Gå til innhold

Tidsklemma - hvor/hvordan ha tid til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en tettpakket hverdag med barn/ungdommer i hus, blir det ofte utfordrende å finne tid og sted til sex. Barna legger seg senere, og vi har ikke lengre denne voksentiden sent på kvelden. 

Hvordan løser dere dette? 

Anonymkode: 1818e...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenåringene legger seg kl 22 før skoledag. Da har vi en time. Helger er vanskelig, men skal de avgårde på noe kan vi få kost oss før vi står opp. 

Anonymkode: f7d04...e24

Skrevet

De sover vel ikke på rom med dere? Er vel bare til å legge seg tidligere. 

Anonymkode: c2da5...f32

• Liker 3
Skrevet

Den vanligste løsningen for oss er å  legge oss til vanlig tid, låse døra selvom det sikkert er fem år siden noen banket på der, og ha sex stille. Ellers så er vi flinke til å bruke de få smutthullene man får, eksempel når de er avgårde på fritidsaktiviteter samtidig. 

Og så gjelder det å bruke de alenehelgene man får så godt som mulig!!

Anonymkode: 62545...ac0

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenåringene legger seg kl 22 før skoledag. Da har vi en time. Helger er vanskelig, men skal de avgårde på noe kan vi få kost oss før vi står opp. 

Anonymkode: f7d04...e24

Tenåringer er det minste problemet her mener jeg. Ja de legger seg gjerne etter oss voksne, men de er ikke i live før etter kl. 12 på dagen. Hvis vi som voksne planlegger litt og legger oss kl. 22 på kvelden f.eks. så våkner man gjerne kl. 0700. Da har man et vindu på 5 timer for egen hygge osv. i helgene. 

I ukedagene så kan man ta en litt kjappere variant som en felles dusj eller en middagshvil f.eks. 

Enkelte ganger ordner man barnevakt eller reiser bort uten barn for å pleie forholdet. 

Ser egentlig ikke problemet her hvis man har god kommunikasjon. 

• Liker 2
Skrevet

I en hverdag med barn i forskjellige aldre, blir det omtrent ikke tid. Kanskje om lørdagen når de minste setter seg ned i TV-stua. Skal de på aktiviteter, må en av oss kjøre... Ingen av ungene sover med døra lukket, og hvis de ser at vi lukker og låser døra, blir det bare rart/feil for min del. Vi har barn som våkner når som helst. Alenehelger blir det maks 1-2 ganger i året, men da gjerne kun lørdagen. Helt greit for meg, verre for mannen :)

Anonymkode: d6f30...a61

Skrevet

Møtes i lunsjen( forlenga lunsj) eller " gå til tannlegen" :P

Anonymkode: d7bdd...ec5

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en hverdag med barn i forskjellige aldre, blir det omtrent ikke tid. Kanskje om lørdagen når de minste setter seg ned i TV-stua. Skal de på aktiviteter, må en av oss kjøre... Ingen av ungene sover med døra lukket, og hvis de ser at vi lukker og låser døra, blir det bare rart/feil for min del. Vi har barn som våkner når som helst. Alenehelger blir det maks 1-2 ganger i året, men da gjerne kun lørdagen. Helt greit for meg, verre for mannen :)

Anonymkode: d6f30...a61

Vi er litt der vi også. De minste våkner i grålysningen, de eldste legger seg aldri. Vi kjører og henter fra morgen til kveld, og hele huset har øyne og ører... :ler:

Trøster meg med at snart er de minste litt større. Forhåpentligvis blir det enklere da.

Anonymkode: f9dba...2f3

Skrevet

Hvordan kan dere sette livet deres på vent? Kan ikke ha sex pga man har barn?

Enda en grunn til å ikke få barn. 🙂

Svært få mennesker forstår at livet er en gang, tiden går heletiden....stopper aldri.

Anonymkode: db97d...0f3

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan dere sette livet deres på vent? Kan ikke ha sex pga man har barn?

Enda en grunn til å ikke få barn. 🙂

Svært få mennesker forstår at livet er en gang, tiden går heletiden....stopper aldri.

Anonymkode: db97d...0f3

Eh, jo? Jeg skjønner da det, og er neppe den eneste. Men nettopp derfor er det også kjekt å endre det man kan, og når man ikke kan endre så mye godtar man at det er sånn en periode uten å forsure dagene med frustrasjon og bitterhet :)

Anonymkode: f9dba...2f3

Skrevet

Hjemmekontor åpner for muligheter på dagtid...

Anonymkode: 1818e...630

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Hva er problemet med at barna forstår at mor og far elsker hverandre? Det er bare å lulle døra og si at Mamma og Pappa skal kose alene.

Skrevet

Lørdag og søndag morgen. Pluss fordeler ved å jobbe turnus.....

Anonymkode: d5985...c11

Skrevet
1 time siden, Superjanne skrev:

Er det rart menn finner seg ei på si? det finnes ALLTID tid til sex! piff opp litt, sendt sms`r til han på jobben med bilder av deg, etc etc

Det var kanskje ikke tid det var spørsmål om, men mulighet. Det er ikke så enkelt å ha sex med masse våkne barn i huset. Og sende nakenbilder til noen som er på jobb er bare vulgært og harry.... Når man har barn har man vært sammen en stund og tenningsmønsteret er annerledes.

Anonymkode: 4a38b...8c2

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var kanskje ikke tid det var spørsmål om, men mulighet. Det er ikke så enkelt å ha sex med masse våkne barn i huset. Og sende nakenbilder til noen som er på jobb er bare vulgært og harry.... Når man har barn har man vært sammen en stund og tenningsmønsteret er annerledes.

Jeg synes det virker trist at ting blir "vulgært og harry" bare fordi man er gift og har barn sammen. Det er jo en "hore/madonna"-tankegang - nå er jeg mor og derfor mindre seksuell.

Denne tankegangen bidrar jo til at sexlivet ebber ut, ser ikke folk det selv?

Anonymkode: b3932...399

• Liker 1
Skrevet

Om en er tent og kåte på hverandre så finner en alltid et smutthull eller tre 

til å dyrke hverandre...

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er vulgært og harry å sende nudes, så kommer jeg til å være stolt, vulgær og harry til jeg dør!

Skrevet

Vi har oss når begge ungene er på aktiviteter eller ute med venner; evt når de er opptatt på rommet med høy musikk og øreklokker på seg. 😂 ellers slår vi til når vi legger oss, eller om morgenen før de våkner i helgene. 

Anonymkode: 7987a...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...