AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Ja tittelen sier det meste, men har noen venninner som sier de kommer opp til 15 ganger under sex... og jeg trodde de tulla, men de var faktisk seriøse. Til og med ei venninne som ikke «liker» sex kan få flere orgasmer. Jeg har aldri klart det. Får jeg en orgasme så er det slutt, da klarer ikke kroppen mer/vil ikke mer på en måte. Får de ikke så lett heller, tar ganske lang tid. Kommer bare 1 gang uavhengig av sex med partner eller om jeg onanerer - prøver men da blir det bare ekkelt på en måte? Så... er det virkelig så normalt å komme så mange ganger? Anonymkode: 9f4dd...6e6 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Nei du er ikke rar 💗 Anonymkode: cbf34...2d9 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 Vet ikke hva som er normalt jeg men jeg kan også bare komme 1 gang. Både ved onanering og sex. Anonymkode: 7efde...a25
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 Noen kvinner har ikke hatt komplette orgasmer, men tror at en orgasme simpelthen er når det er "veldig deilig". Har man aldri hatt en orgasme, så har man en annen definisjon. Anonymkode: 34c42...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja tittelen sier det meste, men har noen venninner som sier de kommer opp til 15 ganger under sex... og jeg trodde de tulla, men de var faktisk seriøse. Til og med ei venninne som ikke «liker» sex kan få flere orgasmer. Jeg har aldri klart det. Får jeg en orgasme så er det slutt, da klarer ikke kroppen mer/vil ikke mer på en måte. Får de ikke så lett heller, tar ganske lang tid. Kommer bare 1 gang uavhengig av sex med partner eller om jeg onanerer - prøver men da blir det bare ekkelt på en måte? Så... er det virkelig så normalt å komme så mange ganger? Anonymkode: 9f4dd...6e6 Er det vanlig blant venninner å snakke om hvor mange orgasmer man får? Anonymkode: fc569...1b7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har det på samme måten Anonymkode: 99ace...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå