Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en følelse på hvilket kjønn babyen i magen har? Og er det noen det har stemt for?

Jeg har det ikke tror jeg.. begynte å «føle» jente, fordi alle rundt meg tror det er jente. Nå tror jeg det er gutt. Er så spennende og gleder meg til å få vite det. Vet ikke om jeg klarer å vente til den ordinære ultralyden en gang. 

Anonymkode: 56687...2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på tidlig ultralyd, da skal jeg så klart også vite kjønnet om mulig. 
Tror annenhver dag at det blir gutt og jente. 
Men helt ærlig så lurer jeg nesten på om det blir en gutt. Eller nei, kanskje jente ;) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg var overbevist om at det var jente, jeg har bare søstre og 12 kusiner. Ingen i familien kunne se for seg at det skulle komme noe annet en en jente. Vi spurte ikke om kjønn på ultralyden engang.

Sjokket og gleden var stor når barnet var ute og det viste seg å være en liten gutt. Jeg husker jeg var så stolt siden jeg var den første i familien på flere tiår som fikk en sønn.

Så i mitt tilfelle lurte magefølelsen meg trill rundt.

Anonymkode: 657bc...89d

• Liker 1
Skrevet

Jeg var overbevist om at det var en liten jente i magen min. Og det var det. Men så ønsket jeg meg veldig en jente også, så det kan jo være årsaken til at jeg følte at det var en jente jeg skulle ha. 

Anonymkode: 4f960...85d

• Liker 1
Skrevet

Overbevist om gutt, var gutt :) 

Anonymkode: d912c...675

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa til folk at enten var det en gutt, eller så var det ingenting. Det ble en gutt😎

• Liker 1
Skrevet

Overbevist om gutt begge gangene, fått to jenter. 

• Liker 2
Skrevet

Sterk magefølelse på gutt med første, og det var det. Ingen magefølelse med andre, og det var jente. Jeg tror egentlig det handlet om at jeg ønsket meg veldig jente, men ville ikke ha forhåpninger noen av gangene.

Anonymkode: cfcc8...33d

• Liker 1
Skrevet

Magefølelsen stemte på mine tre 🙂

Anonymkode: 76d7e...6d8

Skrevet

Første gang trodde jeg gutt og det var gutt :)

andre gang trodde jeg jente, men det var gutt :)

Anonymkode: 340c7...50d

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var overbevist om at det var en liten jente i magen min. Og det var det. Men så ønsket jeg meg veldig en jente også, så det kan jo være årsaken til at jeg følte at det var en jente jeg skulle ha. 

Anonymkode: 4f960...85d

Det samme gjorde jeg, men fikk gutt. Helt umulig å føle. Andre gangen følte jeg at jeg fikk gutt,og der ble gutt. Helt tilfeldig.

Anonymkode: 7a704...9fb

Skrevet

Jeg har vært likegyldig til kjønn før og i alle svangerskapene mine. Men har hatt en sterk følelse fra tidlig av alle ganger. Og det har stemt hver gang.

I første fikk vi ikke vite det før i uke 28, men jeg hadde allerede handlet inn med tanke på gutt og det ble det. i tredje og sisite svangerskap ville vi ikke vite det. Ville føle på spenningen helt til babyen ble lagt på brystet. Men ble egentlig ikke så spennende for jeg hadde så sterk følelse for gutt, noe det også ble.

Kun ett svangerskap jeg ikke har hatt denne følelsen og det var et som endte i MA. Skulle jeg anta kjønn ville jeg si jente for det var mest likt de forrige svangerskapet hvor det ble jente. Og også med henne visste jeg det var jente, men da fikk vi også vite kjønn på OUL.

Anonymkode: 393a5...8f7

Skrevet
26 minutter siden, Palme skrev:

Jeg skal på tidlig ultralyd, da skal jeg så klart også vite kjønnet om mulig. 
Tror annenhver dag at det blir gutt og jente. 
Men helt ærlig så lurer jeg nesten på om det blir en gutt. Eller nei, kanskje jente ;) 

Vær forberedt på at de ofte tar feil på tul når det gjelder kjønn..

har flere venninner som har fått beskjed om jente, men viste seg å være gutt på oul

Anonymkode: d86e0...7cd

• Liker 1
Skrevet

Synes det er litt vittig at noen tror at magefølelsen var riktig. Det er jo helt tilfeldig, og ikke noe du kan føle... Ja, du kan gjette riktig, men det er flaks ;)

Anonymkode: 7a704...9fb

• Liker 3
Skrevet

Med min første trengte jeg ikke engang bekreftelse på UL, jeg bare visste at det var en gutt. Når jeg fikk spørsmål om kjønn tidlig svarte jeg "Vi har ikke vært på UL og fått det bekrefta enda, men det er en gutt". Og gutt var det.

Med andremann var ikke magefølelsen like sikker, da trudde jeg ganske sikkert det var gutt men følte av og til at det var ei jente som sparka inni der. Var gutt nummer to.

Med nummer tre var jeg igjen helt overbevist om at det var gutt, sjøl om "alle andre" tippa jente og jeg av og til blei litt forvirra av hvor sikker i sin sak de hørtes ut :ler: Nummer tre er også en gutt. 

• Liker 1
Skrevet

Har stemt på meg 5 ganger Nå har jeg forskjell svangerskap med jentene og guttene noe jeg fikk bekreftet nå som jeg venter jente nr 2. Jeg kjøpte jenteklær før Ul og blått før med guttene😅

Skrevet

I starten av graviditeten så hadde jeg ikke peiling på hva kjønnet kunne være. Det gikk noen uker og så fikk jeg en skikkelig sterk følelse av at det var ei jente. Kan ikke forklare det, jeg bare visste at det var jente! Viste seg at jeg hadde rett også, så det var litt morsomt. Før jeg ble gravid så tenkte jeg alltid at jeg skulle ha en gutt, vi hadde guttenavn klart og alt. Så det ble litt styr med å finne navn til jenta 😛

Anonymkode: 826e2...858

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vær forberedt på at de ofte tar feil på tul når det gjelder kjønn..

har flere venninner som har fått beskjed om jente, men viste seg å være gutt på oul

Anonymkode: d86e0...7cd

Jeg skal jo på ordinær UL også. Så antar de er litt sikrere da :) 
Det er jo ikke så farlig hva det blir, men jeg vil gjerne vite.

Skrevet

Da testen lyste positiv tenkte jeg "Oi, jeg skal få en sønn!".. Vet ikke helt hvorfor. Da jeg var liten så jeg liksom alltid for meg at første barnet mitt kom til å bli en gutt. Vi er så og si bare jenter i familien min. Har bare søstre, og bare kusiner, så på min side av familien var vi sååå klare for en liten gutt. Så da vi fikk spørsmål på OUL om vi ville vite kjønn sa jeg bare "jada, bare sjekk! Men det er en gutt", og det var det hehe! Så det klart og tydelig for å si det sånn 😅 Er nok heeelt tilfeldig, men gøy når det stemmer da!

Anonymkode: 4fd89...04f

Skrevet (endret)

Jeg følte fra dag en at det var en gutt jeg hadde i magen. Da jeg var rundt åtte uker på vei, gikk jeg forbi en babybutikk som hadde salg, og gikk inn der og kjøpte masse lyseblått tøy. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å få en gutt.

Ikke på noe tidspunkt følte jeg at det kunne være en jente. Jeg aner ikke hvorfor, men det var bare ikke sånn.
Kunne ikke se noe kjønn på ultralyden, så jeg fikk ikke vite noe.

Det ble en gutt også.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...