AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Del Skrevet 25. januar 2019 Har ei bestilling inne hos Mango. Stusset litt over at jeg enda ikke har hørt noe fra dem etter ei uke. Søkte på nett og fikk opp anmeldelser på dem fra Trust pilot. Det var altså helt krise! Folk som ikke får varene sine, kundeservice som ikke svarer, penger som blir overtrukket fra konto og varer som liksom forsvinner i posten gang på gang. Dette var riktignok danske kunder, men nettsida er jo den samme. Nå ble jeg litt fortvilet. Anmeldelsene er fra januar 2019 også. Har noen erfaringer med mango nettbutikk? Trodde det var en legit butikk på linje med de andre store. Anonymkode: b9238...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Del Skrevet 25. januar 2019 Ingen? Er det ikke så mange som handler på denne nettbutikken da? Gulp.. jeg kommer til å skrive oppdatering her når/hvis jeg får varene mine. Anonymkode: b9238...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Del Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ei bestilling inne hos Mango. Stusset litt over at jeg enda ikke har hørt noe fra dem etter ei uke. Søkte på nett og fikk opp anmeldelser på dem fra Trust pilot. Det var altså helt krise! Folk som ikke får varene sine, kundeservice som ikke svarer, penger som blir overtrukket fra konto og varer som liksom forsvinner i posten gang på gang. Dette var riktignok danske kunder, men nettsida er jo den samme. Nå ble jeg litt fortvilet. Anmeldelsene er fra januar 2019 også. Har noen erfaringer med mango nettbutikk? Trodde det var en legit butikk på linje med de andre store. Anonymkode: b9238...78d Derfor handler du aldri med annet enn kredittkort på nettet. Får du ikke varene dine, blir kontoen din overtrukket så får du alt tilbake fra kredittkortutstederen etter å ha fyllt ut et reklamasjonsskjema. Mano på nett har jeg aldri handlet hos. Men mange nettbutikker har hatt stor pågang og jobber på sprenge etter nyttår. Anonymkode: ecba7...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 25. januar 2019 #4 Del Skrevet 25. januar 2019 Jeg bestilte fra mango en gang for et par år tilbake, og det gikk helt smertefritt. Men det er jo litt rart at du ikke har hørt noe fra dem da. Jeg fikk ordrebekreftelse dagen etterpå (sjekket mailboksen min nå). Tror de sendte fra Spania og jeg fikk levert med ups eller dhl, så det tok jo noen dager med levering. Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Del Skrevet 25. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Derfor handler du aldri med annet enn kredittkort på nettet. Får du ikke varene dine, blir kontoen din overtrukket så får du alt tilbake fra kredittkortutstederen etter å ha fyllt ut et reklamasjonsskjema. Mano på nett har jeg aldri handlet hos. Men mange nettbutikker har hatt stor pågang og jobber på sprenge etter nyttår. Anonymkode: ecba7...d42 Heldigvis brukte jeg kredittkort ja! Tør ikke annet på nett. Men syns det er fryktelig merkelig at de har gitt seg selv så elendig rykte som kundeanmeldelsene sier! Tenkte ikke over at jeg burde ha googlet dem på forhånd.. Anonymkode: b9238...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Del Skrevet 25. januar 2019 7 minutter siden, Solsmil skrev: Jeg bestilte fra mango en gang for et par år tilbake, og det gikk helt smertefritt. Men det er jo litt rart at du ikke har hørt noe fra dem da. Jeg fikk ordrebekreftelse dagen etterpå (sjekket mailboksen min nå). Tror de sendte fra Spania og jeg fikk levert med ups eller dhl, så det tok jo noen dager med levering. Håper det ordner seg for deg Takk for svar! Spent på hvordan utfallet blir her... det er bare klær liksom, og ikke stort mer enn tusenlappen. Men irriterende likevel. Anonymkode: b9238...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #7 Del Skrevet 25. januar 2019 Jeg handlet fra mango i høst, fikk varene etter en uke eller så og alt gikk helt fint. Anonymkode: 6ead0...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 25. januar 2019 #8 Del Skrevet 25. januar 2019 Jeg handlet der for noen måneder siden. Ingen problemer. Fikk varen innen rimelig tid og ble fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #9 Del Skrevet 25. januar 2019 Handlet derfra i fjor sommer, ikke noe problem.☺️ Anonymkode: f8868...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 25. januar 2019 #10 Del Skrevet 25. januar 2019 Handlet derfra mange ganger, aldri vært noe problem. Returnert flere ganger også. Det er jo som å handle på Zara, varene blir levert med bud - gratis. Veldig greit 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #11 Del Skrevet 25. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis brukte jeg kredittkort ja! Tør ikke annet på nett. Men syns det er fryktelig merkelig at de har gitt seg selv så elendig rykte som kundeanmeldelsene sier! Tenkte ikke over at jeg burde ha googlet dem på forhånd.. Anonymkode: b9238...78d Hvem legger ut negativ kundeomtale av butikker? Husk på en ting, i dagens samfunn har vi glemt, nesten, å rose eller gi positive tilbakemeldinger. Hvor mange fornøyde kunder denne butikken har for hver negativ omtale, sier ingen noe om. Som sagt, det er salgstid, og da tar ting lenger tid. Anonymkode: ecba7...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl Skrevet 25. januar 2019 #12 Del Skrevet 25. januar 2019 Har også bestilt fra Mango flere ganger og ikke hatt problemer Ville kanskje etterlyst ordrebekreftelse om du ikke har fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #13 Del Skrevet 25. januar 2019 Fatter ikke hvem som styrer nettbutikken til mango og som lar det halvmaskineriet humpe på videre. Trustpilot har ei grei remse over feilene deres og problemene har vedvart så og si siden de startet nettbutikken. Jeg har de siste gangene opplevd at returen ikke kommer frem til dem, det nytter ikke å kontakte kundeservice, der er service omtrentlig et fremmedord. Sendte mail til dem og spurte om de hadde fikset opp i returproblemet sitt, refererte de til standardoppsettet om temaet på hjemmesiden....🤦♀️ tør rett og slett ikke å bestille derfra mer, men ser det er jo flere her som har hatt hellet med seg, så regner med det går greit i ditt tilfelle. Anonymkode: 29e43...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #14 Del Skrevet 26. januar 2019 Kan ordrebekreftelsen havnet i spamfilteret? Jeg bestilte fra floyd for ikke så lenge siden, fikk aldri ordrebekreftelsen og ringte dem. Det viste seg jeg hadde en skrivefeil i mailadressa mi så derfor fikk jeg den aldri. Anonymkode: f8868...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #15 Del Skrevet 28. januar 2019 Ts her. Fikk varene i dag! Fikk sms fredag om at leveransen var på vei med PostNord. Kanskje andre fikk problemer ved andre leveringsvalg? Varene var som forventet og ok etter prisen. To overdeler passet ikke, men jeg kommer ikke til å gidde stresset med retur. 4/10 bestiller neppe her igjen, med mindre jeg er bombesikker på størrelse i plagg og noe ser svæææært interessant ut Anonymkode: b9238...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå