krever litt for mye muskelbruk til annet enn kun stimulering 😅

Anonymkode: 88338...004

Skrevet

Før lå jeg alltid på magen, men ligger jeg på ryggen og onarerer. Det var etter at jeg ble sammen med første kjæresten at jeg begynte å gjøre det. Før det trodde jeg ikke at jeg klarte å komme hvis jeg lå på ryggen.

Anonymkode: 5bd72...00a

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
4 timer siden, Proculharum skrev:

Har veldig sansen for denne. Svenske menn er verdensmestere i å late som de er kvinner. Ingen tvil om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...