Gjest Chicchi Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Jeg trenger å prate med noen, men synes det er vanskelig å klemme det inn i en stressende hverdag. Noen som har prøvd dette nye konseptet med online psykolog og syntes at de har fått god hjelp? Får man en god kontakt via et mobilkamera eller føles det som å prate med en maskin?
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Jeg har ikke prøvd, men tenker selv at det er lettere å prate når jeg er tilstede fysisk.
Gjest Chicchi Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 8 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg har ikke prøvd, men tenker selv at det er lettere å prate når jeg er tilstede fysisk. Jeg tenker det samme, men det er vanskelig å ta seg fri fra jobb og dra hit og dit. Problemet mitt er veldig spesifikt og jeg tenker at jeg ikke trenger å gjøre i mer enn noen uker, kanskje måneder.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 8 minutter siden, Chicchi skrev: Jeg tenker det samme, men det er vanskelig å ta seg fri fra jobb og dra hit og dit. Problemet mitt er veldig spesifikt og jeg tenker at jeg ikke trenger å gjøre i mer enn noen uker, kanskje måneder. Det finnes vel de som har åpent på kveldstid? Anonymkode: 09c43...361
Gjest Chicchi Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes vel de som har åpent på kveldstid? Anonymkode: 09c43...361 Ja, men jeg er allikevel nysgjerrig på online psykolog, ettersom det hadde gjort ting lettere. Det høres kanskje ikke så sunt ut, men jeg vil ikke at samboer skal vite det (ennå i alle fall), så å dra til en på kveldstid blir vanskeligere å skjule. Jeg vil ikke lyve.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 Hvorfor ikke bare prøve? Anonymkode: 8b18b...114 3
Gjest Chicchi Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare prøve? Anonymkode: 8b18b...114 Har bestilt time neste uke, ville bare høre om noen har erfaringer
anymonom Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Det er mulig å få videobasert terapi slik at du og terapeuten får se og høre hverandre. Forskning viser også at det online terapi med psykolog har like god effekt som tradisjonell terapi for milde til moderate vansker. Så det er helt klart verdt å sjekke det ut! Kan tipse om https://onlinepsykologene.no/ - de er veldig fleksible på tidspunkt og har kort ventetid!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 På 25.1.2019 den 13.37, Chicchi skrev: Har bestilt time neste uke, ville bare høre om noen har erfaringer Hvordan gikk det? Fornøyd med løsningen? Anonymkode: 6cc43...5dc
Gjest Chicchi Skrevet 24. september 2019 #10 Skrevet 24. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det? Fornøyd med løsningen? Anonymkode: 6cc43...5dc Nei, ikke egentlig. Det var vanskelig å prate med en skjerm. Det ble ikke så personlig. Jeg følte meg litt teit rett og slett der jeg satt og "holdt psykologen i hånda mi". Men jeg fant i alle fall ut at jeg vil ha psykolog, men på et sted hvor jeg kan møte opp
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Skrevet 11. februar 2022 Chicchi skrev (På 25.1.2019 den 11.06): Jeg trenger å prate med noen, men synes det er vanskelig å klemme det inn i en stressende hverdag. Noen som har prøvd dette nye konseptet med online psykolog og syntes at de har fått god hjelp? Får man en god kontakt via et mobilkamera eller føles det som å prate med en maskin? Lurer jeg også på. Er villig til å betale mye for er veldig dårlig nå😔 Anonymkode: cdd82...3e5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lurer jeg også på. Er villig til å betale mye for er veldig dårlig nå😔 Anonymkode: cdd82...3e5 Jeg har prøvd en enkelttime, og følte ikke det ble det samme. Men fordelen med onlinetime er ofte at man kan få dem veldig fort. Noen har i tillegg åpent kvelder og helger. Så føler du behov for samtale fort kan det jo være verdt å sjekke ut lykke til! Anonymkode: 94381...c71
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd en enkelttime, og følte ikke det ble det samme. Men fordelen med onlinetime er ofte at man kan få dem veldig fort. Noen har i tillegg åpent kvelder og helger. Så føler du behov for samtale fort kan det jo være verdt å sjekke ut lykke til! Anonymkode: 94381...c71 Ja det var det jeg tenkte på i tillegg så ønsker jeg ikke ta opp plass på noe dps da jeg sliter veldig med dårlig selvfølelse og unnvikende pf. Anonymkode: cdd82...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå