Gjest Lienna Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Jeg er utdannet grafisk designer og har noe weberfaring. Føler at jeg trenger litt påfyll til kompetansen min. Noen som vet om et bra kurs i Oslo? Kurs i web ux design. Jeg håper jeg kan kombinere kurset med min nåværende jobb hvor jeg jobber skiftarbeid. Kan bytte vakter også..
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Det er ikke så mye kurs innen dette bortsett fra på IGM sitt i regi av Netlife. IGM.no. Anonymkode: 165d2...8d4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Hvorfor ikke bare begynne med nettkurs? Er masse å velge mellom. Det viktigste for eventuelle jobbmuligheter er vel ikke at du kan dokumentere at du har tatt et kurs med fysisk oppmøte, men at du har en fin portefølje (den kan du bygge mens du tar nettkurs) og at du faktisk klarer å demonstrere kunnskaper under intervjuer. Hvis ikke jobbmuligheter er motivasjonen, men bare at du ønsker å lære, så er vel nettkurs fortsatt et godt alternativ uten at det koster noe særlig. Anonymkode: 2d8e2...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå