AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Har en venninne som skal gifte seg, og jeg har fått det ærefulle oppdraget å være forlover. Nå lurer jeg på hvor mange (og hvem av gjestene) det er vanlig å invitere med på utdrikningslaget... Er det vanlig at bruden selv får påvirke hvem som blir invitert med? Anonymkode: 642d1...660
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Ja. Venninner og kvinnelig slekt er vanlig. Jeg ble ikke spurt hvem jeg ville ha med, og det er litt dumt fordi det var folk som ikke ble bedt jeg gjerne ville hatt med. Spør bruden. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Du bør la bruden få det siste valget på hvem som skal bli med. Har dere en "vennegjeng" og hun ikke ønsker å ha med en eller flere av disse personene, så lar du hun få det slik hun vil. Noe annet blir bare kleint. Du bør med andre ord spørre både etter om det er noen hun ikke ønsker å ha med, som hvem hun vil ha med. Anonymkode: ac383...c83
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Ingen. Utdrikningslag er noe av det mest hjernedøde som finnes. Helt idiotisk Anonymkode: b51ca...e08 1
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en venninne som skal gifte seg, og jeg har fått det ærefulle oppdraget å være forlover. Nå lurer jeg på hvor mange (og hvem av gjestene) det er vanlig å invitere med på utdrikningslaget... Er det vanlig at bruden selv får påvirke hvem som blir invitert med? Anonymkode: 642d1...660 Er det ikke vanlig at bruden kommer med ei liste om hvem hun vil ha invitert da?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Jeg sendte en oversikt over de jeg selv anså som «naturlige» ha med. Tror listen var på 10-15 navn, og det var 6-7 som kunne. Veldig koselig dag! Anonymkode: 1e650...0bc
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Utdrikningslag er noe av det mest hjernedøde som finnes. Helt idiotisk Anonymkode: b51ca...e08 Er du bedt?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har vært i og hørt om utdrikningslag med alt fra 2 til 20 gjester. Synes selv bruden bør få være med å bestemme hvem som skal komme. Anonymkode: 8460d...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 Ja bruden bør få bestemme hvem som er invitert. Mim forlover kjenner ikke alle mine venner da jeg ikke har en fast venne gjeng. Jeg har naboer som er gode venninner, venninner fra barselgruppene, kollegaer som er mine venner og mange barndomsvenninner. Min forlover har jeg studert med og kjenner noen av disse men ikke alle så hadde jo blitt lei meg om ikke alle hadde blitt invitert. De blir alle invitert i bryllupet også. Anonymkode: 13412...26e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 Har vel kun vært i utdrikningslag i størrelsesordenen 7-15 stk, men tror både flere og færre er helt normalt. Bruden velger hvem som skal inviteres (legge fram liste tiiidlig, så får heller forlover følge med om det kommer "nye" venner til...) Standard er vel alle "slektninger" i samme kjønn, som søskenbarn, gamle nok tantebarn osv, samt nærmeste venner. Setter som regel streken på hvem som er invitert i bryllupet. Har selv vært i utdrikningslag hvor flere var invitert i utdrikningslaget som IKKE var invitert i bryllupet. Litt kleint... Anonymkode: f3a2b...4b3
Cinderella! Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 Når jeg giftet meg, sendte jeg selv en liste til min forlover om hvem jeg ville ha i mitt utdrekningslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå