AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Del Skrevet 26. januar 2019 Grunnen er for det første, jeg liker ikke meg selv godt nok til å tørre å slippe inn på meg noen jeg liker. For jeg vet at innerst inne synes han ikke at jeg er god nok. Plassen er min er den at han mest sannsynlig skal ha meg til noe bedre dukker opp, reserveplaseen rett og slett. Det er ikke noen som har sagt det eller st jeg har blitt behandlet slik, men jeg føler/tenker det. Så jeg var avvisende mot han jeg likte. Følelsene er ikke like intense lenger, men de ligger langt der inne. Jeg var så nær, men jeg turte ikke av mange grunner. Så blir jeg vitne til det jeg frykter mest. Han forelsker seg i en annen, men hun avviser. Det er bare det at jeg ser at han ga opp meg lettere enn han gir opp henne. Og jeg har egentlig bare fått bekreftet det jeg er redd for, at jeg er den de tar mens de venter på noe bedre. Jeg tenker jo fremdeles litt på ham. Men jeg føler ikke jeg har noen rett til det. Klarer å leve en del, men så kommer det liksom tilbake så fort jeg er hjemme osv. Når er jeg den som kan si at "kjæresten kommer på besøk" osv? Jeg er alltid den single i vennegjengen. Ei venninne nå har besøk av kjøresten sin. Ei annen som bor i nærheten har alltid noen hun dater, men hun vil ikke ha noe fast enda så hun bare koser seg. Ei av mine beste skal gifte seg snart. Så har du meg, som er forever singel. Jeg er helt sikker på at dersom jeg sier det til han så kommer han nok bare til å lure på hva som går av meg, eller avvise høffelig. Jeg er så innmari rasende på meg selv. For at jeg ikke tør satse, og for at de gir meg opp lettere enn de gir opp andre. Anonymkode: 4888a...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Del Skrevet 26. januar 2019 Først er du nødt til å bli mer glad i deg selv. Hvordan vet ikke jeg for det er individuelt men det krever innsats og en helomvending av tankene dine. Gode oppbyggende venner, drive med noe man brenner for og er god i, utfordre seg selv fysisk og mentalt. Du må få bedre selvverd og det kan ta tid, kanskje mange år. Inntil da så burde du ikke tenke og lengte så mye etter kjæreste. Det kommer når du er klar for det Det er ikke rart andre menn gir deg opp når du fremstår kald og avvisende fordi du er usikker på deg selv og dems intensjon. Dette er også noe du må jobbe med, gi menn sjansen og ikke ta det så veldig seriøst før dere har datet en lengre periode og du faktisk vet hva de vil og hva dere passer som. Anonymkode: 0a63a...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Del Skrevet 26. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først er du nødt til å bli mer glad i deg selv. Hvordan vet ikke jeg for det er individuelt men det krever innsats og en helomvending av tankene dine. Gode oppbyggende venner, drive med noe man brenner for og er god i, utfordre seg selv fysisk og mentalt. Du må få bedre selvverd og det kan ta tid, kanskje mange år. Inntil da så burde du ikke tenke og lengte så mye etter kjæreste. Det kommer når du er klar for det Det er ikke rart andre menn gir deg opp når du fremstår kald og avvisende fordi du er usikker på deg selv og dems intensjon. Dette er også noe du må jobbe med, gi menn sjansen og ikke ta det så veldig seriøst før dere har datet en lengre periode og du faktisk vet hva de vil og hva dere passer som. Anonymkode: 0a63a...874 Takk for velmenende råd , men jeg begynner å bli "gammel" på datingmarkedet også.. det er ikke noe gøy å bli godt voksen før man begynner å nyte livet, og skal jeg vente så lenge kommer mange til å være etablert. Det er han jeg vil ha. Selv om jeg møter andre menn, har møtt en i 7 mnd nå men fremdeles ikke snev av følelser. Jeg merker jo at jeg hadde prøvd igjen med han her om jeg fikk sjansen. Men jeg blir så følsom når jeg virkelig liker noen, at jeg vet ikke om jeg vil gjennomgå det en gang til , altså, fyre opp våres situasjon enda en gang. Men hvorfor går det for andre og ikke for meg? Er så redd for hva jeg kan bli vitne til nå i fremtiden. Denne dama jeg "frykter" kjenner ikke meg, jeg fikk bare med meg at det var hun han likte, men at hun hadde type. Men det kan hende det er slutt nå og at hun vil prøve med han her, ikke vet jeg. Men jeg ser at han prioriterer å snakke med henne i stedet for med meg. Og det gjør meg sint på han. Men så er det verste at jeg ikke kan ta han på noe, for det var jeg som ikke var ærlig. Men så tenker jeg også, at han hadde sikkert dumpet meg for hene uansett, for hun er bedre enn meg på omtrent alle punkter. Utseende er vi ganske like, men hun er smartere, har mer venner og bedre jobb. Anonymkode: 4888a...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Del Skrevet 26. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for velmenende råd , men jeg begynner å bli "gammel" på datingmarkedet også.. det er ikke noe gøy å bli godt voksen før man begynner å nyte livet, og skal jeg vente så lenge kommer mange til å være etablert. Det er han jeg vil ha. Selv om jeg møter andre menn, har møtt en i 7 mnd nå men fremdeles ikke snev av følelser. Jeg merker jo at jeg hadde prøvd igjen med han her om jeg fikk sjansen. Men jeg blir så følsom når jeg virkelig liker noen, at jeg vet ikke om jeg vil gjennomgå det en gang til , altså, fyre opp våres situasjon enda en gang. Men hvorfor går det for andre og ikke for meg? Er så redd for hva jeg kan bli vitne til nå i fremtiden. Denne dama jeg "frykter" kjenner ikke meg, jeg fikk bare med meg at det var hun han likte, men at hun hadde type. Men det kan hende det er slutt nå og at hun vil prøve med han her, ikke vet jeg. Men jeg ser at han prioriterer å snakke med henne i stedet for med meg. Og det gjør meg sint på han. Men så er det verste at jeg ikke kan ta han på noe, for det var jeg som ikke var ærlig. Men så tenker jeg også, at han hadde sikkert dumpet meg for hene uansett, for hun er bedre enn meg på omtrent alle punkter. Utseende er vi ganske like, men hun er smartere, har mer venner og bedre jobb. Anonymkode: 4888a...7d6 Folk finner kjærligheten når de er 50, eller 70 så ikke stress så mye med alderen din! Du skriver at det ikke er noe gøy å bli godt voksen før du begynner å kunne nyte livet og det forteller meg egentlig alt om hele greia...… Hvorfor finner du ikke på noe for deg selv, noe givende og starter å nyte livet?! Du trenger jo ikke en mann for å nyte livet! Høres ut som du trives med å grave din egen grav og gjør det bare for å ha noe å gjøre, i stedet for å finne på noe mer givende med livet ditt. Han du har datet i 7 mnd nå er tydeligvis ikke rette mannen for deg siden du ikke har fått følelser. Det høres egentlig ut som at du er på randen av desperasjon og bare vil ha "noen". Det er urimelig å bli sint på en som du avviste for lenge siden , for å snakke med en annen jente nå. Ja du burde nok søke psykologhjelp for du har kjørt deg fast i ett spor, lever for mye i fortiden, og trenger også å jobbe med selvbildet og tankene dine. Kognitiv terapi kan være veldig nyttig for deg Anonymkode: 0a63a...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Del Skrevet 26. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk finner kjærligheten når de er 50, eller 70 så ikke stress så mye med alderen din! Du skriver at det ikke er noe gøy å bli godt voksen før du begynner å kunne nyte livet og det forteller meg egentlig alt om hele greia...… Hvorfor finner du ikke på noe for deg selv, noe givende og starter å nyte livet?! Du trenger jo ikke en mann for å nyte livet! Høres ut som du trives med å grave din egen grav og gjør det bare for å ha noe å gjøre, i stedet for å finne på noe mer givende med livet ditt. Han du har datet i 7 mnd nå er tydeligvis ikke rette mannen for deg siden du ikke har fått følelser. Det høres egentlig ut som at du er på randen av desperasjon og bare vil ha "noen". Det er urimelig å bli sint på en som du avviste for lenge siden , for å snakke med en annen jente nå. Ja du burde nok søke psykologhjelp for du har kjørt deg fast i ett spor, lever for mye i fortiden, og trenger også å jobbe med selvbildet og tankene dine. Kognitiv terapi kan være veldig nyttig for deg Anonymkode: 0a63a...874 Men jeg er sist med ALT! Hvorfor får jeg ikke oppleve noe som ung? Nei, jeg må ikke ha "noen", da hadde jeg tatt han jeg ikke får følelser for. Men jeg vil ha en jeg har følelser for. Men det er nok en gsng forbeholdt andre. Anonymkode: 4888a...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Del Skrevet 26. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er sist med ALT! Hvorfor får jeg ikke oppleve noe som ung? Nei, jeg må ikke ha "noen", da hadde jeg tatt han jeg ikke får følelser for. Men jeg vil ha en jeg har følelser for. Men det er nok en gsng forbeholdt andre. Anonymkode: 4888a...7d6 Nå gidder jeg ikke høre på sutringa di lenger. Kommer med gode råd men du fortsetter å klage som en skikkelig trassunge som ikke får iskremen sin. Man må akseptere at ting ikke alltid blir det man vil! Det er forresten 50 tråder lenger bakover fra en som skriver akuratt det samme som deg, ja du har nok asperger siden du fortsetter å lage disse trådene hver tredje dag her inne! Anonymkode: 0a63a...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Del Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå gidder jeg ikke høre på sutringa di lenger. Kommer med gode råd men du fortsetter å klage som en skikkelig trassunge som ikke får iskremen sin. Man må akseptere at ting ikke alltid blir det man vil! Det er forresten 50 tråder lenger bakover fra en som skriver akuratt det samme som deg, ja du har nok asperger siden du fortsetter å lage disse trådene hver tredje dag her inne! Anonymkode: 0a63a...874 Men det er så irriterende! Alltid skal det være hinder i livet. Jeg føler meg så innmari lavinteligent og svak fordi jeg lar dette hindre. Tenk om han faktisk ville prøvd om jeg tok kontakt, men jeg finner ikke ut fordi jeg ikke tør. Ting virker til å åpne seg men så må man alltid holde seg til det vanlige kjedelige til syvende og sist. Anonymkode: 4888a...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Del Skrevet 26. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er så irriterende! Alltid skal det være hinder i livet. Jeg føler meg så innmari lavinteligent og svak fordi jeg lar dette hindre. Tenk om han faktisk ville prøvd om jeg tok kontakt, men jeg finner ikke ut fordi jeg ikke tør. Ting virker til å åpne seg men så må man alltid holde seg til det vanlige kjedelige til syvende og sist. Anonymkode: 4888a...7d6 move on. Det er flere fisker i havet. Du får starte med ekstremsport om du er lei av å kjede deg. Alle forhold blir også kjedelig i lengden så høres ikke ut som at forhold er noe for deg Anonymkode: 0a63a...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Del Skrevet 26. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: move on. Det er flere fisker i havet. Du får starte med ekstremsport om du er lei av å kjede deg. Alle forhold blir også kjedelig i lengden så høres ikke ut som at forhold er noe for deg Anonymkode: 0a63a...874 Er så lei av at det alltid er "move on" som gjelder. Hvorfor trenger ikke andre å "move on" da? Folk blir sammen rundt meg, men keg må alltid "lete videre". Blir så irritert på at det alltid er slik. Anonymkode: 4888a...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #10 Del Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så lei av at det alltid er "move on" som gjelder. Hvorfor trenger ikke andre å "move on" da? Folk blir sammen rundt meg, men keg må alltid "lete videre". Blir så irritert på at det alltid er slik. Anonymkode: 4888a...7d6 Ok. Og vi er drittlei av de 50 trådene dine her inne nå med bare sutring og at du ikke gidder å ta til deg noen råd. Så gjør noe med livet ditt og tankene dine Anonymkode: 0a63a...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå