AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 To kvinner i kretsen min er vel egentlig ikke mine venner, men vi støter ofte på hverandre i forbindelse med barn på samme alder. Helt siden jeg møtte på de to som forresten er sammensveiset, har de oppført seg rart overfor meg. Det har vært baksnakking, latterliggjøring, utfrysning osv. Jeg har aldri gjort dem noe vondt, og prøvd å komme overens med dem. Men det hele er så rart.. Når de gjorde noe bak ryggen min(lett etter rykter blant mine bekjentskaper), så fikk de se at jeg ble synlig irritabel på en felles tilstelning. Men jeg verken gjorde eller sa noe til dem. La uansett merke til blikkene og glisene til disse to. At de godtet seg noe innmari over at jeg ble irritert. Alt i sum virker det som at de fryder seg når de tror ting går galt for meg. Og jeg lurer på hvorfor. Hun ene har også alltid forsøkt å overgå meg på det meste, i tillegg til å framstå i et bedre lys. Det virket som et jag fra hennes side, mens jeg ikke gjorde stort for å være noe enn meg selv. Nå har imidlertid ballen snudd, og begge disse kvinnene har opplevd ganske alvorlige problemer. Hun ene risikerer forferdelig mange ting akkurat nå.. Jeg har forsøkt å støtte dem begge, vist sympati og slikt, men blir møtt med sinne og forakt. Til tross for at dem begge ser ut til å mislike meg, har de begge vært svært opptatt av meg i alle år. Opptatt av å tråkke meg ned. Noen kloke hoder her som vet hvorfor de har holdt på slik mot meg? Setter stor pris på et svar på hva som kan ligge bak den slags oppførsel, og for hvorfor de valgte ut meg? Anonymkode: 929f5...5ac
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Ingen som har erfaring med slike mennesker? TS Anonymkode: 929f5...5ac
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Jeg vet ikke, men slik primitiv oppførsel kan jo skyldes misunnelse. Er du veldig pen eller rik? Men å prøve å støtte dem etter at de har oppført seg dårlig mot deg, det skjønner jeg ikke at du gidder. Er du en dørmatte? Anonymkode: e9e39...efc 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Kan det være du har noe inni deg som de ikke har eller vil komme til å få? Jeg trekker meg unna slike men ville tatt det som smiger. Anonymkode: 3e2a2...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå