Gå til innhold

Hvordan si til fuckfriend at vi må begynne å bruke kondom fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn gir sæden hans meg sopp. Men jeg har ikke lyst å si at det er derfor. Hvordan kan jeg få han til å begynne å bruke kondom uten at det blir turn off?

Anonymkode: 3226d...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn gir sæden hans meg sopp. Men jeg har ikke lyst å si at det er derfor. Hvordan kan jeg få han til å begynne å bruke kondom uten at det blir turn off?

Det ville jeg ikke nølt med å si en gang 😂 Men hadde sikkert sagt at den naturlige bakteriefloraen blir litt i ubalanse, og at det kan være ubehagelig for deg. Sier det samme på to forskjellige måter. 

Anonymkode: 274c4...251

• Liker 6
Skrevet

Du kan si at du måtte slutte på prevensjonen du gikk på fordi.... også finner du på en grunn som passer for til den type prevensjon. 

• Liker 1
Skrevet

Egentlig trenger du ikke gi en grunn i det hele tatt. Du kan bare si at han MÅ bruke kondom. For å si det sånn: du er rimelig blåøyd om du ikke har brukt kondom med en fyr som bare er FF så langt. Ellers kan du jo bare dra: "Jeg vil ikke ha unger eller kjønnssykdommer fra deg" 

Anonymkode: e0106...90b

• Liker 7
Skrevet

Men det at jeg får sopp etter vi har sex, er dette noe som vil bedre seg etter hvert? Når skjeden min blir vant til sæd?

Ts

Skrevet

Er dere eksklusive? Hvis dere er åpne for å ligge med andre, så bør dere uansett bruke kondom. Trenger ikke si noe om helsa di, bare at du føler deg tryggest med kondom.

Anonymkode: 62888...baa

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det at jeg får sopp etter vi har sex, er dette noe som vil bedre seg etter hvert? Når skjeden min blir vant til sæd?

Ts

Det er mulig du reagerer på hans bakterieflora, og det vil ikke endre seg isåfall. Hadde det slik med en eks selv. Evt så har han noe dritt som han smitter deg med. Samtidig må jeg støtte meg på det de andre sier at dere burde bruke kondom så lenge dere ikke er eksklusive og har sjekket at ingen av dere har noen kjønnssykdommer. 

Anonymkode: a5d24...2e6

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør du ikke vurdere å skaffe en annen FWB og si a det bra til denne som gir deg sopp?

Skrevet

Hopp av i svingen, så burde det være løst. Forøvrig kan du reagere på bakteriefloraen hans og ikke sæden. Jeg fikk alt mulig plager av en fyr som aldri gikk over, sopp, BV og bekkeninfeksjon. Mens med eksen reagerte jeg null og niks etter vi hadde hatt sex 2 ganger. 

Anonymkode: 52ff9...005

Skrevet

Jeg fikk røde prikker og kløe dem utviklet seg til sår og svie når det hadde gått en stund siden sist jeg hadde sex. Kun et par uker borte fra min kjæreste gjennom et og et halvt år førte til dette.

Første gang oppsøkte jeg lege som trodde det var en kjønnssykdom, men det viste seg å kun være en hudinfeksjon som "kunne satt seg hvor som helst". Da det kom tilbake etter neste fravær skjønte jeg tegninga. Fant fort ut at ved å skylle med pyrisept noen ganger om dagen i noen uker gjorde at prikkene forsvant, og dukket ikke opp før etter neste ferie.

For meg skjedde det både med kondom og uten.

Dette er jo ikke helt det samme som du opplever, men om det ikke har vart så lenge kan det jo være at det går over, slik det gjorde med meg.

Men absolutt verdt å forsøke med kondom en stund for å de om det bedrer seg. Jeg ville bare sagt at det svir og det er visst noe jeg reagerer på og vil finne ut hva det er.

Anonymkode: 20ecb...e31

Skrevet

Om du ikke ønsker å si at det er pga. sopp, så kan du si at det er fordi du ikke er så flink til å ta p-pillene dine til samme tid hver dag / at du av og til glemmer en pille.

Anonymkode: 09138...b2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...