Gå til innhold

Mannens orgasme er viktigst!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har med andre ord sex kun for reproduksjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det du påstår er at hvis en kvinne for orgasme under voldtekt så er det ikke en voldtekt!?

Anonymkode: baa01...509

Aldri hørt om det, men mulig det kan skje. Det ville iallefall redusere antallet kraftig, for tror ikke så mange kvinner får orgasme under voldtekt. Opplevd voldtekt selv, og det var skremmende og vondt, ydmykende, og orgasme var ikke til å tenke på. 

Anonymkode: 338a6...97e

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannens orgasme er det som fører til liv. Det er selve kjernen i livskraften. Kvinnens orgasme har ikke så mye praktisk betydning. Derfor er mannens orgasme viktigst!

Om jeg KUN hadde sex for å få barn, skulle jeg nesten vært enig med deg.
Men jeg skal ikke ha barn, så derfor er jeg ikke enig med deg i det hele tatt 😄 

• Liker 1
Skrevet

Det er bare det, at det er kvinnen som er den selektive på partnermarkedet. Og en mann som kun tenker på seg selv har ikke så store muligheter til å bli valgt. 

Anonymkode: ee2c0...0dd

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det du påstår er at hvis en kvinne for orgasme under voldtekt så er det ikke en voldtekt!?

Du aner med andre ord ingenting om kvinners seksualitet?

Anonymkode: ee2c0...0dd

Skrevet

Er IKKE enig med TS.
Om vi har sex og jeg ikke kan gi henne orgasme, ja så føler jeg at noe mangler.
Begges orgasme er like viktig. og ikke minst hvis hun aldri får sin, vel så tror jeg det raskt blir slutt på sexlivet..

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Geojak skrev:

Er IKKE enig med TS.
Om vi har sex og jeg ikke kan gi henne orgasme, ja så føler jeg at noe mangler.
Begges orgasme er like viktig. og ikke minst hvis hun aldri får sin, vel så tror jeg det raskt blir slutt på sexlivet..

Det tror jeg en del flere menn burde innse. ;)

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannens orgasme er det som fører til liv. Det er selve kjernen i livskraften. Kvinnens orgasme har ikke så mye praktisk betydning. Derfor er mannens orgasme viktigst!

Men er det viktig for deg at de blir barn av sexen din?

Anonymkode: 8ad3e...d6e

• Liker 1
Skrevet

Tja. Ofte jeg ikke kommer. Tanker taoismen har litt for seg. Synes det er litt kult å få damer til å komme. 

Kvinnelige orgasmer er veldig komplekst og mangefasettert. Jeg tror penisstørrelse har ganske mye å si, samt rå maskulinitet. Har best oppnåelse når jeg tenker på kvinner som verdiløse kjøttstykker/ knulledukker. Jeg tror kvinner må føler seg betydelig underkastet og overgitt til naturen om de skal komme. 

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Kvinnens orgasme er fortsatt et mysterium for forskere og funksjonen til kvinnens orgasme er fortsatt omdiskutert. Noen mener at det er for at kvinnen skal slappe av og ligge horisontalt etter sex for å øke sjansen for å bli gravid, noen mener at sædceller blir tatt opp mer effektivt gjennom sammentrekningene i skjeden. Også er det noen som spekulerer i at orgasmen hadde en funksjon for forplantning før i tiden, men at det ikke er behov for dette lenger. 

Uansett så er det større sjanse for å ville hoppe til køys med en partner om man vet at utfallet er en orgasme. Sex er fysisk krevende og egentlig en veldig skitten aktivitet. Det at sex er gøy for begge parter har sikkert mye å si for hvorfor det er så mange mennesker på kloden. Selvsagt er det de som blir gravide av menn som bare er interessert i å tømme seg, men disse mennene får ikke fornøyde seksualpartnere og det er ikke en evolusjonsmessig fordel... 

Skrevet
5 timer siden, oysterlover skrev:

Tja. Ofte jeg ikke kommer. Tanker taoismen har litt for seg. Synes det er litt kult å få damer til å komme. 

Kvinnelige orgasmer er veldig komplekst og mangefasettert. Jeg tror penisstørrelse har ganske mye å si, samt rå maskulinitet. Har best oppnåelse når jeg tenker på kvinner som verdiløse kjøttstykker/ knulledukker. Jeg tror kvinner må føler seg betydelig underkastet og overgitt til naturen om de skal komme. 

Du vet at de fleste kvinner ikke får orgasme av kun samleie? At penis ikke nødvendigvis er så viktig som det du later til å tro?

Anonymkode: cc64d...f60

Skrevet (endret)

Jo da. Kvinner kan få orgasmer på mange måter (fotmassasje, pupper, slikking etc.), men jeg tror penisstørrelse er viktig for penetrerende orgasmer. Ellers hadde vi neppe hatt såpass store peniser. Det vanskeligste spørsmålet i evolusjonsbiologien er hvorfor vi ikke har penisbein lenger (eller penisklitoris). Jeg vet ikke. En professor i hebraisk mener at Bibelen kan ha blitt oversatt feil, slik at Eva egentlig stammer fra Adams nå manglende baculum. Jeg er ateist dog. 

Endret av oysterlover
Skrevet
På 25.1.2019 den 1.50, AnonymBruker skrev:

Hvis målet med samleiet er å unnfange, har du et poeng.

Hvis målet med akten er felles nytelse, styrking av forholdet, emosjonell tilknytning, fellesskap og alle disse emosjonelle og relasjonelle elementene som er essensen i et langt og godt samliv, tar du feil.

Anonymkode: 06fb1...1ac

Skrevet
On 1/25/2019 at 1:50 AM, AnonymBruker said:

Det har du helt rett i. Det er også sånn at man bare bør ha sex når det skal bli barn av det, det vil si ca 1.7 ganger i livet (kanskje litt mer for de som sliter med å bli gravide, da).

Anonymkode: 19a2e...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...