AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Jeg og kjæresten skal på en liten tur Oslo. Har lyst til å bo på et sentralt hotell i Oslo sentrum. Og jo penere jo bedre. Noen som har noen å anbefale? Og hva burde man oppleve når man er der borte? Da tenker jeg på alt mulig forskjellig Er så lenge siden vi har gjort noe sammen så vi gleder oss veldig til å tilbringe tid sammen og bare koooose oss! Anonymkode: 0e0bc...b57
Testosteron Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 Hotel Gyldenløve i Bogstadveien, fordi jeg elsker Bogstadveien https://www.thonhotels.no/hoteller/norge/oslo/thon-hotel-gyldenlove/?ds_rl=1256528&ds_rl=1256528&gclid=EAIaIQobChMIpZWkzbaJ4AIViemaCh2xtwA-EAAYASAAEgItBfD_BwE&gclsrc=aw.ds
caroprins Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 Thon hotel opera eller Clarion hotel folketeateret.
caroprins Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 Oppleve i Oslo kommer jo ann på hva dere er interessert i. Dere kan sjekke ut teater/revyer/musikals eller kino. Dere kan besøke Frognerparken. Dere kan gå på Nasjonalgalleriet eller andre museumer. Dere kan sjekke ut om det er noen messer av interesse eller om det skjer noen store musikalske arrangementer når dere er der. Dere kan besøke operaen og dere kan sjekke ut gode restauranter for et gourmetmåltid. Så kan dere ta en tur og besøke Holmenkollen.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 5 minutter siden, caroprins said: Nasjonalgalleriet Det har stengt dørene. Anonymkode: 5c0bb...fe4 1
Kjetil E Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 På 25.1.2019 den 17.18, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten skal på en liten tur Oslo. Har lyst til å bo på et sentralt hotell i Oslo sentrum. Og jo penere jo bedre. Noen som har noen å anbefale? Og hva burde man oppleve når man er der borte? Da tenker jeg på alt mulig forskjellig Er så lenge siden vi har gjort noe sammen så vi gleder oss veldig til å tilbringe tid sammen og bare koooose oss! Anonymkode: 0e0bc...b57 Hvis pris ikke har noe å si, ville jeg nok valgt Grand Hotell. Gamelt og erverdig hotell midt på Karl Johan. Ellers skal jo The Thief være veldig bra, men dyrt det og. Ville ikke bodd i Bogstadveien. Vil dere gå på handletur der (en bra shoppinggate forøvrig) ville jeg heller tatt t-banen til Majorstua og gått nedover Bogstadveien. Fremfor å bo der.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 Om dere ikke er prissensitive anbefaler jeg Hotel Continental på det varmeste! Familiedrevet fem-stjerners luksus med flotte rom, fantastisk service og veldig sentral beliggenhet rett ved Nationaltheateret. De har flere gode pakketilbud: https://www.hotelcontinental.no/pakker Personlig mener jeg det er hakket over Grand standardmessig. Grand er fint og ærverdig, men mangler "det lille ekstra". I luksussegmentet er også The Thief et godt alternativ. Helt annen stil enn de to første, moderne, mørkt og modig, men fin beliggenhet på Tjuvholmen og veldig bra service. Anonymkode: 89acd...9b7
anni83 Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 Det nye til stordalen. Amerikalinjen. Ser amazing ut👌😍 supersentralt og
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #11 Skrevet 28. januar 2019 Jeg liker meg godt på Comfort hotel Grand Central. Kjempesentralt for tog, buss, trikk operaen, Carl Johan. Synes hotellet er snertent og fint, og frokosten god. Fin lounge (de har pleid å ha brettspill, gratis kaffe osv), og liker at du kan gå "tørrskodd" til Østbanehallen og restaurantene og butikkene der, og inn på Oslo S, da alt er i samme bygg. Litt ungdommelig preg, da, så jeg ville ikke tatt med bestemor dit. Men selv velger jeg alltid dette hotellet. Anonymkode: 2ccf2...ede 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #12 Skrevet 28. januar 2019 The Thief er definitivt favoritten, da kan man også ta en tur på SPA. Støtter også opp om Continental. Thon Opera er bra - sentralt i forhold til alle de gode restaurantene i Bjørvika, flotte rom men kjedelige bad, om det betyr noe. Ville ikke valgt comfort Grand Central for kjærestekos. Et helt greit og praktisk hotell for en jobbreise, men minimalistisk stil og null sitteplasser på rommet annet enn senga, med mindre man oppgraderer. Anonymkode: f888e...a26
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #13 Skrevet 28. januar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker meg godt på Comfort hotel Grand Central. Kjempesentralt for tog, buss, trikk operaen, Carl Johan. Synes hotellet er snertent og fint, og frokosten god. Fin lounge (de har pleid å ha brettspill, gratis kaffe osv), og liker at du kan gå "tørrskodd" til Østbanehallen og restaurantene og butikkene der, og inn på Oslo S, da alt er i samme bygg. Litt ungdommelig preg, da, så jeg ville ikke tatt med bestemor dit. Men selv velger jeg alltid dette hotellet. Anonymkode: 2ccf2...ede Enig i dette. Vi bor alltid her. Prisen er vennlig og det er fryktelig godt å kunne gå tørrskodd mange steder fra der. Spesielt nå om vinteren med slapsete osloføre. Anonymkode: f8b2a...46d
caroprins Skrevet 28. januar 2019 #14 Skrevet 28. januar 2019 På 25.1.2019 den 20.17, AnonymBruker skrev: Det har stengt dørene. Anonymkode: 5c0bb...fe4 Oj. Så synd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå