AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Del Skrevet 25. januar 2019 Tør ikke bli sammen med de jeg liker selv om de viser interesse, for de viser nemlig interesse før de vet nok om meg. De vet ikke om depresjonsproblemene mine, selvhatet og min mulige aspergers diagnose. Utseendet mitt tiltrekker seg en del oppmerksomhet hos menn, stort sett blir jeg ikke interessert. Men når jeg faktisk blir det, så blir det til at jeg unngår å åpne meg til de, fordi det vil bli for tøft dersom de stikker av så fort de får vite om problemene mine . Jeg har ikke status på noen som helst måte, faktisk så er jeg litt mer lavstatus pga jeg fremstår som dum, klarer ikke det "vanlige" klarer stort sett og har ingen bra statusjobb. Saken er at han jeg nå liker, ble avvist av ei et par år etter jeg traff ham for første gang. Han gav naturligvis opp litt, og forelsket seg deretter i henne. Hun kom inn i livet hans etter meg. Hun ble sammen med en annen, jeg vet ikke om hun er det lenger. Men jeg ser at han liker hvert eneste bilde av henne. Saken er at hun er ei som får til noe. Hun har mye mere venner enn meg, hun studerer og jobber ved siden av. Hun har mye mer status og det ser ut som han sliter mer med å gi slipp på henne enn på meg. Da tenker jeg at det er bare bra vi ikke ble sammen, for han hadde sikkert vært utro mot meg. Men ikke mot henne. har du noen gang blitt sammen med noen, og så viser det seg at du ikke var status nok? Anonymkode: a7f5b...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Del Skrevet 26. januar 2019 Hvis man først blir sammen så bryr nok ikke den andre seg så mye om statusen man har. Men her høres det jo ut som at han likte og liker henne bedre enn deg, og sånt skjer med alle. Så skjønner ikke hvorfor du fortsatt tenker så mye på han... Gå videre Kan sikkert også være lurt å jobbe med deg selv forhold til depresjonen din. Start i behandling og på medisiner, og etter hvert som den forsvinner så vil også selvbildet ditt bli bedre. Kan være greit å bli utreda for aspergers også siden du sier "mulige" diagnose, enten så har du den eller så sykeliggjør du deg selv og begge deler er greit å finne ut av så du kan få veiledning og kursing og bli mer normal Lykke til Anonymkode: 470ef...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis man først blir sammen så bryr nok ikke den andre seg så mye om statusen man har. Men her høres det jo ut som at han likte og liker henne bedre enn deg, og sånt skjer med alle. Så skjønner ikke hvorfor du fortsatt tenker så mye på han... Gå videre Kan sikkert også være lurt å jobbe med deg selv forhold til depresjonen din. Start i behandling og på medisiner, og etter hvert som den forsvinner så vil også selvbildet ditt bli bedre. Kan være greit å bli utreda for aspergers også siden du sier "mulige" diagnose, enten så har du den eller så sykeliggjør du deg selv og begge deler er greit å finne ut av så du kan få veiledning og kursing og bli mer normal Lykke til Anonymkode: 470ef...b53 Men jeg er så dritt lei av dette nå. Når jeg liker noen så liker de noen andre bedre. Er så lei av at folk skal garantere en at man møter noen en gang, spørsmålet er om man møter noen det er gjensidig med. Anonymkode: a7f5b...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg har depresjon, er arbeidsløs og har verken bil eller lappen. Likevel har jeg beilere og en fast sexpartner. Flere gode forhold bak meg. Jeg er morsom å være med og passer alltid på at de rundt meg har det fint - det gjør at de føler seg sett og de slapper av. Har bestemt meg for å være singel lenge, så har måttet avvise noen som ville bli kjærester. Man må liksom eie den man er, selv om man mangler ting så kan man likevel bestemme hvem man skal være. Å være snill og omsorgsfull kom ikke naturlig for meg, barndommen min var full av spydigheter og roping. Det måtte jeg øve på, fordi jeg hadde sett slik oppførsel av personer jeg så opp til - jeg ville også smile og få folk til å le. Har selvfølgelig også opplevd å bli avvist og dumpet - men jeg ser ikke på dette som tap eller noe å skamme seg over. Så lenge vi/jeg prøvde så er det godt nok for meg. Det handler ikke om at noen ikke er gode nok, det handler om at man IKKE PASSER sammen. Og man vet ikke om man passer før man kaster seg uti med full fart. Anbefaler deg å tenke over hva DU vil ta med deg i et forhold for å gjøre den andre parten glad. Det er bokstavelig talt alt en trenger å gjøre for å være en potensiell partner - tilby noe som gjør livet litt lettere. Utdannelse og verdier betyr ingenting om man finner noen som bare gjør livet fint. Og det kan alle gjøre🙂 Anonymkode: cd0a4...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Del Skrevet 26. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har depresjon, er arbeidsløs og har verken bil eller lappen. Likevel har jeg beilere og en fast sexpartner. Flere gode forhold bak meg. Jeg er morsom å være med og passer alltid på at de rundt meg har det fint - det gjør at de føler seg sett og de slapper av. Har bestemt meg for å være singel lenge, så har måttet avvise noen som ville bli kjærester. Man må liksom eie den man er, selv om man mangler ting så kan man likevel bestemme hvem man skal være. Å være snill og omsorgsfull kom ikke naturlig for meg, barndommen min var full av spydigheter og roping. Det måtte jeg øve på, fordi jeg hadde sett slik oppførsel av personer jeg så opp til - jeg ville også smile og få folk til å le. Har selvfølgelig også opplevd å bli avvist og dumpet - men jeg ser ikke på dette som tap eller noe å skamme seg over. Så lenge vi/jeg prøvde så er det godt nok for meg. Det handler ikke om at noen ikke er gode nok, det handler om at man IKKE PASSER sammen. Og man vet ikke om man passer før man kaster seg uti med full fart. Anbefaler deg å tenke over hva DU vil ta med deg i et forhold for å gjøre den andre parten glad. Det er bokstavelig talt alt en trenger å gjøre for å være en potensiell partner - tilby noe som gjør livet litt lettere. Utdannelse og verdier betyr ingenting om man finner noen som bare gjør livet fint. Og det kan alle gjøre🙂 Anonymkode: cd0a4...308 For vår del ville det vært avstandsforhold, men det er ok for meg. Det er det det evt blir med denne dama også. Jeg vet jo ikke hva de har sammen. Men jeg blir bare så trist med tanke på at jeg ENDELIG fant noen jeg likte, så tør jeg ikke, så tror ikke han jeg liker han og går videre... så er det en annen kvinne som får oppleve det jeg er så nær ved å oppleve. Hvorfor er det aldri min tur liksom? Jeg kunne vært ærlig med han og satset, altså, prøvd å se hvordan det går. Finner jeg ut vi ikke passer sammen så er det bare slik det er. Jeg treffer en jeg passer samen med, men får dessverre ikke følelser for han. Anonymkode: a7f5b...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Del Skrevet 26. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er så dritt lei av dette nå. Når jeg liker noen så liker de noen andre bedre. Er så lei av at folk skal garantere en at man møter noen en gang, spørsmålet er om man møter noen det er gjensidig med. Anonymkode: a7f5b...def Men THATS LIFE. Alle blir avvist, alle er usikre på seg selv og mister sjansen hos en man egentlig er interessert i en eller flere stk gjennom livet, men ja alle møter noen en gang hvis man ser mer fremover og ikke bakover. Det finnes jo milliarder av folk så såklart er det gjensidig med mer enn 1 person Anonymkode: 470ef...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Del Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men THATS LIFE. Alle blir avvist, alle er usikre på seg selv og mister sjansen hos en man egentlig er interessert i en eller flere stk gjennom livet, men ja alle møter noen en gang hvis man ser mer fremover og ikke bakover. Det finnes jo milliarder av folk så såklart er det gjensidig med mer enn 1 person Anonymkode: 470ef...b53 Tydeligvis ikke for henne. Denne "slik er livet" er det alltid forbeholdt meg. Livet er liksom bare kjedelig. Hvorfor kan det ikke skje noe nytt og spenned og hvordan vet jeg om jeg bør ta kontakt med han og være ærlig eller ikke? Selvfølgelig måtte det gå slik denne gangen også liksom. Anonymkode: a7f5b...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Del Skrevet 26. januar 2019 Det er neppe hva hun får til som er utslagsgivende. Mer sannsynlig at hun blir litt ekstra attraktiv for han fordi hun ikke vil ha han. På den måten blir hun liksom aldri et vanlig dødelig menneske for han, fordi han ikke blir kjent med henne. Tror ikke du trenger å bekymre deg så alt for mye for at du har noen svakheter når du er pen. Utseende er som regel det viktigste for menn og de tar heller en pen dame, som er litt hjelpeløs og trenger dem, enn en pen dame som greier seg veldig bra selv. Anonymkode: 670a2...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Del Skrevet 26. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis ikke for henne. Denne "slik er livet" er det alltid forbeholdt meg. Livet er liksom bare kjedelig. Hvorfor kan det ikke skje noe nytt og spenned og hvordan vet jeg om jeg bør ta kontakt med han og være ærlig eller ikke? Selvfølgelig måtte det gå slik denne gangen også liksom. Anonymkode: a7f5b...def For henne? Hun har garantert blitt avvist eller gått glipp av en fyr hun likte hun også. Det skjer oss alle, du er ikke så veldig spesiell og unik som du tror. Kom deg ut av offerrollen og til psykolog, du trenger å snu om tankene dine! Hvis du bare jakter nye og spennende ting så ender du jo opp ulykkelig uansett hvordan forhold du havner i og sannsynligvis enten utro eller skikkelig drama og kranglemaker bare for å trigge spenning. Det er ikke sunt å ha den type innstillingen som du har. Anonymkode: 470ef...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #10 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For henne? Hun har garantert blitt avvist eller gått glipp av en fyr hun likte hun også. Det skjer oss alle, du er ikke så veldig spesiell og unik som du tror. Kom deg ut av offerrollen og til psykolog, du trenger å snu om tankene dine! Hvis du bare jakter nye og spennende ting så ender du jo opp ulykkelig uansett hvordan forhold du havner i og sannsynligvis enten utro eller skikkelig drama og kranglemaker bare for å trigge spenning. Det er ikke sunt å ha den type innstillingen som du har. Anonymkode: 470ef...b53 Det finnes faktisk folk som ikke har blitt avvist, men de er gjerne ikke så "løse" heller så mulighetene for å bli avvist er ikke like stor, men de er kresne på en måte. Så jeg skal søke til det som virker kjedelig i stedet? Da blir jeg ihvertfall ulykkelig. Jeg søkte ikke etter han , det oppstod bare følelser,. Er det slik at når man vil ha følelser så er det pga spenning? Det er så helvetes irriterende med den "spesiell og unik som du tror " greia. "Vi har alle vært der" , betyr det at alle andre skal også, fordi "alle andre" har vært der? Jeg har vært der jeg også, men det er min tur hele tiden. Og det irriterer meg då fryktelig. Selvfølgelig er jeg ikke spesiell og unik, hvorfor tror du jeg tror det? Er så lei av å lese dette på kg. Virker nesten som folk er redd for at andre skal tro de er mer unike enn dem. Dessuten er noen mer unik enn andre, fordi de betyr noe for DEM. Ikke at man kan være det for hele verden, det er jo ingen. Anonymkode: a7f5b...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #11 Del Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg skal søke til det som virker kjedelig i stedet? Da blir jeg ihvertfall ulykkelig. Jeg søkte ikke etter han , det oppstod bare følelser,. Er det slik at når man vil ha følelser så er det pga spenning? Det er så helvetes irriterende med den "spesiell og unik som du tror " greia. "Vi har alle vært der" , betyr det at alle andre skal også, fordi "alle andre" har vært der? Jeg har vært der jeg også, men det er min tur hele tiden. Og det irriterer meg då fryktelig. Selvfølgelig er jeg ikke spesiell og unik, hvorfor tror du jeg tror det? Er så lei av å lese dette på kg. Virker nesten som folk er redd for at andre skal tro de er mer unike enn dem. Dessuten er noen mer unik enn andre, fordi de betyr noe for DEM. Ikke at man kan være det for hele verden, det er jo ingen. Anonymkode: a7f5b...def Skjerp deg. Det finnes masse ting og mange mennesker som ikke er kjedelig!!!!!!!!!!!! Nå må du glemme denne fyren og slutte å leve i fortiden! Hvis du hele tiden får de samme tilbakemeldingene her på KG så ta det til deg da og skjønn at det ligger noe i det, i stedet for å leve i fornektelse og opprette nye tråder om samme tema hele tiden. Anonymkode: 470ef...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #12 Del Skrevet 26. januar 2019 Kom deg til psykolog og jobb med selvbildet ditt og tankene dine i kognitiv terapi!!!!! Eier du i det hele tatt en selvhjelpsbok om å snu tankene , eller gidder du ikke det heller fordi du er for opptatt med å synes synd på deg selv? Anonymkode: 470ef...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #13 Del Skrevet 26. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg. Det finnes masse ting og mange mennesker som ikke er kjedelig!!!!!!!!!!!! Nå må du glemme denne fyren og slutte å leve i fortiden! Hvis du hele tiden får de samme tilbakemeldingene her på KG så ta det til deg da og skjønn at det ligger noe i det, i stedet for å leve i fornektelse og opprette nye tråder om samme tema hele tiden. Anonymkode: 470ef...b53 Jeg vet det er masse mennesker som ikke er kjedelige. Jeg synes ikke alle er kjedelige. Men jeg er så lei av at det negstive alltid vinner. Hvorfor ikke bare ta kontakt med han og se hva som skjer? Det tør jeg ikke uanz. Men hvorfor skal man alltid tenke at noe er fortid, når man ikke har prøvd? Det er ALLTID "gå videre" som gjelder. Hvorfor kan ikke dette skje meg snart? Anonymkode: a7f5b...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #14 Del Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare ta kontakt med han og se hva som skjer? Det tør jeg ikke uanz. Men hvorfor skal man alltid tenke at noe er fortid, når man ikke har prøvd? Det er ALLTID "gå videre" som gjelder. Hvorfor kan ikke dette skje meg snart? Anonymkode: a7f5b...def Så gjør det da! Sitat Jeg synes ikke alle er kjedelige. Men jeg er så lei av at det negstive alltid vinner. FORDI DU ER DEPRIMERT OG SLITER PSYKISK. DERFOR SVARER JEG I ALLE TRÅDENE DINE ( de 3 du har lagd i kveld og ser andre svarer det samme i de 50 andre trådene du har laget her før) AT DU MÅ KOMME DEG TIL PSYKOLOG OG LÆRE Å SNU OM TANKENE DINE. DU TENKER BARE NEGATIVT OG DA FORER DU JO BARE DET NEGATIVE SÅ DET VIRKER SOM AT DET NEGATIVE VINNER. Nå gidder jeg ikke svare deg mer. Vi prøver , men du gidder ikke høre og fortsetter å stange hodet i veggen i stedet for å faktisk gjøre noe for deg selv... Synd, trist, håper du får hjelp en dag. Anonymkode: 470ef...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #15 Del Skrevet 26. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke bli sammen med de jeg liker selv om de viser interesse, for de viser nemlig interesse før de vet nok om meg. De vet ikke om depresjonsproblemene mine, selvhatet og min mulige aspergers diagnose. Utseendet mitt tiltrekker seg en del oppmerksomhet hos menn, stort sett blir jeg ikke interessert. Men når jeg faktisk blir det, så blir det til at jeg unngår å åpne meg til de, fordi det vil bli for tøft dersom de stikker av så fort de får vite om problemene mine . Jeg har ikke status på noen som helst måte, faktisk så er jeg litt mer lavstatus pga jeg fremstår som dum, klarer ikke det "vanlige" klarer stort sett og har ingen bra statusjobb. Anonymkode: a7f5b...def Jeg tenker at du er heldig som har et bra utseende. Med meg er det motsatt. Jeg har lyst å møte en som har bedt meg ut, men i dag så lar jeg være fordi utseendet mitt ikke er bra nok. De bildene jeg har på Tinder er fine, men jeg ser ikke like bra ut hver dag. Ansiktet mitt er ikke fint nok. Jeg skulle så ønske at jeg var penere, så jeg kunne følt meg vel på en date. Men sånn er livet. Anonymkode: b79b7...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå