AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #41 Skrevet 1. mars 2019 Var mange fine her syns jeg Anonymkode: 91163...e11
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2019 #43 Skrevet 3. mars 2019 8 minutter siden, KittyNose skrev: Fikk litt lyst å teste Honeylove Jeg har også kikket på den men mistenker den blir litt for gul på meg.
Pal Fungi Skrevet 3. mars 2019 #44 Skrevet 3. mars 2019 3 minutter siden, SupaWoman skrev: Jeg har også kikket på den men mistenker den blir litt for gul på meg. Leste tidligere i tråden at du ikke ble fornøyd med pure zen, at den ble for oransj for din hudtone. Tror du Honeylove er mindre oransj enn den?
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2019 #45 Skrevet 3. mars 2019 3 minutter siden, KittyNose skrev: Leste tidligere i tråden at du ikke ble fornøyd med pure zen, at den ble for oransj for din hudtone. Tror du Honeylove er mindre oransj enn den? Vet ikke, men ser bare at den er pittelitt gul/orange på bilder. Som her: http://mikhila.com/30in30-mac-honeylove/ Men her ser den ikke så orange ut:
Pal Fungi Skrevet 3. mars 2019 #46 Skrevet 3. mars 2019 9 minutter siden, SupaWoman skrev: Vet ikke, men ser bare at den er pittelitt gul/orange på bilder. Som her: http://mikhila.com/30in30-mac-honeylove/ Men her ser den ikke så orange ut: Kanskje man bare må ta sjansen 🙂
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2019 #47 Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, KittyNose skrev: Kanskje man bare må ta sjansen 🙂 Ja jeg gjorde jo det med de jeg bestilte, satser på at de kler meg litt bedre når jeg blir brun på sommeren. Kommer nok aldri til å finne min perfekte nude. Må alltid blande to foskjellige for å få noe som kler meg. Vivid Hot Laquer fra Maybelline i fargen Tease er ganske nærme, hadde den bare ikke vært fullt så dekkende og en anelse mørkere. Må ha noe oppå den. https://www.google.com/search?q=maybelline+vivid+hot+lacquer+tease&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjrwcPMiufgAhWvp4sKHQSxDgUQsAR6BAgAEAE&biw=1366&bih=657
Pal Fungi Skrevet 3. mars 2019 #48 Skrevet 3. mars 2019 Her testes begge de fargene, pure zen fra 2.18
Rosewood Skrevet 3. mars 2019 #49 Skrevet 3. mars 2019 Min favoritt har lenge vært L’oreal color riche - 378 Velvet rose. Perfekt farge til meg. Den gikk selvfølgelig ut av produksjon i fjor 🙄😩 Så jeg er ute på jakt etter en ny som kan ligne. Vanskelig! Jeg liker naturlige rosafarger. Jeg har ganske bleke og blasse lepper fra før, så jeg liker farger som gir meg friske, naturlig rosa lepper. Nude er IKKE noe for meg, da ser jeg rett og slett døende ut. 😷 Øynene forsvinner helt og huden ser grønn/grå ut. Alt av beige og brunt er dermed helt utelukket. Ikke mørke farger heller helst. Den perfekte rosafargen til meg er ikke for lys, ikke altfor skrikende, ikke for kald. Ikke noe sjokkrosa. Jeg har ganske nøytral hudtone, men jeg lener nok litt mot det varme, uten at det må bli for oransje. Liker ikke matte siden jeg synes det får leppene til å se tørre ut og alle linjene kommer så godt frem 😛 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 3. mars 2019 #50 Skrevet 3. mars 2019 Merlot fra NYX er en helt nydelig farge synes jeg. På meg virker den mørkere enn på bildet, og for min smak føles den dessverre hakket for mørk. Men om jeg bare tar bittelitt på, blir det som en skikkelig men lett oppfrisking på leppene og ser mer naturlig og fresht ut, noe jeg liker fremfor det "tykke" laget (Bildet er fra Google)
Pal Fungi Skrevet 3. mars 2019 #51 Skrevet 3. mars 2019 8 minutter siden, Rosewood skrev: Min favoritt har lenge vært L’oreal color riche - 378 Velvet rose. Perfekt farge til meg. Den gikk selvfølgelig ut av produksjon i fjor 🙄😩 Så jeg er ute på jakt etter en ny som kan ligne. Vanskelig! Jeg liker naturlige rosafarger. Jeg har ganske bleke og blasse lepper fra før, så jeg liker farger som gir meg friske, naturlig rosa lepper. Nude er IKKE noe for meg, da ser jeg rett og slett døende ut. 😷 Øynene forsvinner helt og huden ser grønn/grå ut. Alt av beige og brunt er dermed helt utelukket. Ikke mørke farger heller helst. Den perfekte rosafargen til meg er ikke for lys, ikke altfor skrikende, ikke for kald. Ikke noe sjokkrosa. Jeg har ganske nøytral hudtone, men jeg lener nok litt mot det varme, uten at det må bli for oransje. Liker ikke matte siden jeg synes det får leppene til å se tørre ut og alle linjene kommer så godt frem 😛 Er det denne? https://www.kicks.no/loreal/makeup/lepper/leppestift/color-riche-lipstick-378-velvet-rose
l86 Skrevet 3. mars 2019 #52 Skrevet 3. mars 2019 Jeg liker best friske, rosa nyanser. Alt av nude og brune toner får meg til å se helt gusten ut. Chanel healthy glow lip balm i fargen light er min nye favoritt. Gir akkurat passe rosa, naturlig farge og gir masse fuktighet til leppene.
Alice123 Skrevet 3. mars 2019 #53 Skrevet 3. mars 2019 (endret) Mine faste er Macs D for Danger og Macs Russian Red Foretrekker knallrød med blåtone, eller kalde bærfarger. Jeg er relativt blek med blondt hår, så sånn sett liker jeg ganske mørke farger. Om høsten og vinteren bruker jeg ofte Macs Diva. Endret 3. mars 2019 av Alice123
LittDiva Skrevet 4. mars 2019 #54 Skrevet 4. mars 2019 19 timer siden, Moondance skrev: Merlot fra NYX er en helt nydelig farge synes jeg. På meg virker den mørkere enn på bildet, og for min smak føles den dessverre hakket for mørk. Men om jeg bare tar bittelitt på, blir det som en skikkelig men lett oppfrisking på leppene og ser mer naturlig og fresht ut, noe jeg liker fremfor det "tykke" laget (Bildet er fra Google) Oi! Den var fin! Hvor kjøper du den?
Gjest Lexie Grey Skrevet 4. mars 2019 #55 Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, LittDiva skrev: Oi! Den var fin! Hvor kjøper du den? Akkurat den fikk jeg i gave, men ser de har på både Blivakker.no og Kicks Men fargen på bildene på nett stemmer ikke med hvordan den er i virkeligheten. Den er mer mørk rosa/rød, veldig fin https://www.kicks.no/nyx-professional-makeup/makeup/lepper/leppestift/matte-lipstick-merlot
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2019 #56 Skrevet 5. mars 2019 Nå har jeg bestilt 5 av disse på Liookfantastic. Får ikke tak i de i Norge lengre og mistenker at de har gått ut av produksjon. Brukt de i åresvis og elsker fargen, men de er så udrøye + at de forsvinner fort fra leppene. Men men. 200 kr for 5 stykk. https://no.lookfantastic.com/maybelline-baby-lips-moisturising-lip-gloss-16g-various-shades/11324291.html?switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&utm_source=AWin-369759&utm_medium=affiliate&utm_campaign=AffiliateWin|Feed&affil=awin&zanpid=8926_1551749979_c465efb282e35071a3ea64fff8c74887&utm_source=Zanox_369759&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Zanox&variation=11324295
LittDiva Skrevet 5. mars 2019 #57 Skrevet 5. mars 2019 9 timer siden, Moondance skrev: Akkurat den fikk jeg i gave, men ser de har på både Blivakker.no og Kicks Men fargen på bildene på nett stemmer ikke med hvordan den er i virkeligheten. Den er mer mørk rosa/rød, veldig fin https://www.kicks.no/nyx-professional-makeup/makeup/lepper/leppestift/matte-lipstick-merlot Tusen takk! Den skal jeg prøve🤗
Gjest Lexie Grey Skrevet 5. mars 2019 #58 Skrevet 5. mars 2019 3 timer siden, LittDiva skrev: Tusen takk! Den skal jeg prøve🤗 Bare hyggelig, håper du blir fornøyd 😁 Forresten, jeg anbefaler deg å fukte leppene litt godt først, for i og med at den er matt kan leppene virke litt tørre etter en stund.. Det er et lite minus med den.
LittDiva Skrevet 5. mars 2019 #59 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, Moondance skrev: Bare hyggelig, håper du blir fornøyd 😁 Forresten, jeg anbefaler deg å fukte leppene litt godt først, for i og med at den er matt kan leppene virke litt tørre etter en stund.. Det er et lite minus med den. Oki! Takk🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå