Alvildeivf Skrevet 25. januar 2019 #1 Del Skrevet 25. januar 2019 Noen som går/har gått på lutinus (progesteron støtte) ?? I såfall, har dere noen symptomer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Del Skrevet 25. januar 2019 Har gått på Lutinus grunnet IVF. Satte tre vagitorer om dagen. Ingen symptomer eller plager, plaget meg mer at det konstant rant noe ut der nede.. Anonymkode: 3d456...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 25. januar 2019 #3 Del Skrevet 25. januar 2019 Gått på lutinus ved to anledninger. Begge gangene ble det skikkelig ømme pupper som sterkeste bivirkning. I tillegg opplevde jeg aldri den som rennende, som så mange gjør, men derimot som veldig tørr. Tørka inn hele underlivet 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 25. januar 2019 Ok, ikke så særlig med symptomer. Men i dag har jeg litt "øm mensenmage" litt mensensmerter liksom. Er bare 5 Dpo, så mensen skal ikke komme helt enda☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 26. januar 2019 #5 Del Skrevet 26. januar 2019 Gikk på Lutinus, 3 stk til dagen (ICSI). Jeg fikk symptomer på graviditet veldig fort etter innsett, om det var pga Lutinusen eller den faktiske graviditeten er jeg litt usikker, men siden symptomene vedvarte etter endt bruk så holder jeg en knapp på at det var graviditeten 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 26. januar 2019 #6 Del Skrevet 26. januar 2019 Jeg har gått på lutinus to ganger og fikk ømme bryster hver gang. Den ene gangen testet jeg negativt, andre gang positivt så tenker det er lurinusen. Pluss at det er no hekkans søl😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 26. januar 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 26. januar 2019 20 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: Jeg har gått på lutinus to ganger og fikk ømme bryster hver gang. Den ene gangen testet jeg negativt, andre gang positivt så tenker det er lurinusen. Pluss at det er no hekkans søl😅 Ja, 6 Dpo i dag og har skikkelig mensen pupper, så tenker vel egentlig at løpet er kjørt denne gangen også. Men er lov å håpe det er lutinusen 😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #8 Del Skrevet 29. januar 2019 Har gått på lutinus i noen uker, 1 stk per dag fra positiv test. Gynekologen ba meg "trappe ned" (er over kneika, blir mest sannsynligvis baby) og for eksempel ta en annenhver dag, men det var litt opp til meg siden det ikke var forskning som viste at det hadde noen effekt ... Kjenner jeg er litt usikker. Jeg fikk ingen symptomer, tror alt kom fra graviditeten. Da produserer kroppen selv sikkert mer progesteron enn det man tilfører med lutinus, kan jeg tenke meg. Anonymkode: 9f22b...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå