AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Hei. Tok celleprøve onsdag, og har IKM i dag, i morgen eller søndag. Usikker fordi syklus har vært 28, 29 og 30 dager i det siste. Etter prøven startet jeg å blø på kvelden, aldri skjedd før. Men så har jeg aldri tatt celleprøve så nært mensdag før heller. 1) kan celleprøven ha «satt i gang» mensen før tiden? For det begynte å blø ettermiddag på onsdag, og blødde i går og fortsetter i dag. I dag er første mulige IKM, så da var det jo 2 dager før. Kan legge til at jeg hadde MA for 4 mnd siden, første celleprøven/gyntime etter det. (Alt var good ift.det). Har hatt murringer og hatt behov for ibux. 2) Testet svakt positivt i morges.. Aner jo ikke om det er blødning pga prøven eller mensen som pågår nå. Hva tror dere? 😅 Skal fortsette å teste, men blir jo loco 😂 Babyplan test, ikke strimmel jeg brukte. Anonymkode: d7718...d1b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Hvis du testet positiv kan det veldig godt være blødning pga celleprøven! Få se testen 🙂krysser fingrene! Anonymkode: 18c96...d75
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 Jeg fikk blødning den dagen jeg tok celleprøve, og på dag 3 og 4 etter prøven.det var ikke mensen. Så mulig du bare blør etter celleprøven:) Anonymkode: 98d1f...669
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 Må teste igjen i morgen, tok ikke bilde og dro på jobb. Det var strek, men svak og er ikke kjent med babyplan og evt skygge. Har bare testet blankt de andre månedene på de så. Vi får se, får legge ut igjen i morgen Anonymkode: d7718...d1b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Tror det er skygge, sikkert kjemisk. Virket mer svaaakt rosa i virkeligheten, men vi får se i morgen om det har økt. Blør jo fortsatt.. måtte bruke en annen siden jeg var tom for babyplan sine, men veldig lik strek som på den i går morges. Anonymkode: d7718...d1b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 I dag ble det 1-2 på CB ukesindikator. Men blør fortsatt, kommer i rykk og napp. Ikke helt som vanlig mensen, så tror det er kjemisk på gang. Anonymkode: d7718...d1b
prøverpåny Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag ble det 1-2 på CB ukesindikator. Men blør fortsatt, kommer i rykk og napp. Ikke helt som vanlig mensen, så tror det er kjemisk på gang. Anonymkode: d7718...d1b Ikke så godt å si hva som kommer til å bli utfallet her, men du får jo mer ømfintlige slimhinner når du er gravid. Jeg begynner å blø neseblod når jeg pusser nesa før ikm når jeg blir gravid, så kan være derfor du blør etter celleprøven. Test igjen om noen dager hvis ikke blødningen utvikler seg 😊🤞
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 23 minutter siden, prøverpåny skrev: Ikke så godt å si hva som kommer til å bli utfallet her, men du får jo mer ømfintlige slimhinner når du er gravid. Jeg begynner å blø neseblod når jeg pusser nesa før ikm når jeg blir gravid, så kan være derfor du blør etter celleprøven. Test igjen om noen dager hvis ikke blødningen utvikler seg 😊🤞 Ja jeg vet virkelig ikke hva som står på. Mensen skal egentlig starte i dag ut fra når EL var og nå har blødningen faktisk roet seg siden i formiddag. Så får vi se om det fortsatt er streker å spore utover uka, også får jeg ta en digital igjen neste helg. Var det kjemisk som bare lurte meg så vet jeg vertfall det etter den testen Håååper på sensitive slimhinner, har alltid tatt celleprøve i midten av syklus før så har aldri merket noe mer enn en dråpe. Men i prøvetidene nå er midten av syklus uaktuelt 😅😅 Anonymkode: d7718...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå