Gjest drittlei Skrevet 7. april 2005 #1 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg er drittlei av å være singel. Vil ha familie og hus, boliglån og bekymre meg over om mannen kommer hjem til middag eller ikke. Jeg vil krangle om hvor vi skal på ferie i sommer, og hvem som skal ta oppvasken. :-? Jeg har lyst til å legge meg inntil en varm kropp hver kveld, tar eventuell snorking med på kjøpet. Jeg vil lage mat til noen enten han liker den eller ikke. :-( Her skulle jeg skrive om alt det romantiske og søte vi skulle finne på. Men det blir rett og slett for mye... Er så lei av å leve alene. Vil ikke det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. april 2005 #2 Del Skrevet 7. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 7. april 2005 #3 Del Skrevet 7. april 2005 Det der høyres jo ut som ei perfekt kontaktannonse! Kva med å prøve? Du har jo ingenting å tape? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drittlei Skrevet 7. april 2005 #4 Del Skrevet 7. april 2005 Det der høyres jo ut som ei perfekt kontaktannonse! Kva med å prøve? Du har jo ingenting å tape? Eller? Ja kanskje det. "Desperat singel jente på litt over 30 tar hva som helst av hankjønn. Stiller ingen krav annet enn normalt familieliv." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 8. april 2005 #5 Del Skrevet 8. april 2005 Ja kanskje det. "Desperat singel jente på litt over 30 tar hva som helst av hankjønn. Stiller ingen krav annet enn normalt familieliv." Ja,bare det i seg selv kan være et stort krav for enkelte menn. Det er mye rart ute å går av mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilfeldig gjest Skrevet 8. april 2005 #6 Del Skrevet 8. april 2005 Single jenter og drittlei. Hva er det med dere jenter/kvinner som skal ha den perfekte typen, han skal bare være så høy, attraktiv, tjene bra (helst så bra at dere slipper å arbeide, og kan sitte på kafè hele dagen og bli feitere og feitere.), være opptatt av famile, kjærlig, romantisk, god i senga, kjøre fet bil, en cruiser på minimum 37 fot, eller aller helst seilbåt. Videre må "drømmemannen" ikke ha barn fra tidligere forhold, være en enkvinnes mann (selvsagt), ikke drikke, ikke røyke, ikke bruke snus. Være aktiv og helst trene på SATS 4 ganger i uken (har dere hørt om marka og fjellet ?) Intelligent, empatisk og forståelsesfull, ikke utagere, ikke reagere (egentlig), stille opp når kvinnen krever det og akseptere 1 ukes tid med en humørsyk kjeftete "kjerring" fra helvete.... (jeg har jo mensen). Skal ha ditt, gjøre datt men ikke det og ikke det. Frokost på sengen skal dere ha (og dere får ) Hvor vanskelig er det ? Hvor mange supermenn finner dere der ute, men fremdeles klager dere på singeltilværelsen. Etter et lengre samboerforhold er jeg også drittlei singeltilværelsen, men finner mange av dere kvinner så utrolig kravstore. Selv har jeg det aller meste, og trives også i eget selskap - men du verden hvor flott det er å være 2 noen ganger. Jeg er ikke ute et dårlig *null på byen, selv om sjansen har bydd seg noen ganger. Det blir liksom for dumt å ta med en drita dame hjem. Hvor er dere damer som leter en aktiv mann med god jobb, godt humør og masse fritidsaktiviteter. Vi finnes her ute; slutt bare å stille krav som selv ikke Clark Kent klarer å innfri. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #7 Del Skrevet 8. april 2005 Kan ikke dere to gjester ta en kopp kaffe sammen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drittlei Skrevet 8. april 2005 #8 Del Skrevet 8. april 2005 Single jenter og drittlei. Hva er det med dere jenter/kvinner som skal ha den perfekte typen, han skal bare være så høy, attraktiv, tjene bra (helst så bra at dere slipper å arbeide, og kan sitte på kafè hele dagen og bli feitere og feitere.), være opptatt av famile, kjærlig, romantisk, god i senga, kjøre fet bil, en cruiser på minimum 37 fot, eller aller helst seilbåt. Videre må "drømmemannen" ikke ha barn fra tidligere forhold, være en enkvinnes mann (selvsagt), ikke drikke, ikke røyke, ikke bruke snus. Være aktiv og helst trene på SATS 4 ganger i uken (har dere hørt om marka og fjellet ?) Intelligent, empatisk og forståelsesfull, ikke utagere, ikke reagere (egentlig), stille opp når kvinnen krever det og akseptere 1 ukes tid med en humørsyk kjeftete "kjerring" fra helvete.... (jeg har jo mensen). Skal ha ditt, gjøre datt men ikke det og ikke det. Frokost på sengen skal dere ha (og dere får ) Hvor vanskelig er det ? Hvor mange supermenn finner dere der ute, men fremdeles klager dere på singeltilværelsen. Etter et lengre samboerforhold er jeg også drittlei singeltilværelsen, men finner mange av dere kvinner så utrolig kravstore. Selv har jeg det aller meste, og trives også i eget selskap - men du verden hvor flott det er å være 2 noen ganger. Jeg er ikke ute et dårlig *null på byen, selv om sjansen har bydd seg noen ganger. Det blir liksom for dumt å ta med en drita dame hjem. Hvor er dere damer som leter en aktiv mann med god jobb, godt humør og masse fritidsaktiviteter. Vi finnes her ute; slutt bare å stille krav som selv ikke Clark Kent klarer å innfri. :-) Det var da voldsomt til utblåsning. Var det et svar til meg alt det der?? Det står jo svart på hvitt at det eneste jeg ønsker meg er et vanlig familieliv. Har aldri forventet at noen skal være perfekt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utblåsning ? Skrevet 8. april 2005 #9 Del Skrevet 8. april 2005 Neida, ikke ment som en utblåsning til deg, da så du ikke smilet mitt. Det var mer en generell observasjon av hva dagens kvinner faktisk krever, ihvertfall oppfatter jeg det slik. Det var ikke meningen å fornærme deg. Jeg tror derimot om vi er litt mindre kravstore, og aksepterer noen flere "feil", er det kan hende letter å finne sin partner i livet (ihvertfall for en periode i livet) Dette var med andre ord ikke noe angrep på deg. For egen del synes jeg kvinner er utrolig kravstore, men samtidig akk så lette. Lettvint å treffe en dame ute, og få seg et napp - men det er jo ikke det vi ønsker....ihvertfall ikke jeg. Lykke til - du finner snart en partner; bare stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #10 Del Skrevet 9. april 2005 Velkommen i klubben :-) Håper du slipper å være medlem så lenge. Jeg klarer nesten ikke lese sex- og samlivsforumet her lenger. "Hvor ofte kysser dere"-tråden var spesielt fæl. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 9. april 2005 #11 Del Skrevet 9. april 2005 Ja,enkelte ganger kan det være forferdelig tomt å være singel.Uten tvil. Det er så mye savn når du først savner.Og den ensomheten kan være knallhard.Spesielt når du hører om hvor fint andre har det,og ser det. Ja,vi har lov å føle oss litt misunnelig av og til,et snev av det. Men jeg håper du finner en for deg. Jeg tror det finnes en for alle. Ønsker deg lykke til.Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffe ? Skrevet 9. april 2005 #12 Del Skrevet 9. april 2005 Det var en utrolig god ide - hva om vi gjester; du som er drittlei, og som egentlig ikke stiller så store krav.... tar en en kaffe en kveld eller morgen ? Vi kan møtes på fjellet, så skal jeg koke kaffe.... Takk til deg som kom med forslaget. For all del; jeg tar også en dobbel latte på Java Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #13 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg er faktisk helt enig med deg! Jeg syns det er mange kvinner som tror litt for godt om seg selv, og krever mer av en mann enn de kan gi eller har selv. Jeg kjenner flere som er single, og mange av dem tror virkelig at det finnes mange drømmemenn i alderen 30-40 år som har alt og mere til - og uten barn, brysomme ekser og fæle svigermødre. Drømmemannen finnes, men nødvendigvis ikke der dere leter. Jeg har single venninner som bare klager, men går like ofte ut og prøver å finne drømmemannen ved bardisken. Og for å forsvare meg selv, det finnes mange, mange single kvinner som ikke er kresne. Ja, noen er slett ikke kresne i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #14 Del Skrevet 9. april 2005 Alle single burde bare holde kjeft, fordi det er vår egen feil at vi sitter her, alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #15 Del Skrevet 9. april 2005 En ting man kan starte med, det er å være ærlig. Har en venn som er singel, og han leser kontaktannonser og surfer litt på nettet. Han sier at omtrent halvparten av alle kvinner han finner der eeeeeeeeelsker å gå på fjellet. De han har møtt av disse har aldri satt sine bein på en fjelltopp. Det skal bare være politisk korrekt å si at man elsker friluftsliv, barn og dyr. Og når jeg selv går i fjellet, så er det noen få familier, noen par og MANGE ENSLIGE MENN, så et tips til dere som virkelig liker å gå på fjellet: Fjellet er fullt av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppeliten er genial Skrevet 9. april 2005 #16 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg bruker forskjellig "gjestenavn" hver gang jeg, men etterhvert vil brukerne finne ut at det er en og samme person som er "gjest" og "tilfeldig gjest" m.fl. Tuppeliten; det var så jæv.... bra sagt. Jeg ser det samme som deg, nettop fordi jeg går i fjellet. Det er masse damer som "skryter" på seg at de går i fjellet, men når det kommer til stykket, så stiller de i tennissko og spyr når nakken knekkes på fisken, eller marken skal tres på kroken. Utrolig flott med de "siste" støtteerklæringer. Jeg følte meg et øyeblikk "ensom" i min tankegang, meninger og holdninger. Det krever en mann og en ekte kvinne å ha meningers mot. Når sant skal sies, så treffer man faktisk endel flotte kvinner i fjellet. Bare si fra hvis det er noen som har lyst å bli med på tur - hvis det finnes noen som tør da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #17 Del Skrevet 9. april 2005 Profiltekster på kontakt-sider er ofte helt uten innhold. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=substans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #18 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg bruker forskjellig "gjestenavn" hver gang jeg, men etterhvert vil brukerne finne ut at det er en og samme person som er "gjest" og "tilfeldig gjest" m.fl. Tuppeliten; det var så jæv.... bra sagt. Jeg ser det samme som deg, nettop fordi jeg går i fjellet. Det er masse damer som "skryter" på seg at de går i fjellet, men når det kommer til stykket, så stiller de i tennissko og spyr når nakken knekkes på fisken, eller marken skal tres på kroken. Utrolig flott med de "siste" støtteerklæringer. Jeg følte meg et øyeblikk "ensom" i min tankegang, meninger og holdninger. Det krever en mann og en ekte kvinne å ha meningers mot. Når sant skal sies, så treffer man faktisk endel flotte kvinner i fjellet. Bare si fra hvis det er noen som har lyst å bli med på tur - hvis det finnes noen som tør da... Hehehe Skulle gjerne sendt deg på tur med søstra mi (veeeldig singel) men hun hadde heller rekvirert et helikopter fremfor å gått..... Kanskje en mann som du kan forandre henne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #19 Del Skrevet 9. april 2005 Hehehe Skulle gjerne sendt deg på tur med søstra mi (veeeldig singel) men hun hadde heller rekvirert et helikopter fremfor å gått..... Kanskje en mann som du kan forandre henne??? Dette var ingen gjest, men meg.Huff, glemte å logge meg inn. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #20 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg bruker forskjellig "gjestenavn" hver gang jeg, men etterhvert vil brukerne finne ut at det er en og samme person som er "gjest" og "tilfeldig gjest" m.fl. Tuppeliten; det var så jæv.... bra sagt. Jeg ser det samme som deg, nettop fordi jeg går i fjellet. Det er masse damer som "skryter" på seg at de går i fjellet, men når det kommer til stykket, så stiller de i tennissko og spyr når nakken knekkes på fisken, eller marken skal tres på kroken. Utrolig flott med de "siste" støtteerklæringer. Jeg følte meg et øyeblikk "ensom" i min tankegang, meninger og holdninger. Det krever en mann og en ekte kvinne å ha meningers mot. Når sant skal sies, så treffer man faktisk endel flotte kvinner i fjellet. Bare si fra hvis det er noen som har lyst å bli med på tur - hvis det finnes noen som tør da... Vel...jeg synes du har veldig forutinntatte holdninger. Du sier kvinner setter for store krav, men du har også tydeligvis visse kriterier til en kvinne! Jeg går lett opp bratte fjell(over 2000meters høyde), og jeg elsker å danse disko....men jeg har ennå ikke funnet en mann som liker begge disse tingene, OG som i tillegg er for likestilling og tar sin del av husarbeidet i hjemmet. Er det så voldsomt tøft å tre en mark på en krok da.....(jeg har fisket og jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå