AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Del Skrevet 25. januar 2019 Og da snakker jeg dårlig sex. Som du får null og niks ut av og gruer deg mer enn du gleder deg til neste gang. Anonymkode: fd24e...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ironically_me Skrevet 25. januar 2019 #2 Del Skrevet 25. januar 2019 Fungerer ikke sex en gang, kan det være greit å prøve en gang eller to til.. (nervøsitet, ny person, nye preferanser) men etter det.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Del Skrevet 25. januar 2019 Hvordan går det an å ikke få noe ut av sex? Anonymkode: 2d9a5...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Del Skrevet 25. januar 2019 Hvis det skulle vært så ille, at jeg gruer meg til mer. Da gir jeg opp raskt. Men er det bare litt dårlig sex, kanskje han er litt nervøs osv. Så prøver jeg gjerne flere ganger. Sist mann jeg hadde sex med, og vi var da sammen en hel helg, så ble jo noen runder med sex. Der var sexen grusom, og jeg prøvde å prate med han om det, men nei han skulle bare ha det på sin måte. Så han møtte jeg aldri igjen, og jeg dro hjem før. Anonymkode: 3d21e...6c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Del Skrevet 25. januar 2019 Hvis jeg ikke har sterke følelser så 1 gang. Hvis jeg har sterke følelser kan jeg gi det 3 ganger men ikke mer. Er ikke interessert i å lære opp noen, og er ikke kjemien der så kommer den heller ikke selv om ferdighetene hadde blitt bedre. Anonymkode: b9d3d...d1c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Del Skrevet 25. januar 2019 Én gang. Gidder ikke bruke tid på menn som ikke vet hva de gjør. Det er nok av erfarne mannfolk der ut, så ingen grunn til å kaste bort tid på "jomfruer". Anonymkode: d0159...861 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 Dårlig sex for meg er dårlig lukt av kvinnen. Da gir jeg opp med en gang. Ellers bryr jeg meg ikke om hun er dårlig på stillinger. Det kan man jo lære. Anonymkode: ff8ee...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Del Skrevet 27. januar 2019 Vil si at 70% ikke har så mye greie på hva de gjør, av kvinner. Stort sett er det vel menn som styrer, og de bærer ansvaret med å kunne gi god sex. Anonymkode: ff8ee...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #9 Del Skrevet 28. januar 2019 Har aldri hatt dårlig sex, så har ikke måttet ta stilling til det. Som mann er det veldig enkelt å kontrollere situasjonen og dermed "aldri" ha dårlig sex. Anonymkode: 36ed4...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #10 Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg måtte ha veldig sterke følelser dersom jeg ga det en ny sjanse etter veldig dårlig sex. Hadde kanskje sett det litt an dersom han var veldig nervøs også, men tviler egentlig på at det hadde blitt en ny sjanse. Anonymkode: 004b3...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #11 Del Skrevet 29. januar 2019 På 27.1.2019 den 11.23, AnonymBruker skrev: Vil si at 70% ikke har så mye greie på hva de gjør, av kvinner. Stort sett er det vel menn som styrer, og de bærer ansvaret med å kunne gi god sex. Anonymkode: ff8ee...144 Ja,det ansvaret tar de ikke seriøst.. Anonymkode: 531ee...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #12 Del Skrevet 29. januar 2019 Det kommer jo an på hvor lydhør han er?! Om han er Intr i å gi deg nytelse og prøver så må en gi det litt tid. Dersom han er som eksen min, som ble sur og krenket når jeg foreslo å gjøre ting annerledes så er det bare å dumpe. Det blir ikke bedre! Anonymkode: d9198...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #13 Del Skrevet 29. januar 2019 On 1/27/2019 at 11:23 AM, AnonymBruker said: Vil si at 70% ikke har så mye greie på hva de gjør, av kvinner. Stort sett er det vel menn som styrer, og de bærer ansvaret med å kunne gi god sex. Anonymkode: ff8ee...144 Enig. Kvinner som er gode i senga er en sjelden vare. Anonymkode: f8e98...ab5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 29. januar 2019 #14 Del Skrevet 29. januar 2019 On 1/25/2019 at 8:20 AM, AnonymBruker said: Og da snakker jeg dårlig sex. Som du får null og niks ut av og gruer deg mer enn du gleder deg til neste gang. Anonymkode: fd24e...844 Har nok vært alt for optimistisk og tålmodig, dessverre. Har levd i årevis med lite og dårlig sex, i flere forhold. Problemet er at det finnes svært få som man opplever virkelig god, minneverdig sex med. For en helt ordinær, voksen mann, kan det nok sammenlignes med sannsynligheten av å få 7 rette i Lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 29. januar 2019 #15 Del Skrevet 29. januar 2019 54 minutter siden, Resignert skrev: Har nok vært alt for optimistisk og tålmodig, dessverre. Har levd i årevis med lite og dårlig sex, i flere forhold. Problemet er at det finnes svært få som man opplever virkelig god, minneverdig sex med. For en helt ordinær, voksen mann, kan det nok sammenlignes med sannsynligheten av å få 7 rette i Lotto. Hva er din oppfattelse av god, minneverdig sex, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 #16 Del Skrevet 30. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Kvinner som er gode i senga er en sjelden vare. Anonymkode: f8e98...ab5 Hva er det som gjør at kvinner er gode i senga da? Anonymkode: 38f13...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå