AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 En bekjent av meg som er meget kristen, sier alltid "snur du deg etter en dame på gaten, begår du hor med henne i ditt sinn" Har fått meg til å lure, gjelder jo både damer og menn. Om du ser noen du liker på gaten eller et utested og tar en ekstra kikk, hva tenker du? "Oi han/hun var fin, tenk å sette seg ned å ta en kopp kaffe med ham/henne" eller... "Oi han/hun var fin, skulle gjerne hatt med ham/henne hjem for en liten kosestund" Vær ærlige nå, hva går egentlig for seg i tankene? Anonymkode: 4b0d8...054
annebanane Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Tenker vel enten "han/hun var skikkelig fin" eller "hmm, så han på meg som jeg trodde nå?". Mange fine folk der ute - uten at det trenger være tiltrekning fra min side. Så er det noen en tar en ekstra titt på etter litt blikk til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 Jeg tenker aldri på sex i alle fall. Tenker egentlig ikke noe konsist i det hele tatt. Blir bare nyskjerrig og tilskriver dem en god del postive egenskaper de mest sannsynlig ikke har. Vil bare bli kjent med dem. Sex tenker jeg egentlig ikke på før situasjonen tvinger meg. Anonymkode: 8bfcd...11f 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 Akkurat i øyeblikket så tenker jeg ikke sex, men "han var kjekk" eller noe sånt. Senere så kan jeg tenke på han og da kan sex dukke opp i tankene. Andre ganger ikke. Noen ganger bare forblir han som en kjekk mann jeg så. Anonymkode: fa620...f5c 1
Akhenaton Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: En bekjent av meg som er meget kristen, sier alltid "snur du deg etter en dame på gaten, begår du hor med henne i ditt sinn" Anonymkode: 4b0d8...054 Religiøse folk må ta seg sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #8 Skrevet 25. januar 2019 Tenker ikke "faen at jeg ikke er singel", mer "hvis jeg var singel nå så skulle jeg..." Og da er det oftest sjekkingen jeg tenker på, hvordan jeg skulle kjent på spenningen og bekreftelsen med sjekking. Er hun ordentlig digg og vi har øyekontakt lenge rekker jeg selvfølgelig å tenke på sex også. Anonymkode: 1d0a5...790 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #9 Skrevet 25. januar 2019 "Oi, glemte visst å kjøpe kiwifrukt i dag igjen!" Anonymkode: 57bb0...749 2
Gjest Paramount Skrevet 25. januar 2019 #10 Skrevet 25. januar 2019 Jeg nyter synet, og tenker jeg er glad jeg allerede har en av samme sorten.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #11 Skrevet 25. januar 2019 Tenker bare "åh, han var jo litt kjekk" ikke noe mer. Går videre på gata og han er glemt tre minutter senere. På et utested er det som oftest det samme, men om jeg tiltrekkes av holdningen og væremåten hans i tillegg til utseendet så kan jeg tenke "hmmm skal jeg prøve å snakke med han og sjekke han opp tro, han virker jo litt min type", og avhengig av hvordan humør jeg er i, for ofte er jeg bare ute for å slappe av og være med venner og da gidder jeg ikke sjekke, men om det er sånn once in a bloodmoon type tiltrekning så går jeg bort å starter en kontakt og tar det derfra. Anonymkode: 1a095...2ac
SlemUlv Skrevet 25. januar 2019 #12 Skrevet 25. januar 2019 Tenker? Sier til typen "ooh se den stumpen, tenk om hun hadde vært masochist? ":P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå