Gå til innhold

Burøe-video går viralt: Piers Morgan synes rosen Burøe får er «latterlig!»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge CBS News er Burøe nemlig «the best dad», som kler seg ut i prinsessekjole sammen med sønnen, og danser og leker. Det syns Morgan er idiotisk. 

– Hvorfor gjør dette ham til en bedre pappa enn han som spiller fotball med sønnen sin? Latterlig!, skriver Morgan på sin egen Twitter-profil.

https://familieklubben.no/familieliv/buroee-video-gaar-viralt-piers-morgan-syns-rosen-buroee-faar-er-latterlig/678

Må faktisk si meg litt enig med Piers Morgan her, Er dere enige eller uenige med Piers Morgan?

Anonymkode: 8c757...ecb

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med all den sextrakasseringen som Ørjan Burøe har drevet med er han ikke et godt forbilde for sønnen sin nei.. 

Anonymkode: 41a6c...e37

• Liker 31
Skrevet

Jeg syns ikke det er innafor å rose barneeksponering nei.

• Liker 6
Skrevet

Hvor "viralt" har egentlig denne videoen gått? 

At en eller annen nettside påstår at noe viss nok er ganske "populært" på sosiale medier, beyr faktisk fint lite. 

Anonymkode: 9179c...fc1

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

At en eller annen nettside påstår at noe viss nok er ganske "populært" på sosiale medier, beyr faktisk fint lite. 

Når Luke Skywalker OG dama fra Frozen har kommentert den, så har den nok spredt seg ganske greit ;)

Anonymkode: 21a0f...2ca

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge CBS News er Burøe nemlig «the best dad», som kler seg ut i prinsessekjole sammen med sønnen, og danser og leker. Det syns Morgan er idiotisk. 

– Hvorfor gjør dette ham til en bedre pappa enn han som spiller fotball med sønnen sin? Latterlig!, skriver Morgan på sin egen Twitter-profil.

https://familieklubben.no/familieliv/buroee-video-gaar-viralt-piers-morgan-syns-rosen-buroee-faar-er-latterlig/678

Må faktisk si meg litt enig med Piers Morgan her, Er dere enige eller uenige med Piers Morgan?

Både og.

Det gjør ham ikke til en bedre far enn han som spiller fotball med guttungen, men han gjør jo definitivt noe riktig om han følger guttungens initiativ og interesser uten å låse seg fast i gutteleker og jenteleker. 

Eksponering av barn, sextrakassering og andre feil han gjør, er gjerne ikke relevant når det kommer til 'pappa i kjole kontra pappa på fotballbanen'-diskusjonen.

Anonymkode: a3924...961

• Liker 12
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke enig med Piers Morgan. Men nå er han en fjott, da.

Anonymkode: 6685a...670

• Liker 4
Skrevet

30 mill.

Anonymkode: b0fa2...c35

• Liker 1
Skrevet

Mulig det ikke er like kult for gutten å se seg selv danse i kjole til Frozen (som har gått viralt over hele verden) på internett om noen få år heller...

Anonymkode: 37233...8ad

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ene er en normativ handling, som ikke krever noen refleksjon, kun det å gjøre som folk flest. 

Det Burøe gjør her krever en gjennomtenkt strategi som forelder overfor identiteten til sønnen og, og i tillegg seg selv. 

Jeg synes ikke det i seg selv gjør Burøe til den beste faren, mere en god far, men Piers Morgan sin kommentar er direkte idiotisk kunnskapsløs.  

• Liker 7
Skrevet

Jeg er generellt lei av at alt skal hylles..

• Liker 8
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig med Piers Morgan. Men nå er han en fjott, da.

Også idioter som Piers Morgan kan ha rett noen ganger.

• Liker 7
Skrevet

Heia! 

Anonymkode: 22949...cb5

Skrevet

Morgan gjør narr av alt og alle han ikke liker, sinnet hans er like trangt som en jomfrus fitte. 

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, magikeren skrev:

Morgan gjør narr av alt og alle han ikke liker, sinnet hans er like trangt som en jomfrus fitte. 

Du vet at det er en myte?

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Også idioter som Piers Morgan kan ha rett noen ganger.

Han har en mening, bare.

Skrevet

Jeg synes det er kvalmt at han hylles på denne måten. Det hele er tydelig planlagt. Føler han utnytter sønnen sin for å få likes og prøver å skjule alt det han har gjort. Han er en metoo-gris, og burde vært ydmyk og bedt om unnskyldning eller gått under jorden. Synes synd på alle de han har forgrepet seg på som må se dette. 

Anonymkode: 522ee...8d8

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er kvalmt at han hylles på denne måten. Det hele er tydelig planlagt. Føler han utnytter sønnen sin for å få likes og prøver å skjule alt det han har gjort. Han er en metoo-gris, og burde vært ydmyk og bedt om unnskyldning eller gått under jorden. Synes synd på alle de han har forgrepet seg på som må se dette. 

Anonymkode: 522ee...8d8

Det var min tanke også. Dette har han planlagt nøye for likes. Den skadelige blir barnet om noen år. Jeg synes det er fint om man kan leke sånn innenfor husets fire vegger, hvor barnet føler seg trygg. Men å filme det og legge det ut på nett, det er å gå for langt. Men nå synes ikke jeg om å legge ut bilder/film av barn på nett uansett.

Anonymkode: d7776...662

• Liker 4
Skrevet

Vanligvis er Piers Morgan et rasshøl. Men her har han rett.

Anonymkode: 554c5...938

• Liker 1
Skrevet
On 1/25/2019 at 12:59 PM, AnonymBruker said:

Med all den sextrakasseringen som Ørjan Burøe har drevet med er han ikke et godt forbilde for sønnen sin nei.. 

Anonymkode: 41a6c...e37

Har han drevet med det?

Anonymkode: d687d...b22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...