Gjest BethD Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Sminker dere huden før dere går? Eller bruker de sånne bomullspads å vasker områdene etterpå slik at sminken uansett blir vasket bort? Aldri gjort dette før, og liker ikke gå ut uten sminke i ansiktet
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Jeg har vært to ulike steder, og begge stedene har brukt bomullspads under fargingen. Dvs at sminken uansett blir vasket bort. Har fjernet sminken rett før timen for å gjøre det mest mulig effektivt for hun som skal farge. (- og kun lagt BB-krem - går ingen steder uten det😶) Anonymkode: 11043...f13
Gjest BethD Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært to ulike steder, og begge stedene har brukt bomullspads under fargingen. Dvs at sminken uansett blir vasket bort. Har fjernet sminken rett før timen for å gjøre det mest mulig effektivt for hun som skal farge. (- og kun lagt BB-krem - går ingen steder uten det😶) Anonymkode: 11043...f13 Ah ja Okey så kanskje best å ikke sminke ansiktet i det hele tatt da .... 🤔 ellers ser man vel ikke ut etterpå 😂 hvor lenge varer fargen egentlig?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 Jeg foretrekker at mine kunder kommer uten sminke. Anonymkode: c3647...636 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 Du kan be dem om å legge noe som fjerner fargen etter form og farge. De pleierikke ta noe for det der jeg går ihvertfall. Anonymkode: a1fdc...002
Gjest BethD Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan be dem om å legge noe som fjerner fargen etter form og farge. De pleierikke ta noe for det der jeg går ihvertfall. Anonymkode: a1fdc...002 Den skjønte jeg ikke helt fjerne fargen?
Gjest Aqua Skrevet 29. januar 2019 #9 Skrevet 29. januar 2019 Det som hyggeligst mot den som skal utføre jobben er vel å møte opp uten sminke. Blir litt som at man ikke spiser Snickers før en tannlegetime 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå