AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Fruen har ikke så høy sexlyst. Men får hun seg et glass vin, så endrer det seg raskt. Er det mange som har de slik? Når jeg spør om vi skal ta oss en glass vin på en fredagskveld, så tar jeg meg selv på fersken i å ha baktanker. Selv om jeg egentlig ikke mener det. Jeg vil bare at vi skal slappe av og dele en flaske vin og kose oss med kvalitetstid sammen. Likevel føler jeg på et snev av skam, for at jeg skjenker henne for å få meg noe. Jeg synes sex er best uten alkohol, men føler nesten jeg må drikke sammen med henne. Er jeg for hard med meg selv? Det er jo ikke slik at hun er tungbedt... Anonymkode: 00c8c...e69
Mann29hordaland Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Syns ikke det er noe gale 😊 dere koser dere og deler en flaske vin og et deilig knull etterpå er jo ingen krise i det 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Mange blir jo mer seg selv etter noen glass. Jeg blir i mer kontakt med min indre seksuelle energi etter vin, og tar meg ikke nær av at mannen utnytter det 😄 Anonymkode: 2417f...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå