Gå til innhold

Dere som er opptatt av stjernetegn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket stjernetegn er du og din kjære/eks?

Passer dere sammen, stjernetegnmessig? 

Her er det full kræsj, iflg horoskopene også. Det morsomme er at x-ene mine er samme stjernetegn også, og de har vært like alle mann. 

Anonymkode: b12d4...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kalles kognitiv bias

Anonymkode: 171c9...43b

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det kalles kognitiv bias

Anonymkode: 171c9...43b

Jeg skrev til «dere som er opptatt av stjernetegn».. kam du ikke heller ha respekt for at vi er forskjellig?

• Liker 9
Skrevet

Jeg har aldri kræsjet fullt med noen av mine ekser, men det som har drept forholdet er gjerne det som står kan være en utfordring. Kall meg gjerne lettlurt og teit, men jeg tror på ting når jeg ser mønsteret. Og gjerne kan forutse hvilke stjernetegn nye mennesker jeg blir kjent med har..

Anonymkode: 9f12e...e5f

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri kræsjet fullt med noen av mine ekser, men det som har drept forholdet er gjerne det som står kan være en utfordring. Kall meg gjerne lettlurt og teit, men jeg tror på ting når jeg ser mønsteret. Og gjerne kan forutse hvilke stjernetegn nye mennesker jeg blir kjent med har..

Samme her. Syns det er spennende jeg.. mine nærmeste venner er alle stjernetegn mitt går overens med også.

Skrevet

Jeg er løve ,er det full kræsj da 

Anonymkode: 533f4...fc7

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er løve ,er det full kræsj da 

Anonymkode: 533f4...fc7

Det kommer jo ann på hvem du er sammen med?

• Liker 2
Skrevet

De gangene jeg leser horoskop så er de jo så generelle at de passer "alle".

Hvis du ikke visste bursdagen til eksene dine eller andre du treffer, hadde du klart å gjette deres tegn på første forsøk?

Skrevet

Du kan ikke bare se på soltegnet (stjernetegnet), du må se på månen, venus, mars, jupiter, saturn, uranus, pluto, ascendanten og ikke minst: husene og elementene. Å vurdere om to mennesker utgjør et bra par kun utifra hverandres soltegn, er så enkelt at det gjør man bare ikke. Ihvertfsll ikke seriøst. Ukeblad astrologi er likens. Det er kun underholdning og man kan ikke ta noenting av det som står seriøst eller personlig. 

Jeg er skorpion og min mann er tvilling. (Ikke så god match eller hva?) Men: hans måne er i min skorpion. Min måne er i tvillingens hus. Solen hans befinner seg i mitt hus for sex og intimitet. Min måne er i hans hus for romantikk og kreativitet. Aspektene mellom personlige planeter danner et fint harmonisk ild-triangel. Så selv om soltegnene våre ikke matcher så er vi absolutt en fantastisk bra match.  Mitt horoskop er dominert av vann. Hans er dominert av luft. Når vi er sammen blir vi et varmt og energisk ild par.

Hilsen ei som holder mye på med astrologi. ;)

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Hypnosee skrev:

Du kan ikke bare se på soltegnet (stjernetegnet), du må se på månen, venus, mars, jupiter, saturn, uranus, pluto, ascendanten og ikke minst: husene og elementene. Å vurdere om to mennesker utgjør et bra par kun utifra hverandres soltegn, er så enkelt at det gjør man bare ikke. Ihvertfsll ikke seriøst. Ukeblad astrologi er likens. Det er kun underholdning og man kan ikke ta noenting av det som står seriøst eller personlig. 

Jeg er skorpion og min mann er tvilling. (Ikke så god match eller hva?) Men: hans måne er i min skorpion. Min måne er i tvillingens hus. Solen hans befinner seg i mitt hus for sex og intimitet. Min måne er i hans hus for romantikk og kreativitet. Aspektene mellom personlige planeter danner et fint harmonisk ild-triangel. Så selv om soltegnene våre ikke matcher så er vi absolutt en fantastisk bra match.  Mitt horoskop er dominert av vann. Hans er dominert av luft. Når vi er sammen blir vi et varmt og energisk ild par.

Åå spennende hvordan kan man finne ut om alt dette?

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Ardenus skrev:

Hvis du ikke visste bursdagen til eksene dine eller andre du treffer, hadde du klart å gjette deres tegn på første forsøk?

Ja, kanskje ikke eksakt pga planetplasseringer som nevnt over som kan påvirke førsteinntrykk, men om de er vann, ild, luft eller jordtegn gjetter jeg. Det er veldig sjeldent jeg vet bursdagen til folk når jeg møter de..

5 timer siden, lillemy02 skrev:

Åå spennende hvordan kan man finne ut om alt dette?

https://horoscopes.astro-seek.com/birth-chart-horoscope-online Her kan du se litt :)  Anbefaler også astrologen Nadiya Shah på youtube, hun er veldig dyktig.

Skrevet

Jeg skyr menn som er født i værens tegn. Det går igjen en egoistisk psykopatisk holdning blant de. Stort minus blant væren. Også er de kontrollerende og "gjerrig". (Sparer gjerne store summer penger i det skjulte og lar andre betale for seg.) Menn i skytten liker å leke...

Anonymkode: 35e42...8eb

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skyr menn som er født i værens tegn. Det går igjen en egoistisk psykopatisk holdning blant de. Stort minus blant væren. Også er de kontrollerende og "gjerrig". (Sparer gjerne store summer penger i det skjulte og lar andre betale for seg.) Menn i skytten liker å leke...

Anonymkode: 35e42...8eb

Så du unngår mannfolk født mellom 21. mars og 20. april fordi dem er stjernetegnet Væren.

Det gamle horoskopet:

Steinbukken: 22. desember - 19. januar

Vannmannen: 20. januar - 19. februar

Fiskene: 20. februar - 20. mars

Væren: 21. mars - 20. april

Tyren: 21. april - 20. mai

Tvillingene: 21. mai - 21. juni

Krepsen: 22. juni - 23. juli

Løven: 24. juli - 23. august

Jomfruen: 24. august - 22. september

Vekten: 23. september - 21. oktober

Skorpionen: 22. oktober - 21. november

Skytten: 22. november - 21. desember

Det nye horoskopet:

Steinbukken: 19. januar - 15. februar

Vannmannen: 16. februar - 11. mars

Fiskene: 12. mars - 18. april

Væren: 19. april - 13. mai

Tyren: 14. mai - 19. juni

Tvillingene: 21. juni - 20. juli

Krepsen: 21. juli - 10. august

Løven: 10. august - 15. september

Jomfruen: 16. september - 30. oktober

Vekten: 31. oktober - 22. november

Skorpionen: 23.- 29. november

NY! Slangebæreren: 30. november - 17. desember

Skytten: 18. desember - 18. januar

Skrevet
16 timer siden, Ardenus skrev:

Det syns ikke jeg. Jeg klarer ganske ofte å plassere de i riktig tegn ja, ihvertfall ifht til lufttetegn, ildtegn osv.. er selvfølgelig lettere å gjette folk man kjenner en kjemi med 😊

Skrevet
15 timer siden, Hypnosee skrev:

Det er jeg fullt klar over. Mitt månetegn er i hannes tegn, er nok derfor vi går godt overens (som venner) ..

Skrevet

Det "nye" horoskopet er det ingen seriøse astrologer som følger. Slangebæreren som er det "nye" stjernetegnet har alltid eksistert. Fordi den varer en kortere periode enn de andre, så har tegnet eksistert som en del av skytten. Jeg forholder meg  kun til det "gamle" som har eksistert i hundrevis av år...

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Kaffefrøken skrev:

Det "nye" horoskopet er det ingen seriøse astrologer som følger. Slangebæreren som er det "nye" stjernetegnet har alltid eksistert. Fordi den varer en kortere periode enn de andre, så har tegnet eksistert som en del av skytten. Jeg forholder meg  kun til det "gamle" som har eksistert i hundrevis av år...

Samme her. Evt må det gjelde for de som er født etter dette tegnet kom på banen. Men syns nå slangebæreren har de samme egenskapene som skytten også.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Evt må det gjelde for de som er født etter dette tegnet kom på banen. Men syns nå slangebæreren har de samme egenskapene som skytten også.

Enig. Det er egentlig ingen forskjell på slangebæreren og skytten. 

Skrevet
På 25.1.2019 den 1.09, Hypnosee skrev:

Så spennede! Har du interesse i å fortelle hvordan skytte og en som er født i slutten av oktober går sammen? 

Anonymkode: e8dab...66b

Skrevet
17 hours ago, Kaffefrøken said:

Jeg er født bare noen timer unna skorpionen, så i følge det gamle er jeg skytte. Har omtrent 100% personlighetsmatch med skorpionen, mens skytten er heller den rake motsetning av hvordan jeg er. Så om det ligger noe sannhet i horoskop er dette nye riktig for meg 😛 

Anonymkode: 79d93...7cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...