Gå til innhold

Har du vunnet noe?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Noen har som kjent veldig vinnerlykke, og får alt fra penger til basargevinster kastet etter seg, mens andre aldri vinner.

Jeg er vel sånn midt på treet, har vunnet en del småting på lokale basarer, eggeglass og sånt. Det skulle egentlig bare mangle, etter alle loddene vi har tatt... Har aldri vunnet pengepremier, siden jeg aldri tipper eller spiller.

Har forresten vunnet en slagordkonkurranse, premien var fliser for en del tusen kroner. Da hadde vi akkurat lagt ferdig fliser på bad og gang i det nye huset vårt...

Har du vunnet noe? Hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var liten vant jeg alt av basar ting, hver gang.. Men jeg antar at det ble tatt ganske mange lodd i mitt navn fra besteforeldre og foreldre også da..

Er ikke like heldig i det voksne liv.. Men har hatt hell i kjærlighet! Kan ikke ha hell i alt vettu!

Gjest Formosiss
Skrevet

Når jeg var 12 vant jeg en tørketrommel og en reise til 10000 kr. hvor jeg ville i hele verden (reiste til Orlando og Disney World). Etter det har jeg vunnet en del mindre pengepremier på bingo, lotto og V75, og rasker alltid med meg en del bamser på tivoli.

Min seneste "gevinst" var en lypsyl fra InSide :-P

Skrevet

Har vunnet en del gjennom livet ja. På barneskolen vant jeg bøker i en konkurranse på biblioteket, jeg vant nylig en CD for å svare på et spørreskjema. Ellers har jeg vunnet en del pga kryssordløsing, bl.a. et stort PC-skrivebord, penger, toastmaskin, kaffetrakter, champagneglass, kjøkkenmaskin, to store esker med hudpleieprodukter og en del mer. Og jeg har vunnet en del kosedyr på tivoli o.l.

Skrevet

Jeg har ikke hatt særlig vinnerlykke nei :tunge1:

Engang var jeg på fest med alle naboene der vi bodde sammen med foreldrene mine - og da ble det loddsalg!

Gleden var stor da ett av mine lodd ble trukket ut for dette var aller første gang jeg vant noe (og jeg var da 19 år)

Kry gikk jeg opp for å hente gevinsten som viste seg å være :o en blå vaskeklut :hoho::hoho::hoho:

Trodde mamma og de andre rundt bordet skulle le seg ihjel på mine vegne :ler::tunge1:

Etter det har jeg vunnet 14 000 i Lotto og 10 000 i Exstra

Men jeg har hatt veldig hell i kjærligheten da :hjerte:

Gjest gjest1
Skrevet

Har aldri vunnet noen store ting.

Det meste jeg har vunnet av penger er vel 45 kroner i lotto. Men jeg husker en gang jeg kjøpte kun 1 lodd i kakelotteri og vant en kake :ler:

Også ble jeg trekt ut blandt ganske mange da jeg vant Donald Ducks fødselsdag-dagbok, og da følte jeg meg ganske heldig :ler:

Gjest SumoBryter
Skrevet
da jeg var liten vant jeg alt av basar ting, hver gang.. Men jeg antar at det ble tatt ganske mange lodd i mitt navn fra besteforeldre og foreldre også da..

Er ikke like heldig i det voksne liv.. Men har hatt hell i kjærlighet! Kan ikke ha hell i alt vettu!

samme her

Skrevet

Vinner stadig småting men har vel aldri vunnet noe stort...

Skrevet

Jeg har vunnet i lotto! Flere ganger, faktisk... Men aldri mer enn 250 kr.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har vunnet småting i lotterier o.l, men aldri noe stort/verdifullt.

Jeg vant over 8000 kr i Lotto en gang - det var STORT, og pengene kom utrolig godt med siden jeg var student på den tiden.

Ellers håper jeg på å vinne i returkartonglotteriet og 1.premien i Lotto snart - gleder meg til å bli millionær! :Nikke:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vannt et :hjerte: en gang i tiden. Vet det kansje ikke var det du tenkte på - men uansett er det den beste gevinsten jeg har fått :)

Gjest Catwoman
Skrevet

jeg vant et tremåneders abbonement på det nye en gang. ( fylte ut et lite spørresjema i butikken, søsteren min gjord edet samme og hun vant også, så vi antok at det ikke var så mange som deltok :ler: ) så har jeg vunnet hudpleieprodukter på apoteket, litt småtteri på kronespill og flaxlodd :ler:

hmm... kommer ikke på noe annet....

Vant 500kr og to signerte bøker i en novelle konkurranse (men det var kun tredjeplass)

novellen ligger i signaturen min.

Gjest Porselen
Skrevet

Jeg vinner kr. 30 på joker av og til..........

En sommer vant jeg tilsammen nesten 2000 på lotto, spredt over ca. 3 mnd., jeg var nesten målløs...

Da jeg gikk på ungdomsskolen skrev vi oss opp på en liste og så skulle det trekkes ut en vinner som fikk et språkopphold i England. Jeg vant, men så viste det seg at dette var ulovlig så det ble ingen språkreise på meg men jeg fikk et spill som trøst. :o Det er på dette planet min vinnerlykke befinner seg dessverre........ :(

Gjest Madeline
Skrevet

I løpet av det siste året har jeg hatt en del vinnerlykke. Hadde aldri hatt det før. Men jeg fant ut at hvis du vil vinne så må du delta. I lotto ol. vinner jeg aldri mer enn en femtilapp, men jeg var med på en del konkurranser på norske sider på nettet i fjor. Det endte opp med et lass med håndklær, seigmenn, kjølebager, kalkulatorer, teaterbilett, konsertbiletter, gavekort på sko, kosedyr, bøker, 2 MP3 spillere og enda noen småting. Det var kjempemoro. Likte best de konkurransene der du skulle spille og de med best poengsum vant. Jeg ble ganske fort flink og vant mye. Så alt i alt ble det premier for noen tusenlapper.

Gjest Gitte
Skrevet

har vunnet 500 kr på et flaxlodd en gang... ellers bare 20 kr å sånn.. vant en sykkelhjelm i en tegnekonkurranse når jeg var liten.. det var stas :P har vinni no kjøkkenglass å sånn også.. men ikke de helt store premiene nei

Gjest lillelou
Skrevet

En gang vant jeg en nydelig dukke med skikkelig ballkjole på tivoli. Da var jeg vel 7-8 år ,tenker jeg, og det var ren LYKKE. En stund etter det vant jeg en diger håndarbeidsbok, og den elsket jeg også.Mest fordi den luktet så himla godt, og fordi det var så fine bilder i den, men jeg lærte meg aldri noen fancy-schmancy handarbeidsteknikker, og nå vet jeg ikke hvor boka er hen engang.Og så vant jeg et sølvsmykke i Senterpartiets (!!!) skrapelodd-lotteri en gang sent på 80tallet. Etter det har jeg ikke vunnet noe- med unntak av min søte kjæreste, da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vunnet reisegavekort (10 000) og et års gratis bruk av en møkkabil en gang, jeg vant en slagordkonkurranse. Kunne aldri falt meg inn å kjøpe bilen, for å si det rett ut.

Ellers vinner jeg stadig vekk i vinlotteriet på jobb, og flaskene våre gjør omtrent som hos Ekjord: Plutselig er de borte, og vi kan ikke helt redegjøre for hvor de har tatt veien...

:sjarmor:

Skrevet

For 15 år siden vant noen venner og meg i et tippelag nesten 600.000, senere vant jeg 150000 på hest, og flere premier fra 500 til 15000.

Ellers vant jeg ett hjerte som jeg senere tapte. :ler:

Min bror vant nylig et større beløp, ellers kjenner jeg vel ingen som har vunnet noe særlig.

Sånn er det bare - noen ganger vinner du, men statistisk er vel sjansen liten i alle spill.

Skrevet

Vant 100 + 50 kroner på flaxlodd i går. For 10 år siden vant jeg et servise og en provenceduk på menighetsbasa. Og da jeg var barn, vant jeg faktisk en svingstol, Planet, designet av Dysthe. Med sennepsgult trekk. Må sjekke om den står på låven og er restaurerbar neste gang jeg er hjemme...

Skrevet

Var en svoren P3-fan og totalt musikkfrelst i mine litt yngre dager. Vant uttallige CD-plater - både signerte og usignerte - fra P3... Alltid med hyggelige hilsner fra HC, Howard, Trine og Co! hihihi... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...