Ms. Steele Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Jeg tenkte å overraske kjæresten med et opphold på et Spahotel en helg, men trenger tips på hva jeg bør velge. Vi bor sentralt på Østlandet og det hadde vært greit med steder som ikke er så altfor langt unna. Har dere noe å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Son Spa i Østfold , eller The Thief eller Gran Hotel i Oslo. Kjenner dessverre ikke til flere men på hotels.com kan du krysse av for spa i søkeresultatene Anonymkode: d7c62...940
Ms. Steele Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Son Spa i Østfold , eller The Thief eller Gran Hotel i Oslo. Kjenner dessverre ikke til flere men på hotels.com kan du krysse av for spa i søkeresultatene Anonymkode: d7c62...940 Takk for svar. Hvilke av disse tre ville du gått for og hva var så spesielt at du vil anbefale det? Ellers så googler jeg jo, men jeg ønsker svar fra dere som har vært på slike steder og som dere anbefaler.
Haugenjenta Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 Samboer og jeg har kun vært på Farris Bad, og vært der tilsammen fire ganger. Vi har veldig fornøyde med oppholdende der, og det er heller ikke langt å gå med tanke på restauranter, Becks rett ved siden av er en stor favoritt hos oss Jeg har tatt spabehandlinger der, både med varme steiner og urtekompress - helt vidunerlig! Var litt skuffet over frokosten sist gang (oktober 2018), men ellers har jeg ikke hatt noe å sette fingeren på der
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 Var et spa i Rømskog, vet ikke om det er nedlagt. Anonymkode: c3390...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå