Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nesten lyst til å fortelle han at jeg skjønner godt hvorfor han har vært singel så lenge. 

10 måneder har gått og jeg føler at vi er på stedet hvil. Han virker strålende fornøyd med å se meg ...minimalt.. Han er ikke noe player som er ute etter sex, så er ikke et ff-forhold. Ikke snakker vi mellom datene, og det gjør det veldig vanskelig å holde det varmt.

Han spurte om vi er kjærester, og jeg sa at jeg vil det. Men, det er jo helt dødt. Det eskalerer ikke, og etter at han spurte om vi var kjærester, trakk han seg enda litt mer unna. 

Han sier at han har behov for mye alenetid, men vi er enige om at han flytter inn hos meg snart. Tenker vi må satse, men jeg føler meg alene i forholdet allerede.

Han bodde med eksen en periode for flere år siden, men det skar seg fort av grunner jeg ikke vet. Det jeg har skjønt er at han flyttet ut og at hun var hans første og siste.

Han sier at han er litt sær og at han aldri har følt at han passer inn noe sted. Han står opp svært tidlig og går tur i marka i timesvis. Virker som han avskyr mennesker, bråk og folkemengder. 

Det virker nesten som om det ikke egentlig er rom for noen i livet hans og at han ser det som en plikt å møte meg.

Litt frustrert

Anonymkode: 164db...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han Asperger syndrom? Beklager at jeg spør så direkte, men det var det første jeg tenkte på når jeg leste det du skrev...

• Liker 2
Skrevet

Det tar tid å bli kjent med noen, og til enkelte kan det ta lang tid - spesielt hvis de er av den introverte typen som kjæresten din virker å være.

Hvis du er frustrert nå, så vil du bli enda mer frustrert i et samboerskap. Bruk lenger tid mens dere bor hver for dere, så finner du ut om han er gråstein eller gull.

Lykke til! :)

Anonymkode: 7f208...37b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er frustrert nå, så vil du bli enda mer frustrert i et samboerskap hvis dere flytter sammen på dette tidspunktet.  Anonymkode: 7f208...37b

Edit.

Anonymkode: 7f208...37b

Skrevet
46 minutter siden, Fotball77 skrev:

Har han Asperger syndrom? Beklager at jeg spør så direkte, men det var det første jeg tenkte på når jeg leste det du skrev...

Det tenkte jeg også. Antakelig er han så glad og forelsket i deg som han kan bli. Så får du finne ut om det er nok for deg å vite at han er det, uten å «føle» at han er det. Det hadde ikke gått for meg. De som går inn i forhold med Aspergers ender ofte opp veldig ensomme.

Anonymkode: e966e...bd5

Skrevet

Det er som regel på dette punktet alle mine forhold tar slutt.
Jeg kan ikke bo med andre, det fungerer bare ikke.

I tillegg har jeg stort behov for tid alene, mobil er på lydløs til enhver tid, dører låst og gardiner trukket for.
Nei dette er strengt tatt ikke "normal", men slik er det.

Tror egentlig du må ta en skikkelig prat med denne mannen, for det er ikke sikkert han kan gi deg det du trenger, og da er det bedre for begge parter om dere går hver til sitt. 

Anonymkode: 8c778...e73

Skrevet

Du har tenkt å flytte sammen med en fyr du føler ser det på som en plikt å møte deg?

Er ikke folk litt mer kritiske og skeptiske i dag? Flytter sammen med hvem som helst, uansett?

Ikke rart folk har et dusin samboerskap bak seg før de blir 45.

Anonymkode: 7cfaa...be2

• Liker 2
Skrevet

Hva har dere egentlig til felles å vokse på og gjøre da? Kan høres ut som at du har latt deg blende av forelskelsen og at dere egentlig ikke passer sammen i det hele tatt. Ville ventet til et godt stykke etter forelskelsen har lagt seg med å flytte sammen for sjansen er stor for at du da skjønner du er i helt feil forhold og da er det dumt å være låst i et samboerskap 

Anonymkode: 0d602...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...