AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Del Skrevet 26. januar 2019 I forrige uke hadde jeg sex for første gang med min nåværende date, men det ble ganske så dårlig. Det ble fem lange dater mellom oss før det til slutt ble sex. Etter hver eneste date kom jeg hjem gjennomvåt (selv om det var lite fysisk kontakt på datene), men da vi hadde sex klarte jeg ikke å bli våt nok. Så det er jo ikke rart at det ikke ble noe godt for meg når jeg ikke egentlig var så våt som jeg må være... Jeg ble litt skuffet over at han ikke gjorde noe innsats for å få meg våtere (fingre/tunge), og jeg synes han gikk veldig fort frem (for lite forspill). Han virket lidenskapelig og kysset mye (men vi er nok ikke helt "tilpasset" hverandre enda når det kommer til kliningen). Jeg vet at det også er mitt ansvar å sørge for dette, så jeg skal forsøke å "guide" ham litt mer akkurat der. Men siden han ikke helt "skjønte" problemet selv tenker jeg også at han kanskje ikke har så mye erfaring. Hvor mange sjanser skal man gi hverandre før man bare må akseptere at man ikke passer sammen seksuelt? Det er vel ganske vanlig at de par første gangene med en ny partner ikke blir top notch? Hvordan har det vært for dere andre når dere har hatt sex med en ny person? Anonymkode: 990cd...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Del Skrevet 26. januar 2019 Dette er vel kanskje ikke et veldig populært svar, men for min del er det bra ganske raskt. Jeg fikk ikke orgasme første gang jeg hadde sex med han jeg treffer nå, men det var mest fordi han var så ivrig og det gikk ganske fort. Sexen var fortsatt deilig da. God sex handler jo mer om entusiasme og begjær enn det handler om teknikk, selv om det klart også er en faktor. For min del er det en indikator på om vi er en god match generelt. Anonymkode: 7bcc1...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 26. januar 2019 #3 Del Skrevet 26. januar 2019 Hadde jeg gitt opp etter første gangers noe skuffende sex, hadde jeg gått glipp av mye bra sex. Noen trenger litt mer tid enn andre, rett og slett. Jeg pleier å se på den seksuelle kjemien, tenning og kommunikasjon. Dersom de tre punktene er der, har man grunnmuren. Resten går an å jobbe med. Det som er lett å glemme er at man ofte blir preget av den man har vært vant til. Men det som fungerte for vedkommende, fungerer ikke nødvendigvis med neste. Slikt kan ta litt tid å finne ut av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 26. januar 2019 #4 Del Skrevet 26. januar 2019 Dere må jo bli litt kjent med hverandre seksuelt først og guide hverandre til hva dere liker og ikke liker. Si det du har skrevet her, at du trenger mer tid og forspill. Det er jo helt vanlig at kvinnen ofte trenger mer tid enn mannen. Dere har jo bare hatt sex én gang hvis jeg forstår rett? Kan jo være han var nervøs siden alt gikk litt for fort. Uansett er det så viktig å kommunisere, forklare hva du trenger og behovene dine for at dette skal bli en god opplevelse for begge to. Jeg trengte tid i starten med kjæresten min og husker det ikke som spesielt godt de første gangene, for jeg var ikke helt trygg enda. Det ble jo bedre og bedre men vi måtte selvsagt bli kjent med hverandre ei stund på det området før det ble ordentlig godt. Synes du skal gi det litt tid og som sagt forklare hva du trenger og hva som er godt for deg før du tar en avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Del Skrevet 26. januar 2019 TS her, takk for gode svar! Har selvsagt ikke planer om å gi dette opp enda, vi har jo bare hatt sex én eneste gang så langt. Skal forsøke å være tydeligere på hva jeg trenger, og forsøke å "roe" ham litt mer ned så ting ikke går så raskt. Anonymkode: 990cd...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå