Gjest Lottemor Skrevet 24. august 2002 #1 Del Skrevet 24. august 2002 Etter mye om og men så fikk vi oss en liten katte pus,men denne pusen har et problem den ser ut til å ikke ha fått suttebehove sitt tilfredstilt og det er meg det går ut over... Ikke le.... :-? Jeg ligger på sofan å ser på tv så henger katten fat i øreflippen min.....jeg vasker opp,så klatrer katten opp på skulderen min og prøver å finne noe i hodebunnen min å sutte på.... den sutter på henderne mine tærene mine ,bare den finner litt hud som det ikke er klær på så suger den seg fast..... :oops: Det er bare meg den gjør det med og det er plagsomt og ekelt.... :x er det noen som vet hvordan man får en patte katt til å la være å sutte på ting og personer? den sutter til åg med på gensrene mine ,dynen min og putene mine....det går over stokk og stein..... og snart er jeg full av suge merker fra en katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 24. august 2002 #2 Del Skrevet 24. august 2002 er det ingen som har noen gode råd il meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 25. august 2002 #3 Del Skrevet 25. august 2002 Hvor gammel var kattungen din da du fikk den? Sutteatferd er svært vanlig hos katter som er tatt for tidlig (før minimum 12 uker, noen få trenger enda lenger tid) fra mora, og hos mange av sutterne vedvarer atferden livet ut, selv om den kan bli mindre hyppig når katten er blitt voksen. Katter som er tatt for tidlig fra mora har langt høyere hyppighet av atferdsproblemer enn katter som har fått være hos mora til de er modne for omplassering, og de er også mer utsatt for helseproblemer. Det aller beste vil være om katten får være sammen med mora si en stund til. Du finner også en del informasjon og gode råd [url=http://www.catsinternational.org/8_4.html]her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2002 #4 Del Skrevet 25. august 2002 Katten min som nå er ti år, sutter fremdeles på labben... Han ble tatt alt for tidlig fra moren sin, så det stemmer nok at det er en årsak. Vet ikke hvordan man skal få pus til å slutte med slikt, egentlig. For min er det nok for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. august 2002 #5 Del Skrevet 26. august 2002 jeg har tenkt på å kjøpe smokk til katten eller lignende.... Stakkars katten,har ikke hatt det lett i det korte live sitt,da den var bare ne pitteliten baby ble mamman dens påkjørt så det er vel derfor den sutter på meg...har vel fått for seg at jeg er mamma i huse ,noe som er riktig kansje hvist jeg kjøper noe den kan sutte på eller mater den litt med flaskepå går det over eller blir bedre? takker så mye for svar og så skal jeg prøve noen av de rådene som stå på likene du sende meg takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 26. august 2002 #6 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg ligger på sofan å ser på tv så henger katten fat i øreflippen min.....jeg vasker opp,så klatrer katten opp på skulderen min og prøver å finne noe i hodebunnen min å sutte på.... den sutter på henderne mine tærene mine ,bare den finner litt hud som det ikke er klær på så suger den seg fast..... :oops: Dakkar, men jeg kan ikke unngå å le , ser for meg dette visuelt og jeg ler...... Men jeg skjønner at dette kan bli et problem for deg. Håper du finner en løsning på problemet..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #7 Del Skrevet 27. august 2002 He hei, sånn var katten til pappa også. Den ble tatt for tidlig fra mamma'n sin, og hadde ikke fått suttet nok tydeligvis. Den begynte å suge på halsen til pappa, og han fikk DE sugemerkene SÅ ganske morsomt ut... Men det gikk over av seg selv etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå