Gå til innhold

Jeg er så lei

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Kristine*

Jeg tror vi nesten er kommet til et nytt vendepunkt for likestilling; Svært mange damer har for høye tanker om seg selv og har så mange primadonnanykker at de ALDRI vil finne en mann som orker henne...

Og jeg som skriver dette er en jente, bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o Har denne "gjestemannen" sagt noe om likestilling - alt dreier seg jo bare om at hun må følge hans interesser. Hun skal sikkert bære alt som et pakkesel også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pakkesel ?

Det sa jeg faktisk ingenting om. Uttalelsen må åpenbart være basert på misforståelser :)

Nå ville jeg faktisk bært mitt eget, og litt av den annens vekt, (noe jeg også gjør for pinglete kompiser) fordi;

*Jeg ville sett det som en glede

*Jeg vil tro at jeg er bedre fysisk utrustet

*Det ville blitt mer moro :)

Nå er det vel kanhende noen av oss som både kan gå i fjellet, og danse disco uten fjellstøvler. Fjelltur var faktisk bare et eksempel. Det må jo være noe i dagens moderne samfunn er kravstore, noe som vel støttes av flere innlegg her. Vi menn er sikkert også kravstore, helt udiskutabelt, men er vi like kravstore som mange av dagens kvinner ?

Jeg har surfet litt på nettet og må tilstå at jeg forundrer meg over kvinner som stiller skyhøye krav til sin fantasipartner.

Det finnes noen av oss som faktisk kan gå i fjellet, har fjellsko, trener aktivt, deltar i hjemmet med oppvask, gulvvask og mere til. (dette blir jo rene kontaktannonsen :hoho::hoho: ). I tillegg tror på likestilling, men ikke aksepterer at det skal bli en kamp om kjønnsroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Venter ivrig svar fra gjest, jeg... Før jeg går og legger meg, brisen som ei fele.... natte.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært endel innom slike nettsider.Og jeg er forundret over alle de mannfolkene der som er så veldig på fjellturer.Det er enormt mange av dem.

Kanskje jeg er kravstor jeg også.For når jeg leser at de trives så veeeeeeldig godt i fjellet,så rygger jeg.

Jeg også hadde måtte hatt helikopter for å komme opp der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg svarer slik jeg kjenner slike menn

PS: Dessuten misliker slike "friluftsmenn" menn i dress og slips. Man skal helst lukte svette og ikke dusje på flere dager...og så hater de selvsagt Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siste var bullshit

Om jeg får lov. Nok en gang gjentar du dine fordommer, hvor du tror at det ikke er mulig med både og.

Både aktivitet og renslighet

Både skog og by

Både termos og kafè

Både mann og gentle

osv.

Om jeg skal være tilsvarende forutinntatt som deg, så vedder jeg på at du er altfor feit, sitter foran pcèn hele dagen, skulle ønske at du kom deg ut i marka (men må ha noen til å bære deg), tygger chips, snop og dritt hele dagen, og ønsker at du var annerledes. Leser kvinnemagasiner til den store gullmedaljen, og bruker størstedelen av lønnen din på siste mote. Eller kanskje det var trygden din.

Forutinntatt jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm, hva var det egentlig denne tråden startet med?

Jo, hun som var så lei av å være ensom uten kjæreste å gjøre helt trivielle ting med.

Jeg kan trøste deg med at din tur helt sikkert kommer.

Jeg var som deg, og feilet alltid i parforhold jeg har hatt.

For min del kom et vendepunkt da jeg traff en mann som var ganske tjukk (som jeg forutinntatt nok trodde jeg aldri ville falle for).

Jeg tok helt feil! Han har alle de gode egenskapene jeg alltid har ønsket meg hos en partner, og jeg har virkelig blomstret opp og er en snill og varm kjæreste tilbake også.

Alle kan sette en standard for hva de krever av et forhold, men noen ganger finnes lykken der, om vi våger være åpne. Jeg har i alle fall vært fullstendig på villspor tidligere i livet. (Men - OK - hadde ikke vært tilsvarende åpen for rusmisbrukere eller slabbedasker - tross alt vil jeg meg selv vel.)

Håper det kan trøste deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler....Min nåværende er en mann som jeg ved første øyekast aldri trodde jeg kom til å falle for. Men etterhvert som vi ble bedre kjent så viste det seg at han absolutt var verdt å satse på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Om jeg får lov. Nok en gang gjentar du dine fordommer, hvor du tror at det ikke er mulig med både og.

Både aktivitet og renslighet

Både skog og by

Både termos og kafè

Både mann og gentle

osv.

JEG gjentar mine fordommer om hva jeg tror :roll::ler:

Jeg snakker av erfaring! Ikke rart du er alene om du ikke takler motsagn.

Om jeg skal være tilsvarende forutinntatt som deg, så vedder jeg på at du er altfor feit, sitter foran pcèn hele dagen, skulle ønske at du kom deg ut i marka (men må ha noen til å bære deg), tygger chips, snop og dritt hele dagen, og ønsker at du var annerledes. Leser kvinnemagasiner til den store gullmedaljen, og bruker størstedelen av lønnen din på siste mote. Eller kanskje det var trygden din.

Forutinntatt jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forutinntatt jeg ?

Jeg bor faktisk midt i "villmarken", der fjellene rager 2000 meter over havet, der det er flust av fiskevann..men det er få av "urinvånerne" som vanker så mye i fjellet som meg!! Men samtidig leser jeg kvinnemagasiner og danser til lyse morgenen.

Og en høy mørk mann hadde passet bra til meg; han trenger vel noen som står i stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nybarbert

Stå på du villmarkens jente (kvinne ?), ikke la sånne tullinger som meg fornærme deg og ødelegge dagen din. Men det var bra at du tok provokasjonen med så godt humør.

Jeg tror jeg må finne det stedet som ligger midt mellom alle "fjella", og se når du danser ut på lyse morran.

Som jeg forstod var det også deg som var trådstarter.

Din tid kommer nok. Den som lever får se, ihvertfall se. Skal det bli noe mer må du gjøre noe utav det.

Lykke til - nå gir jeg meg med provokasjonene.... eller kanskje ikke :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Stå på du villmarkens jente (kvinne ?), ikke la sånne tullinger som meg fornærme deg og ødelegge dagen din. Men det var bra at du tok provokasjonen med så godt humør.  

Jeg tror jeg må finne det stedet som ligger midt mellom alle "fjella", og se når du danser ut på lyse morran.  

Som jeg forstod var det også deg som var trådstarter.  

Din tid kommer nok. Den som lever får se, ihvertfall se. Skal det bli noe mer må du gjøre noe utav det.  

Lykke til - nå gir jeg meg med provokasjonene.... eller kanskje ikke  :hoho:

Jeg er nok ikke trådstarter nei...

Tenkte meg nok at du provoserte med vilje...men da fikk jeg jo sjansen til å snakke om "perfekte meg" igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesten perfekt

er bedre enn totalt udugelig :hoho:

Tenkte nok det ja, men ville jo undersøke. Ikke klarer du vel å holde ut til det lysner av dag igjen heller...tenker jeg...

Dessuten er jeg ikke alene fordi jeg må, men fordi jeg har brukt lang tid på å bli ferdig med tidligere forhold. Det er mange forhold som skal ryddes, alt fra det praktiske, til det økonomiske og det emosjonelle. For min egen del har jeg ikke noe behov for å gå ut og *nulle noen damer for et ligg. Nå først er jeg ferdig med mitt, og nå er jeg klar for et nytt forhold. Jeg regner ikke da med å være singel så jæv*** lenge.

Om jeg fortsatt er singel om noen måneder får jeg heller vurdere på nytt, men da kan jeg skrive et innlegg her på KG.

Hva jeg egentlig gjør her inne må jeg snarest finne ut av... :hoho::hoho:

Jeg har til og med fått brukernavn, men slik jeg skriver tør jeg nesten ikke bruke det. Dessuten er det mye kjappere uten å måtte logge på.

Vi ses i fjellheimen til sommeren - forslag til tid og sted ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns du kan logge deg på med brukernavnet ditt, det er eneste måte den andre gjesten kan komme i kontakt med deg.

Hørest ut som kaffe og fjelltur er tingen for dere to :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
J

Jeg har lyst til å legge meg inntil en varm kropp hver kveld, tar eventuell snorking med på kjøpet. Jeg vil lage mat til noen enten han liker den eller ikke. :-(

mmm...enig...

men ta oppvasken, nei...

alle har vel oppvaskmaskiner i dag?

vega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi ses i fjellheimen til sommeren - forslag til tid og sted ?

Ta, det ikke personlig, men jeg er ikke interessert i å drive "reklame" for fjellheimen, og ihvertfall IKKE for de omkringliggende bygder. Jeg er på vei bort så langt unna som overhodet mulig - og kommer aldri til å sette min fot i de traktene(fjelltoppene) igjen!!

Dessuten er jeg så utrolig dårlig likt og et forferdelig menneske - det har jeg nemlig fått høre utallige ganger her i forumet. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...