Gjest Anonym Bruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 (endret) Går dere til sengs samtidig om kvelden når dere har bestemt å ha sex. ? Fortrekker dere helst å ha sex i helgene når dere har fri,eller morgen ? Hvor lang tid bruker dere igjennomsnittleg på forspill og samleie ? Hvem tar oftast initiativet,og opplever du noen gang å bli avvist ? Endret 25. januar 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 - Ja - Spiller ingen rolle - Aner ikke, men ikke lenge. Vi kliner og koser ganske mye generelt, så kan gå rett på når vi legger oss. - Han tar oftest det konkrete initiativet. Har aldri blitt avvist hvis jeg har prøvd meg. Anonymkode: 3eed0...66a
Gjest Paramount Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Vi bestemmer aldri når vi skal ha sex. Vi har sex når vi føler for det. Varierer mye, jeg elsker å slikke, men dersom det er sent, og vi skal tidlig opp, lar jeg henne slippe unna med kanskje 15 min før jeg tar neste skritt. Jeg tar oftest initiativet, og blir av og til avvist.
cmd Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 På 25.1.2019 den 21.05, Anonym Bruker skrev: Går dere til sengs samtidig om kvelden når dere har bestemt å ha sex. ? Vi går til sengs sammen når vi skal ha sex ja. Fordi vi er opptatt av å være rene dvs. vi er dusjer og går til rett sengs og har sex. Når vi skal ikke ha sex, kan det hende at ene dusjer litt tidlig men ikke går til sengs... heller sitter og ser på tv.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 På 25.1.2019 den 21.05, Anonym Bruker skrev: Går dere til sengs samtidig om kvelden når dere har bestemt å ha sex. ? Fortrekker dere helst å ha sex i helgene når dere har fri,eller morgen ? Hvor lang tid bruker dere igjennomsnittleg på forspill og samleie ? Hvem tar oftast initiativet,og opplever du noen gang å bli avvist ? Vi går nesten alltid til sengs samtidig uansett om det er sex eller ikke. Har sjeldent bestemt på forhånd at vi skal ba sex. Har små barn så det blir mer spontant. Helst i helgene for da kan vi kose lenger etterpå, rekke en runde til osv. Alt fra en kjapp en til så lenge vi klarer å dra den ut og det er lenge de gangene vi får tid. Begge like mye, ja det har jeg. Men veldig sjeldent, og det er helt OK. Anonymkode: 8abbe...3e5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #6 Skrevet 28. januar 2019 På 25.1.2019 den 21.05, Anonym Bruker skrev: Går dere til sengs samtidig om kvelden når dere har bestemt å ha sex. ? Fortrekker dere helst å ha sex i helgene når dere har fri,eller morgen ? Hvor lang tid bruker dere igjennomsnittleg på forspill og samleie ? Hvem tar oftast initiativet,og opplever du noen gang å bli avvist ? Vi går alltid til sengs samtidig. Det blir som regel lagt til helgene, selv om jeg gjerne ville hatt oftere.. Lite foreplay.. samleie varer gjennomsnittlig 10 min. Har både kortere og lengre økter. Begge tar intinativ, ja har blitt avvist. Det har han også. Anonymkode: 21083...6df
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #7 Skrevet 28. januar 2019 Legger oss som oftest samtidig bortsett fra de gangene en av oss vil se ferdig noe på TV feks. Ang sex, her er det sjeldent. OM vi har sex en gang så er det en gang i løpet av helgen, da helst på kvelden når han ikke har noe bedre å ta seg til. Jeg blir avvist som oftest. 15 uker siden sist nå. Når vi først har sex er det samme rutinen hver gang med ca 1 min penetrering dør han kommer å jeg må fullføre med vibrator. Anonymkode: b8909...e44
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #8 Skrevet 28. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger oss som oftest samtidig bortsett fra de gangene en av oss vil se ferdig noe på TV feks. Ang sex, her er det sjeldent. OM vi har sex en gang så er det en gang i løpet av helgen, da helst på kvelden når han ikke har noe bedre å ta seg til. Jeg blir avvist som oftest. 15 uker siden sist nå. Når vi først har sex er det samme rutinen hver gang med ca 1 min penetrering dør han kommer å jeg må fullføre med vibrator. Har dere vært sammen lenge? Går dette fint for deg? Føler det blir mindre og mindre sex, og han avviser ofte. Er redd vi kommer til det punktet der det bare blir annen hver måned. Tror nok jeg er mer glad i sex enn han.. Anonymkode: 21083...6df
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere vært sammen lenge? Går dette fint for deg? Føler det blir mindre og mindre sex, og han avviser ofte. Er redd vi kommer til det punktet der det bare blir annen hver måned. Tror nok jeg er mer glad i sex enn han.. Anonymkode: 21083...6df Har vært sammen i 2 1/2 år, samboere i snart 1 1/2 år. Jeg veit ikke hvor lenge jeg gidder detta for å være ærlig. Han påstår hardnakket at den lave sexlysten ikke har noe med meg å gjøre, men han nekter å snakke om det å gjør heller ikke noe for å bedre det. Så jeg tenker at jeg gir forholdet en sjangs frem til sommeren. Er det fortsatt sånn så går jeg. Jeg gidder ikke å kaste bort alle de gode årene på et forhold uten sex og nærhet, for det har gått så langt at vi hverken kysser eller koser. Kanskje han slenger armen over meg i 5 min før han sovner. Å et hadenuss og nattanuss vil jeg ikke si er noe annet enn en rutine, det har ingenting med intimitet å gjøre. Anonymkode: b8909...e44
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #10 Skrevet 28. januar 2019 Prøver å legge oss samtidig. Eksrn lå seg oftr et par timer etter meg. Men så lå hun rett ut og sov et par timer på sofaen etter middag... Det var plagsomt. Sex har vi når vi har lyst og tid. Det kan være at en vokner midt på natta og er kåt. Eller på kvelden eller om vi bare tar en tur i senga og koset litt midt på dagen osv. Anonymkode: 1f4df...679
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #11 Skrevet 28. januar 2019 Vi går alltid og legger oss samtidig, uansett. Planlegger aldri sex. Synes det er godt både å ta det i uka og i helgene. Det kan vare både i et kvarter og i timesvis, det varierer veldig. Det tar oftere lenger tid enn kort tid, vi liker å skifte stillinger, bruke leketøy osv. Samboeren min tar oftest initiativet, selv om jeg også prøver. Ingen av oss avviser den andre. Anonymkode: 1e62f...6ee
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #12 Skrevet 28. januar 2019 Er i avstandsforhold, så når vi er sammen legger vi oss samtidig. Det er noe vi begge trives med, som jeg håper vi fortsetter med når vi flytter sammen. Bestemmer ikke når vi skal ha sex, det bare skjer spontant. Anonymkode: 4f100...252
EEØm Skrevet 28. januar 2019 #13 Skrevet 28. januar 2019 - I løpet av et år er det kanskje fem ganger vi ikke går til sengs samtidig når begge er hjemme. - Det er enklest å ha sex når det ikke er noen fare for å bli forstyrret av barn eller andre, men vi klarer det noen ganger på morgen, midt på dagen og tidlig kveld også. - Vi bruker i snitt 30 min på en omgang (en kjapp en går sjeldent på under 20 min, for spesielt jeg, men også han, trenger litt tid før jeg/han er klar for å komme) - Jeg tror det er han som oftest tar initiativet, men jeg gjør det også ofte. Blir av og til avvist, men ikke ofte.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 28. januar 2019 #14 Skrevet 28. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Legger oss som oftest samtidig bortsett fra de gangene en av oss vil se ferdig noe på TV feks. Ang sex, her er det sjeldent. OM vi har sex en gang så er det en gang i løpet av helgen, da helst på kvelden når han ikke har noe bedre å ta seg til. Jeg blir avvist som oftest. 15 uker siden sist nå. Når vi først har sex er det samme rutinen hver gang med ca 1 min penetrering dør han kommer å jeg må fullføre med vibrator. Anonymkode: b8909...e44 TS . Her i huset blei dama uføretrygdet for eindel år sidan, og det forandret på noen rutiner. Nå sitter hun oppe til 02-03 hver natt, og opp omlag kl 10 tida på førmiddag. Personleg så synes eg det er greitt å ha en fast rutine m/ "opp om morgenen" , og leggetid gjerne "før middnatt" sjølv om ein ikkje har noen spesielle forpliktelser. Ein kan m.a. gå seg en spasertur og drive litt fysisk aktivitet morgen / kveld fremfor og dra seg i lenestolen hver dag. Synes å ha vert eit "ras" av uføretrygda kvinnfolk de siste årene, som NAV- systemet kanskje burde følgt tettere opp så de kanskje kunne hatt en delstidsjobb e. l. Også her i huset er sex blitt sjeldnere og sjeldnere, men savner utvilsamt etterhvert god regelmessig sex. Når vi først har sex en sjelden gang nå, så har det stort seg vert faste rutiner ,men gjir meg egentlig ingenting lenger ettersom hun aldri har tatt noe ansvar og initiativ. Velger å tru at ein innenfor de fleste hjem , så har ein faste rutiner for bespisning, leggetid , jobbing, renhold m.m . Sex bør ikkje føles som eit press eller pressmiddel , men selvsagt føles lystbetont for begge parter. Mange par opplever ulikt sexbehov, men ser ingen grunn til at ansvarsfraskivelse av den grunn.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 28. januar 2019 #15 Skrevet 28. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært sammen i 2 1/2 år, samboere i snart 1 1/2 år. Jeg veit ikke hvor lenge jeg gidder detta for å være ærlig. Han påstår hardnakket at den lave sexlysten ikke har noe med meg å gjøre, men han nekter å snakke om det å gjør heller ikke noe for å bedre det. Så jeg tenker at jeg gir forholdet en sjangs frem til sommeren. Er det fortsatt sånn så går jeg. Jeg gidder ikke å kaste bort alle de gode årene på et forhold uten sex og nærhet, for det har gått så langt at vi hverken kysser eller koser. Kanskje han slenger armen over meg i 5 min før han sovner. Å et hadenuss og nattanuss vil jeg ikke si er noe annet enn en rutine, det har ingenting med intimitet å gjøre. Anonymkode: b8909...e44 Lav sexlyst treng nødvendigvis ikkje bety at kjærligheta, nærheten har visnet bort. Kvinnfolk flest er utvilsamt mer sårbare for manglende oppmerksamhet , og intimitet en gutter / menn, og ofte innfallsporten til samlivsbrudd Mange kan i perioder oppleve at sexlysten er på bånn medan til andre tider er den på topp.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #16 Skrevet 28. januar 2019 26 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Lav sexlyst treng nødvendigvis ikkje bety at kjærligheta, nærheten har visnet bort. Kvinnfolk flest er utvilsamt mer sårbare for manglende oppmerksamhet , og intimitet en gutter / menn, og ofte innfallsporten til samlivsbrudd Mange kan i perioder oppleve at sexlysten er på bånn medan til andre tider er den på topp. Bare unskyld han du. For all del. Men jeg gir og gir, unngår å mase og gnage. Har fortalt hva jeg trenger fra han om han ikke vil ha sex. Men når han ikke er villig til å gi litt av seg selv og heller ikke vil snakke om det så er det begrenset hvor mye jeg gidder. Men stakkars mannen skal jo ikke bli satt krav til må vite, bare vi kvinnfolk som skal gå å ti still så mannen hverken føler seg presset eller får dårlig samvittighet. Anonymkode: b8909...e44
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #17 Skrevet 28. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært sammen i 2 1/2 år, samboere i snart 1 1/2 år. Jeg veit ikke hvor lenge jeg gidder detta for å være ærlig. Han påstår hardnakket at den lave sexlysten ikke har noe med meg å gjøre, men han nekter å snakke om det å gjør heller ikke noe for å bedre det. Så jeg tenker at jeg gir forholdet en sjangs frem til sommeren. Er det fortsatt sånn så går jeg. Jeg gidder ikke å kaste bort alle de gode årene på et forhold uten sex og nærhet, for det har gått så langt at vi hverken kysser eller koser. Kanskje han slenger armen over meg i 5 min før han sovner. Å et hadenuss og nattanuss vil jeg ikke si er noe annet enn en rutine, det har ingenting med intimitet å gjøre. Det forstår jeg godt.. Intimiteten er så viktig for meg i et forhold, ikke bare sex men kos og oppmerksomhet som du sier. Når det blir sånn som dette på et så tidlig tidspunkt, skjønner jeg at det ikke frister mye å bruke mer tid på det. Jeg hadde følt det litt kaldt og ensomt. Vi har bodd sammen rett over året nå, og jeg føler at det meste av nærhet og intimitet kommer på mitt intinativ. Når det i tillegg blir ofte avvisninger, og sjeldnere og sjeldnere sex, begynner jeg allerede å kjenne på om dette kanskje bærer feil vei for min del.. Anonymkode: 21083...6df
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #18 Skrevet 28. januar 2019 På 25.1.2019 den 21.05, Anonym Bruker skrev: Går dere til sengs samtidig om kvelden når dere har bestemt å ha sex. ? Fortrekker dere helst å ha sex i helgene når dere har fri,eller morgen ? Hvor lang tid bruker dere igjennomsnittleg på forspill og samleie ? Hvem tar oftast initiativet,og opplever du noen gang å bli avvist ? Planlegger sjeldent å ha sex. Av og til når det har gått et par dager siden sist kan en kanskje si "I morgen skal vi ha sex", men er ikke noe planlagt klokkeslett.. Gjør det når det føles mest naturlig. Enten i helgene, eller før vi skal legge oss i ukedagene. Har hatt morgensex én gang, aldri mer. Alt fra 10 minutter til 2 timer. Legger ikke mye i forspill, da jeg (og han, selvfølgelig) får mest utav penetrering - med mindre jeg ikke er kåt fra før av, da bruker han kanskje 5-10 minutter på å "varme meg opp". Ligger vel ganske likt - og ja, blir avvist iblant, men da er det bare å tease litt.. Anonymkode: 53ecd...ef2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 28. januar 2019 #19 Skrevet 28. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Planlegger sjeldent å ha sex. Av og til når det har gått et par dager siden sist kan en kanskje si "I morgen skal vi ha sex", men er ikke noe planlagt klokkeslett.. Gjør det når det føles mest naturlig. Enten i helgene, eller før vi skal legge oss i ukedagene. Har hatt morgensex én gang, aldri mer. Alt fra 10 minutter til 2 timer. Legger ikke mye i forspill, da jeg (og han, selvfølgelig) får mest utav penetrering - med mindre jeg ikke er kåt fra før av, da bruker han kanskje 5-10 minutter på å "varme meg opp". Ligger vel ganske likt - og ja, blir avvist iblant, men da er det bare å tease litt.. Anonymkode: 53ecd...ef2 Planlegger sjeldent sexen. Er du ikkje tilstrekkeleg kåt før penetrering bruker han kanskje 5-10 minutter på å "varme deg opp". Og hva legger du i 5-10 minutters oppvarmen ,og hvordan funker "oppvarmingen " dersom det er han som har behov for oppvarming ?
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. januar 2019 #20 Skrevet 28. januar 2019 På 25.1.2019 den 21.05, Anonym Bruker skrev: Går dere til sengs samtidig om kvelden når dere har bestemt å ha sex. ? Fortrekker dere helst å ha sex i helgene når dere har fri,eller morgen ? Hvor lang tid bruker dere igjennomsnittleg på forspill og samleie ? Hvem tar oftast initiativet,og opplever du noen gang å bli avvist ? Ja vi går alltid til sengs sammen. Vi har alltid sex når vi legger oss, både i hverdagen og i helgene Vi trenger ikke noe forspill, men har det likevel av og til Vi tar initiativ begge to, jeg har aldri blitt avvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå