Gjest Leya Skrevet 7. april 2005 #1 Del Skrevet 7. april 2005 yakk Gud bedre så ufattelig ekkelt! Da må de for hutteheita meg se til å få laget flere do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. april 2005 #3 Del Skrevet 20. april 2005 Fysj! :-? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. april 2005 #4 Del Skrevet 27. april 2005 HA HA..Unnskyld at jeg ler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 27. april 2005 #5 Del Skrevet 27. april 2005 :o I rest my case... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #6 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg husker jeg leste en gang at Madonne tisset i dusjen fordi det skulle hindre henne i å få fotsopp. All den unyttige informasjonen som lagrer seg i hjerna mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. april 2005 #7 Del Skrevet 28. april 2005 Får ikke opp noe på linken jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 28. april 2005 #8 Del Skrevet 28. april 2005 åh nå funka det. vel tiss er jo sterilt visstnok... men likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 28. april 2005 #9 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg husker jeg leste en gang at Madonne tisset i dusjen fordi det skulle hindre henne i å få fotsopp. All den unyttige informasjonen som lagrer seg i hjerna mi... Det husker jeg faktisk også..hehe.. Lurer på om hun har prøvd å la være? KOmmer fotsoppen tilbake da eller? Hmmm...jeg har ikke fotsopp, og tisser ikke i dusjen.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #10 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg husker jeg leste en gang at Madonna tisset i dusjen fordi det skulle hindre henne i å få fotsopp. All den unyttige informasjonen som lagrer seg i hjerna mi... :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå