AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Er det virkelig noen som følger med på dette showet fremdeles?? Jeg trodde faktisk at dette TV-programmet ikke gikk lenger. Det har vel blitt en smule utdatert... Anonymkode: 4a05f...bb5 1
Salvie Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Jeg følger med på det hvert år. Gleder meg! 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Følger med og datter er helt hektet. Anonymkode: 9bb2d...3c4 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Jeg elsker Eurovision! Det er en kjempefest! Utvalget i MGP er dessverre ganske labert i år, som vanlig, men jeg har stor tro på denne (og vi trenger jo bare én!): Anonymkode: 2820d...6c9 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Jeg følger med! Synes det er kjempegøy Er usikker på hvem jeg synes har den beste sangen. Synes Chris Medína sin er fengende og jeg husker sangen med en gang. Men samtidig litt stressende? Erlend har flott stemme og jeg liker sangen. Min favoritt var først keiino, men synes den var ganske lik en annen sang jeg hadde hørt. Jeg kunne synge med før jeg hadde hørt den. Så kom jeg på at den ligner Finlands bidrag i fjor! Litt for lik den. Blir spennende å se! Anonymkode: b77ed...92d 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger med! Synes det er kjempegøy Er usikker på hvem jeg synes har den beste sangen. Synes Chris Medína sin er fengende og jeg husker sangen med en gang. Men samtidig litt stressende? Erlend har flott stemme og jeg liker sangen. Min favoritt var først keiino, men synes den var ganske lik en annen sang jeg hadde hørt. Jeg kunne synge med før jeg hadde hørt den. Så kom jeg på at den ligner Finlands bidrag i fjor! Litt for lik den. Blir spennende å se! Anonymkode: b77ed...92d Jeg er dessverre enig i at den ligner Finland fra i fjor. Men jeg synes den er langt bedre, Finlands var litt billig og gammeldags (men veldig artig, særlig som sceneshow), og joiken løfter den betydelig også. Anonymkode: 2820d...6c9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 Jeg digger eurovision!! I år har jeg permisjon fra 1. Mai og gleder meg til å velte meg i Eurovision-musikk på fulltid, følge med på hvem som leder på betting-listene, se låtene på YouTube ++++ Anonymkode: 3a4ea...e9c 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 Jeg ELSKER Eurovision!! ... Melodi Grand Prix er det litt verre med. Sangene blir bare verre og verre for hvert år. Ifjor hadde jeg ikke en eneste sang jeg virkelig likte som jeg ville sende videre til Eurovision. I år er det én sang jeg synes er grei nok, den samme som ble postet her inne tidligere... Men sjansen for at akkurat den blir valgt ut er såppass liten at jeg orker ikke håpe en gang. Men når de internasjonale showene starter, DA er jeg gira. Anonymkode: 7e16c...3c5 4
Jesp99 Skrevet 26. januar 2019 #10 Skrevet 26. januar 2019 Har du bodd under en stein eller noe? MGP og Eurovision lever fortsatt og får millioner av seertall hvert år. I går la NRK ut de norske bidragene og gleder meg veldig! Eurovision er virkelig det beste 😍 4
Gjest Carina Maria Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 Jeg følger meg og synes det er moro og se på
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #12 Skrevet 26. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen som følger med på dette showet fremdeles?? Jeg trodde faktisk at dette TV-programmet ikke gikk lenger. Det har vel blitt en smule utdatert... Anonymkode: 4a05f...bb5 Eeeeeeh?! Eurovision er faktisk VERDENS mest sette TV-program. Og du trodde det hadde sluttet å gå? Unnskyld men... Bor du under en Stein? Jeg ser ikke den norske finalen, men den internasjonale må jeg ha med meg. Selv om mesteparten musikken suger. Anonymkode: 7b4f2...9aa 7
BerntHulken Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 Av en eller annen grunn følger jeg med😮 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #14 Skrevet 28. januar 2019 On 1/26/2019 at 11:58 AM, AnonymBruker said: Jeg er dessverre enig i at den ligner Finland fra i fjor. Men jeg synes den er langt bedre, Finlands var litt billig og gammeldags (men veldig artig, særlig som sceneshow), og joiken løfter den betydelig også. Anonymkode: 2820d...6c9 Åj, det var veldig likt. Vi ber om trøbbel hvis vi sender den. Liker denne best Anonymkode: 9e5b5...096
neon_sun Skrevet 28. januar 2019 #15 Skrevet 28. januar 2019 Er ikke Erlend Bratland sitt bidrag veldig likt Robbie Williams sin feal? Hørte den først på radio uten å ane hvem og hva det var og trodde det var en ny versjon av feal... Ellers liker jeg sangen og Erlend altså. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #16 Skrevet 28. januar 2019 Rybaks gamle flamme er heller ikke verst. Anonymkode: 9e5b5...096 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #17 Skrevet 28. januar 2019 36 minutter siden, neon_sun skrev: Er ikke Erlend Bratland sitt bidrag veldig likt Robbie Williams sin feal? Hørte den først på radio uten å ane hvem og hva det var og trodde det var en ny versjon av feal... Ellers liker jeg sangen og Erlend altså. Ja det er en strofe der som er helt lik🤷♀️ I just wanna feel I just wanna sing Anonymkode: b77ed...92d 1
neon_sun Skrevet 28. januar 2019 #18 Skrevet 28. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det er en strofe der som er helt lik🤷♀️ I just wanna feel I just wanna sing Anonymkode: b77ed...92d Haha, feal ja. Ammetåken gjør meg tydeligvis språkblind. Men ja, det er sykt likt.
KillerKitty Skrevet 29. januar 2019 #19 Skrevet 29. januar 2019 Må si jeg blir ganske overrasket om vi får delta i Eurovision i år
BerntHulken Skrevet 29. januar 2019 #20 Skrevet 29. januar 2019 4 timer siden, KillerKitty skrev: Må si jeg blir ganske overrasket om vi får delta i Eurovision i år Finalen da, mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå