Gå til innhold

Fersket av barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere blitt fersket av barna? 

Datteren vår på 6 kom inn på soverommet vår en kveld/natt, akkurat da mannen min var nede på meg. Jeg ble så forskrekket at jeg dro til meg dyna, som resulterte i at jeg blottla mannen min som stod fremoverbøyd på alle fire, med rumpa rett i fleisen på lillemor. 

Hysterisk morsomt i ettertid, håpløst der og da.

Anonymkode: b23a2...4f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det har skjedd lignende episoder. Ingen krise. 

Skrevet

Ble fersket av søstera til dama når jeg runka. Ikke mindre pinlig det.

Anonymkode: 94995...363

• Liker 1
Skrevet

Utrolig nok ikke enda,håper det ikke skjer heller..

Skrevet

Det er en grunn til at dører er utstyrt med lås...

Anonymkode: 6274d...5cc

• Liker 7
Skrevet (endret)

Dagfinn Lyngbø hadde en fin en ang. frykten for at dette skulle skje. Hans taktikk var å alltid ligge nederst. Kom barna inn ropte han: «mamma har blitt gal - ring mormor!»

Endret av ~Tor~
Skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble fersket av søstera til dama når jeg runka. Ikke mindre pinlig det.

Anonymkode: 94995...363

... og hun sa...? 😮

Anonymkode: 1f7ac...9df

Skrevet

Dette har da skjedd alle!? 😄 Blir ikke særlig bedre med tiden heller. Snart er det du som stormer inn på tenåringenes rom mens de holder på. Det er rimelig flaut for alle det også..

Skrevet

Lås døra når dere holder på?

Har ikke blitt ferska selv men husker å ha fersket og hørt foreldrene mine når jeg var liten. Det er ubehagelig og flaut. Selv om det er aldri så naturlig

Anonymkode: 9d4e5...d6e

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Trimsi skrev:

Dette har da skjedd alle!? 😄 Blir ikke særlig bedre med tiden heller. Snart er det du som stormer inn på tenåringenes rom mens de holder på. Det er rimelig flaut for alle det også..

Eh....? Nei.

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Trimsi skrev:

Har det skjedd deg? Fortell 😅😅

Anonymkode: 5c768...89c

Skrevet
12 minutter siden, Trimsi said:

Folk må lære seg å banke på. Det er virkelig ingen grunn til å måtte se hverken foreldrene sine eller barna sine ha sex.

Anonymkode: f4c44...b1c

• Liker 5
Skrevet

Min på snart 3 år rakk å gå rundt inn døren, rundt hele sengen og helt opp til hodet mitt før vi merket det. Heldigvis lå vi i skje under dynen. Men vi fikk en påminnelse om å være mer forsiktig 😛  

Anonymkode: fc670...7d0

• Liker 1
Skrevet

Huff ja. Han ble sint på pappa som «gjorde mamma vondt». Ikke særlig hyggelig opplevelse, og satser på at det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: 91307...839

• Liker 1
Skrevet

Veeeeeldig hyggelig å bli fersket av svigermor når man tar dattera hennes hardt i doggy....... :flau:

Anonymkode: 9d1f8...94b

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh....? Nei.

Jaja, alle med tre unger som har rukket å bli tenåringer da.. Og det har ikke skjedd oss ofte fåråsidesånn 😆 Holder med en eller to ganger, så har man lært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...