Gå til innhold

Har du vunnet noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vunnet litt forskjellig opp igjennom tidene, men ikke noe veldig stort. Det siste jeg vant var i julen da jeg var på julebasar. Da vant jeg en gedigen stor fruktkurv med masse frukt, sjokolade, peanøtter og potetgull i. Jeg ble vanvittig glad. Tok ikke bilen med meg når jeg skulle hente den og slet noe på tur hjem med en diger kurv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En gang vant jeg en nydelig dukke med skikkelig ballkjole på tivoli. Da var jeg vel 7-8 år ,tenker jeg, og det var ren LYKKE.

Det gjorde jeg og. Broren min ble så sur og misunnelig for at jeg vant så han klipte i stykker buksa si!
Gjest Anonymous
Skrevet

Har vel vunnet noen kaker på kakelotteri og 25 kr på skrapelodd og sånn, men ikke noe særlig ellers.

Jo, forresten, har fått t-skjorter i Limerickkonkurranser, den første da jeg var ti år gammel.

Ellers kjøper jeg lodd mest for å støtte idrettslag og sånn, ikke for å vinne noe.

Gjest Wynja i.i
Skrevet

Har bare vunnet småsaker, bortsett fra en hvit t-skjorte fra Q-Jon (ettermiddagstv) med Yacko, Wacko og Dot på. Hadde laget en tegning som de viste frem på tv. :ler: (De gærne Animaniacs-WarnerBrothers-tegneseriefigurene, om noen husker dem)

Gjest Anonymous
Skrevet

Og så vant jeg en novellekonkurranse i et ungdomsblad en gang, og fikk ros av Unni Lindell for mine skriveevner. :sjarmor: Og en t-skjorte med bladlogoen på. :sjarmor:

Gjest Wynja i.i
Skrevet
Og så vant jeg en novellekonkurranse i et ungdomsblad en gang, og fikk ros av Unni Lindell for mine skriveevner.  :sjarmor: Og en t-skjorte med bladlogoen på. :sjarmor:

Dette var da meg...

Gjest Seleena
Skrevet

Ja, vant 500 kr for å ha teikna den flottaste teikinga på skulen då eg gjekk i 4. eller 5. klasse.

Temaet var vennskap. Dette er eg kjempestolt over!

ellers har eg vunne blomst, duk, lysestakar, vase ++ på basarar/lodd.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja, vant 500 kr for å ha teikna den flottaste teikinga på skulen då eg gjekk i 4. eller 5. klasse.

Temaet var vennskap. Dette er eg kjempestolt over!

ellers har eg vunne blomst, duk, lysestakar, vase ++ på basarar/lodd.

Ha! Det gjorde jeg på ungdomskolen også! Husker ikke hva temaet var men :-? Jeg tegnet - eller dvs. lærinnen min ville at jeg skulle tegne en hund, for da mente hun jeg ville vinne, og det gjorde jeg :ler:

Er du flink til å tegne idag også?

Merkelige saker egentlig - men jeg kunne faktisk tenke meg at du var en dyktig tegner :-)

Gjest Seleena
Skrevet

Er du flink til å tegne idag også?

Merkelige saker egentlig - men jeg kunne faktisk tenke meg at du var en dyktig tegner :-)

Var vertfall veldig flink å teikne som lita. Dyr og landskap. :) Har ikkje teikna på LENGE, men eg har det kanskje i handa enda....skal uansett ta kurs til hausten. :Nikke:

Det der er litt rart at du seier, at eg er flink til å teikne. For eg har ikkje antyda dette før.

Teiknar du ??

Gjest Anonymous
Skrevet

Var vertfall veldig flink å teikne som lita. Dyr og landskap. :) Har ikkje teikna på LENGE, men eg har det kanskje i handa enda....skal uansett ta kurs til hausten. :Nikke:

Det der er litt rart at du seier, at eg er flink til å teikne. For eg har ikkje antyda dette før.

Teiknar du ??

Nei det har du ikke, men jeg (pleier) å være ganske flink til å 'tyde' mennesker :)

Nei. Ekstremt lite. Ble så mettet en dag. Når jeg ser gamle tegninger jeg gjorde for mange år siden så blir jeg helt paff, for det hadde jeg nok ikke klart i dag. Kansje med litt trening, men ikke nå.

Nå liker jeg bedre å bare 'titte' :) I fjor var jeg kjempeflink og gikk på utstillinger non stop - og det skal jeg ta opp igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...