AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Hei. Jeg er en jente på snart 20 år, og jeg har skikkelig komplekser med leppene mine. Jeg har hatt dette helt siden jeg kan huske, de er ikke stygge eller noe sånt, men jeg syntes de er for små. Jeg dør etter å ta fillers i leppene, dette er noe jeg så klart skal betale seg, men det er noe som holder meg igjen. Jeg er så redd for at det blir en katastrofe og at leppene ikke blir fine, er det noen her som vet om f.eks en app eller noe hvor man kan se hvordan man hadde sett ut? Eventuellt noen som vil dele egne erfaringer med dette, hvordan det fungerer før med konsultasjon osv.. Noe jeg må være ekstra forsiktig med i ettertid/før tid? Det er ikke noe vits i å slenge kommentarer om at "alle som gjør det er stygge" eller sånne kommentarer, det settes ikke pris på! Anonymkode: 5e3d5...f1f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 "Skal betale selv" skulle det stå. - TS Anonymkode: 5e3d5...f1f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 Hei, jeg tenker at om du begynner å bruke leppestift så gjør det mye med størrelsen på leppene og en illusjon om at de er større Om du trives med den looken så kan du tatovere lipliner på leppene Da blir de større i kantene og ikke bare utover som en verandaleppe som restylane osv gjør... Og ja sjansen for at det blir dårlig med fillers er stor, de som gjør dette fast hver 3-4 måned opplever klumper og misfornøyelser en eller annen eller mange ganger, selv om det går bra de to første. Så må du også tenke på om du har råd til det og vil bruke så mye penger på det? 3500 kr 4-6 ganger i året er minst 15-25.000 for det kan gå galt en gang så må du betale for å løse det opp og gjøre det på nytt osv. Så skal du fortsette med det resten av livet da? Da er det faktisk bedre å heller bruke leppestift og gloss, det gjør veldig mye med leppene bare det. Og evn ta leppe tatovering, og evn spare til å insjisere fett i leppene om noen år , det koster 25.000, i stedet for å bruke 25.000 i året resten av livet på fillers. Anonymkode: 8f84d...493 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 du kan jo prøve en gang, en ml utgjør ikke så stor forskjell som man kanskje skulle tro. og det har kort varighet, spesielt på meg :(. jeg var veldig nervøs første gangen selv, men det ble bare bitteitt forskjell etter at hevelsen hadde gått ned (1-2 dager). rundt 2 måneder etterpå var alt borte. jeg prøvde å fylle etter hver tredje måned i over ett år, men det bare forsvant til meg, så det var bortkastede penger. men det er jo mange det funker for, så om du har hatt lyst i mange år synes jeg du bare skal gi det en sjanse. lykke til! Anonymkode: 64d22...293
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 On 1/25/2019 at 4:55 PM, AnonymBruker said: Hei, jeg tenker at om du begynner å bruke leppestift så gjør det mye med størrelsen på leppene og en illusjon om at de er større Om du trives med den looken så kan du tatovere lipliner på leppene Da blir de større i kantene og ikke bare utover som en verandaleppe som restylane osv gjør... Og ja sjansen for at det blir dårlig med fillers er stor, de som gjør dette fast hver 3-4 måned opplever klumper og misfornøyelser en eller annen eller mange ganger, selv om det går bra de to første. Så må du også tenke på om du har råd til det og vil bruke så mye penger på det? 3500 kr 4-6 ganger i året er minst 15-25.000 for det kan gå galt en gang så må du betale for å løse det opp og gjøre det på nytt osv. Så skal du fortsette med det resten av livet da? Da er det faktisk bedre å heller bruke leppestift og gloss, det gjør veldig mye med leppene bare det. Og evn ta leppe tatovering, og evn spare til å insjisere fett i leppene om noen år , det koster 25.000, i stedet for å bruke 25.000 i året resten av livet på fillers. Anonymkode: 8f84d...493 Så ofte da? Tar det bare 2 ganger i året jeg, trenger ikke oftere. Anonymkode: 3f330...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå