Gå til innhold

Forspill/pirring :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Kom med deres beste tips til deilige forspill eller pirringer som får deg eller partneren til å gå bananas :)

Jeg trenger litt nytt input:) 

Anonymkode: 0bac0...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kyssing/småslikking på nakke og hals og nedover mot brystene er en sikker vinner.  Må ta seg god tid, da. Kline innimellom 😍 

Endret av CCO
  • Liker 3
Skrevet

Er du mann eller kvinne, og hvilket kjønn foretrekker du?

Anonymkode: 0e89e...6df

Skrevet

Elsker å bli klint med mens han pirrer brystvortene, kysser halsen min, øreflippen, blåser på brystvorten, kiler magen, bruke laaaang tid, ta meg mellom lårene, presse en hard kuk i buksa/boxeren mot meg så jeg kjenner han blir opphisset av å hisse meg opp, puste tungt i øret mitt, stryke sakte utenpå trusa, leke mer med brystene , kysse mer på halsen, dirtytalke om hvor sexy og våt jeg er, lirke en finger innenfor trusa og ta den av meg etter hvert, stryke saaaakte opp og ned langs kjønnsleppene mine , litt på klitt, tease litt med fingre, slikke, slikke og fingre, kline med meg osvosvosvosv vil ikke gå i detaljer på videre steg for dere skjønner hva som er neste :P 

Anonymkode: 2205b...ed6

Skrevet

Ris er fint😁 Jeg blir også veldig tent av klining, og ikke minst når han legger seg inntil meg og jeg kjenner at han er hard allerede.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ei jente som vil gjøre en gutt tullerusk 😛

Anonymkode: 0bac0...003

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...