stenalina Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 (endret) Hei, har nettop flytta inn i en ny leilighet og det er tak-ess tak på rommet mitt. Har fått klarsignal fra huseier om å skru i vegger og sånt bare det ikke ser ut som en hullete ost når jeg flytter, men tak-ess skjønner jeg meg ikke på. Går det greit å skru i det, og tåler det da at man henger ting etter kroker osv? Endret 24. januar 2019 av stenalina
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 16 minutter siden, stenalina skrev: Hei, har nettop flytta inn i en ny leilighet og det er tak-ess tak på rommet mitt. Har fått klarsignal fra huseier om å skru i vegger og sånt bare det ikke ser ut som en hullete ost når jeg flytter, men tak-ess skjønner jeg meg ikke på. Går det greit å skru i det, og tåler det da at man henger ting etter kroker osv? Er du sikker på han har tillatt å skru i taket? Det ville jeg vært sikker på aller først, da tak er mye vanskeligere å sparkle og male enn vegger. Dersom det skrus i skjøtene slik at man treffer spikerslag vil det tåle å heng ting, men platene tåler generelt lite. Anonymkode: aeef7...77c 1
stenalina Skrevet 24. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på han har tillatt å skru i taket? Det ville jeg vært sikker på aller først, da tak er mye vanskeligere å sparkle og male enn vegger. Dersom det skrus i skjøtene slik at man treffer spikerslag vil det tåle å heng ting, men platene tåler generelt lite. Anonymkode: aeef7...77c Tenkte på det i det jeg postet innlegget at jeg kanskje burde spørre han først, så der er jeg enig med deg. Takk for svar uansett (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå