AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 Er katter og hunder like der nede? I så fall er dette en jente, da guttene har tissen mer på magen. Anonymkode: b9ac3...689 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 Hvis det ikke er en kastrert hann, så er det en jente. Anonymkode: 8fb2a...2c7 1
Perelandra Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 Hvor gammel er katten? På kattunger er pungen så liten at det er vanskelig å se forskjell på kjønnene. Den største forskjellen er avstanden mellom endetarm og kjønnsåpning, som er større hos hanner enn hunner. Jeg heller mest mot at det er en hann.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #8 Skrevet 25. januar 2019 Katten er 11 uker, og ikke kastrert Anonymkode: 67632...ee5
Ariana807 Skrevet 25. januar 2019 #9 Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Katten er 11 uker, og ikke kastrert Anonymkode: 67632...ee5 Når jeg tok mine to katter til vetrinæren som 12 uker gamle, hadde til og med han problem med å si helt 100% sikkert hvilket kjønn det var. Hans ord var mer eller mindre «de er så små!». Vanskelig å si noe i den alderen. Men ser ut som en gutt, men vanskelig å dømme fra bildene. Men jeg ringte inn og spurte om det var mulig å spørre om slikt, fikk ta dem med og de sjekket kjønnet, helt gratis så du kan jo prøve det samme om det virkelig er viktig for deg å vite
Perelandra Skrevet 25. januar 2019 #10 Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Katten er 11 uker, og ikke kastrert Anonymkode: 67632...ee5 Ok, da er det ikke så lett å se forskjell. Som nevnt heller jeg mot at det er en liten guttepus. Synes jeg kan ane konturene av en liten pung, særlig på det nederste bildet. Lykke til med pusen!
Minya Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 Essensielt er det litt lenger mellomrom mellom anus og urinrør hos monser enn hos kjetter, men en måte å dobbeltsjekke det på er å se på fasongen. Generelt sett er dette jente; * . Stjerna indikerer anus og punktumet indikerer en rund, liten åpning for urinrør og dette gutt; * | igjen, stjerna er anus, og streken indikerer både pung (toppen) og urinrør (bunnen) Derfor mener jeg at denne kattungen er en mons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå