Gå til innhold

Skru i tak-ess tak?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har nettop flytta inn i en ny leilighet og det er tak-ess tak på rommet mitt. Har fått klarsignal fra huseier om å skru i vegger og sånt bare det ikke ser ut som en hullete ost når jeg flytter, men tak-ess skjønner jeg meg ikke på. Går det greit å skru i det, og tåler det da at man henger ting etter kroker osv? 

Endret av stenalina
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, stenalina skrev:

Hei, har nettop flytta inn i en ny leilighet og det er tak-ess tak på rommet mitt. Har fått klarsignal fra huseier om å skru i vegger og sånt bare det ikke ser ut som en hullete ost når jeg flytter, men tak-ess skjønner jeg meg ikke på. Går det greit å skru i det, og tåler det da at man henger ting etter kroker osv? 

Er du sikker på han har tillatt å skru i taket? Det ville jeg vært sikker på aller først, da tak er mye vanskeligere å sparkle og male enn vegger.

Dersom det skrus i skjøtene slik at man treffer spikerslag vil det tåle å heng ting, men platene tåler generelt lite.

Anonymkode: aeef7...77c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på han har tillatt å skru i taket? Det ville jeg vært sikker på aller først, da tak er mye vanskeligere å sparkle og male enn vegger.

Dersom det skrus i skjøtene slik at man treffer spikerslag vil det tåle å heng ting, men platene tåler generelt lite.

Anonymkode: aeef7...77c

Tenkte på det i det jeg postet innlegget at jeg kanskje burde spørre han først, så der er jeg enig med deg. Takk for svar uansett (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...