Gå til innhold

Dere som er opptatt av stjernetegn..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg fullt klar over. Mitt månetegn er i hannes tegn, er nok derfor vi går godt overens (som venner) ..

Anonymkode: b12d4...574

Er din måne i hans soltegn? Vet du om de står i konjunksjon? Det er i såfall et av de beste aspektene et par kan ha i synastri. 🙂

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er født bare noen timer unna skorpionen, så i følge det gamle er jeg skytte. Har omtrent 100% personlighetsmatch med skorpionen, mens skytten er heller den rake motsetning av hvordan jeg er. Så om det ligger noe sannhet i horoskop er dette nye riktig for meg 😛 

Anonymkode: 79d93...7cd

Solen din befinner seg i skytten, det er allikevel godt mulig at flere av dine andre planeter befinner seg i skorpionen. F.eks Merkur, månen, Venus og ascendanten. Da vil du kjenne deg mer igjen i skorpionen.

Stilte horoskopet til ei som overhodet ikke kjente seg igjen i stjernetegnet sitt. Hun var en steinbukk. Viste seg at horoskopet hennes var mer dominert av ild enn jord, og var preget mye mer av løvens energi, enn steinbukken.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så spennede! Har du interesse i å fortelle hvordan skytte og en som er født i slutten av oktober går sammen? 

Anonymkode: e8dab...66b

Det blir så vagt at det kan jeg ikke si noe om. For å gi en seriøs vurdering av noen som helst sine horoskop trenger jeg nøyaktig fødselstidspunkt + klokkeslett + fødested, og intet mindre. 🙂

Endret av Hypnosee
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.1.2019 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev til «dere som er opptatt av stjernetegn».. kam du ikke heller ha respekt for at vi er forskjellig?

Jeg er opptatt av hvor idiotisk det er at voksne mennesker tror på slikt åpenbart tull.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er født bare noen timer unna skorpionen, så i følge det gamle er jeg skytte. Har omtrent 100% personlighetsmatch med skorpionen, mens skytten er heller den rake motsetning av hvordan jeg er. Så om det ligger noe sannhet i horoskop er dette nye riktig for meg 😛 

Kan være du er skorpion! Mange som er født på "den siste dagen evt. første" av horoskopet kan være enten den ene eller andre. Det må du sjekke med ditt fødselstidspunkt. Har du sjekket din ascendante? 

Skrevet
3 hours ago, Hypnosee said:

Er din måne i hans soltegn? Vet du om de står i konjunksjon? Det er i såfall et av de beste aspektene et par kan ha i synastri. 🙂

Solen din befinner seg i skytten, det er allikevel godt mulig at flere av dine andre planeter befinner seg i skorpionen. F.eks Merkur, månen, Venus og ascendanten. Da vil du kjenne deg mer igjen i skorpionen.

Stilte horoskopet til ei som overhodet ikke kjente seg igjen i stjernetegnet sitt. Hun var en steinbukk. Viste seg at horoskopet hennes var mer dominert av ild enn jord, og var preget mye mer av løvens energi, enn steinbukken.

Det blir så vagt at det kan jeg ikke si noe om. For å gi en seriøs vurdering av noen som helst sine horoskop trenger jeg nøyaktig fødselstidspunkt + klokkeslett + fødested, og intet mindre. 🙂

Interessant :) og litt innviklet :ler: 

14 minutter siden, Kaffefrøken said:

Kan være du er skorpion! Mange som er født på "den siste dagen evt. første" av horoskopet kan være enten den ene eller andre. Det må du sjekke med ditt fødselstidspunkt. Har du sjekket din ascendante? 

Hvis ikke jeg er det har jeg ingen tro på astrologi. Er helt utrolig hvordan skorpionen beskriver meg, i detaljer faktisk. Ascedante er jomfruen, kjenner meg ikke særlig igjen i den heller.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant :) og litt innviklet :ler: 

Hvis ikke jeg er det har jeg ingen tro på astrologi. Er helt utrolig hvordan skorpionen beskriver meg, i detaljer faktisk. Ascedante er jomfruen, kjenner meg ikke særlig igjen i den heller.

Har du lyst å dele fødselsdato og tidspunkt med meg? Det hadde vært interessant å se hva det er i horoskopet ditt som gjør at du kjenner deg mer igjen med skorpionen. :)

Skrevet
4 timer siden, Hypnosee skrev:

Nei der datt jeg av 😅 så det er derfor vi kommer overens da altså.. 

Skrevet
4 timer siden, jabx skrev:

Jeg er opptatt av hvor idiotisk det er at voksne mennesker tror på slikt åpenbart tull.

Og jeg blir stadig fascinert over mennesker som deg. Hvorfor MÅ du inn å lese tråden, og hvorfor MÅ du lire av deg på den måten? 

• Liker 1
Skrevet

Det pleier å stemme for meg. Jeg er tvilling (luft), og forhold med ildtegn blir ildfullt, luft blir luftig og behagelig og vann eller jord blir kjedelig, akkurat som oppskriften.

Anonymkode: dbaba...dc0

Skrevet
On 1/25/2019 at 12:46 AM, Ardenus said:

De gangene jeg leser horoskop så er de jo så generelle at de passer "alle".

Hvis du ikke visste bursdagen til eksene dine eller andre du treffer, hadde du klart å gjette deres tegn på første forsøk?

Om du leser ukebladhoroskop så kan det selvsagt være både useriøst og selvsagt generelt fordi det gjelder for et helt tegn :P 

Faktisk hadde jeg en barndomsvenninne som ALLTID gjettet riktig stjernetegn på folk, det var skummelt. Jeg kan faktisk ikke huske at hun tok feil. Men nå er det vanskelig å gjette stjernetegn, da det man viser utad som regel ikke er det tegnet man er født i, men det man har ascendanten i.

Anonymkode: dbaba...dc0

Skrevet

Jeg ELSKER horoskop og astrologi så dette blir gøy. Men det er SÅ mye mer enn soltegnet man må ta i betraktning for å forstå helheten i forholdet. Det er ingen tegn som ikke passer sammen, men noen kan bli vanskeligere enn andre. Så må man ta alt med en klype salt selvfølgelig.

Jeg er væren i sol med løven i måne.

Den første mannen jeg holdt på med var vekten (med tvilling i måne)... han var... noe for seg selv. Vi kræsjet mye selv om helheten av alle tegnene våre egentlig skulle ha passet sammen. Følelsene våre var av ulik grad også.

Min eks er tvillingen med steinbukk i måne. Ikke like bra som forrige i form av stjernetegn, men vi hadde mye mer kjemi selv om vi egentlig ikke passet sammen. Han var veldig manipulativ/frem og tilbake (tvillingen i han) og tradisjonell på en måte jeg ikke liker (steinbukken i han - skulle være «mannemann» med tanke på jobb og skulle være autoritær). Men veldig sjarmerende før man ble godt kjent med han...

Min nåværende kjæreste er skytten med vannmannen i måne. Perfekt match horoskop messig, og for meg det beste forholdet jeg har hatt. Vi sliter VELDIG mye med følelser da typisk vannmann i måne ofte ikke er så flink med å uttrykke følelsene sine (basert på alle jeg har møtt med mye vannmann) og vil ikke snakke om det. Som løve i måne er det veldig viktig for meg. Men vi har blitt mye bedre på det området siden vi har jobbet for det. Men skytten delen i han er ganske lik meg verdimessig og vi liker mye av det samme.

Skrevet
5 hours ago, Hypnosee said:

Har du lyst å dele fødselsdato og tidspunkt med meg? Det hadde vært interessant å se hva det er i horoskopet ditt som gjør at du kjenner deg mer igjen med skorpionen. :)

Hvorfor ikke, syns sånt er interessant selv 😊 klokken 00.30, 23/11-87

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke, syns sånt er interessant selv 😊 klokken 00.30, 23/11-87

Tar utgangspunkt i at du er født i Norge.

Solen din ligger og vipper på 0,08 grader mellom skorpionen og skytten. Så det er VELDIG nært skorpionens tegn. Da er det ikke uvanlig at du kjenner deg mer igjen i tegnet like ved. Allikevel er du fortsatt en Skytte, rent teknisk sett. Men: Solen din har ingen aspekter til andre planeter. Har ikke sett det før, og det er ganske uvanlig i astrologi. Det kan være en av grunnene til at du ikke kjenner deg igjen i sol-tegnet ditt. Solen din har ingen andre planeter å forholde seg til. Allikevel har jeg en annen teori...

Du har merkur i skorpionen. I konjunksjon med Pluto; herskeren av skorpionen. Det fremhever dine skorpionske trekk, spesielt i måten du kommuniserer på, tenker, uttrykker deg verbalt. Du er i stand til å tenke dypt, fokusere og du er sterk og intens i ditt sinn. Kanskje er du ekstra fascinert av det som er mystisk, tabu, hemmelig, undertrykt.
Du kan google "pluto conjunct mercury" for å lese mer.

Du sier du ikke kjenner deg igjen i Skytten, men du har ganske mye Skytte i deg allikevel. Både månen, venus, saturn og uranus er i skytten - og de står i et kraftig stellium. Altså; alle disse planetene stod på samme punkt på himmelen da du ble født. Det gjør deg i stand til å rette mye energi og fokus inn på et felt. Stelliumer er ikke alltid så lette å håndtere, men kan gi voldsom drivkraft og intensitet - hvor og hva du velger å bruke det på er opp til deg. Det kan hende det er dette du kjenner deg igjen i. Ikke nødvendigvis skorpionen (Selv om merkur + pluto gir deg mange skorpionske trekk), men energien i Stelliumet.

Skytte-månen din er i konjunksjon med Saturn og den kan legge en demper på Skyttens positive humør. Saturn er en tungsindig planet. Den kan gjøre deg mer grublende, mørk, melankolsk, sensitiv til kritikk og avvisninger.
Venus er også i konjunksjon med månen din. Det gjør deg attraktiv, varm og empatisk.

Mye mer kan nevnes om horoskopet ditt, og jeg kunne sikkert gått enda mer i dybden. For jeg synes du har et ganske interessant horoskop. En "typisk" skytte er du nok ikke, pga. du har så mange konjunksjoner. Stelliumer er fascinerende, men vanskelig å tolke uten å kommunisere direkte med deg.

Røfft sett domineres horoskopet ditt av disse tegnene:
25% skytte
15% kreps
13% skorpion

Skrevet

Da jeg var yngre synes jeg ikke beskrivelsen av skytten passet på meg, men med årene har jeg innsett at jeg faktisk er en ganske typisk skytte. Jeg hengte meg bare opp i feil emneknagger om skytten før. Dette passer fint til meg:

tumblr_nulflbMbIg1u4a1iuo1_1280.jpg

Anonymkode: 69963...a42

Skrevet
4 hours ago, Hypnosee said:

Tar utgangspunkt i at du er født i Norge.

Solen din ligger og vipper på 0,08 grader mellom skorpionen og skytten. Så det er VELDIG nært skorpionens tegn. Da er det ikke uvanlig at du kjenner deg mer igjen i tegnet like ved. Allikevel er du fortsatt en Skytte, rent teknisk sett. Men: Solen din har ingen aspekter til andre planeter. Har ikke sett det før, og det er ganske uvanlig i astrologi. Det kan være en av grunnene til at du ikke kjenner deg igjen i sol-tegnet ditt. Solen din har ingen andre planeter å forholde seg til. Allikevel har jeg en annen teori...

Du har merkur i skorpionen. I konjunksjon med Pluto; herskeren av skorpionen. Det fremhever dine skorpionske trekk, spesielt i måten du kommuniserer på, tenker, uttrykker deg verbalt. Du er i stand til å tenke dypt, fokusere og du er sterk og intens i ditt sinn. Kanskje er du ekstra fascinert av det som er mystisk, tabu, hemmelig, undertrykt.
Du kan google "pluto conjunct mercury" for å lese mer.

Du sier du ikke kjenner deg igjen i Skytten, men du har ganske mye Skytte i deg allikevel. Både månen, venus, saturn og uranus er i skytten - og de står i et kraftig stellium. Altså; alle disse planetene stod på samme punkt på himmelen da du ble født. Det gjør deg i stand til å rette mye energi og fokus inn på et felt. Stelliumer er ikke alltid så lette å håndtere, men kan gi voldsom drivkraft og intensitet - hvor og hva du velger å bruke det på er opp til deg. Det kan hende det er dette du kjenner deg igjen i. Ikke nødvendigvis skorpionen (Selv om merkur + pluto gir deg mange skorpionske trekk), men energien i Stelliumet.

Skytte-månen din er i konjunksjon med Saturn og den kan legge en demper på Skyttens positive humør. Saturn er en tungsindig planet. Den kan gjøre deg mer grublende, mørk, melankolsk, sensitiv til kritikk og avvisninger.
Venus er også i konjunksjon med månen din. Det gjør deg attraktiv, varm og empatisk.

Mye mer kan nevnes om horoskopet ditt, og jeg kunne sikkert gått enda mer i dybden. For jeg synes du har et ganske interessant horoskop. En "typisk" skytte er du nok ikke, pga. du har så mange konjunksjoner. Stelliumer er fascinerende, men vanskelig å tolke uten å kommunisere direkte med deg.

Røfft sett domineres horoskopet ditt av disse tegnene:
25% skytte
15% kreps
13% skorpion

Så kult, tusen takk for at du tok deg tid til dette, veldig interessant 😃 og alt du skriver stemmer bra. Er ikke særlig positiv, og kommer ikke alltid så godt overens med positive personer heller. Er absolutt en mørk, grublende, lidenskapelig og intens person, opplever både gode og dårlige følelser veldig sterkt. Og takler kritikk og spesielt avvisning svært dårlig. Dette var gøy, skal definitivt google mer :) 

Skrevet

Både jeg og mannen er katten og vi er veldig like 😊

Anonymkode: 7f4ba...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...