Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var mensen deres etter dere sluttet på p-pillen? Eller hvor lang tid tok det før dere fikk den tilbake? Jeg sluttet på pillen denne mnd og idag har jeg en lett blødning (mye lysere blod enn normalt) og litt brun utflod. Iforhold til beregningen min så er det vel 1 måned siden sist jeg blødde (igjen, samme lyst blod og ganske lite) og da var mensen også 1 uke tidligere enn vanlig (gikk at på pilla). 

Anonymkode: ff08a...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk bortfallsblødning som i vanlig pillefri uke rett etter p-pilleslutt, og første ordentlige mens fire uker senere. Men dette er veldig individuelt, kan ta mange måneder før syklusen er tilbake. Anbefaler å bruke en app for å holde oversikt :)

Anonymkode: 264bf...d35

Skrevet

Hadde bortfallsblødningen som i pillefri uke, og neste ordentlige mens kom 26 dager etterpå. Syklusen har variert med 2-3 dager bare. 

Anbefaler å laste ned appen Flo👍🏻 Da kan du enkelt følge med på hvordan syklusene dine er😊

Anonymkode: 232f6...64e

Skrevet

Tok fire år før den var en ordentlig mens. Viste seg at p-pillene hadde skjult at jeg har pcos, og når jeg sluttet så tok det helt av med symptomer og vektøkning. 

Anonymkode: 9de14...80e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...