Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var mange fine her syns jeg 

Anonymkode: 91163...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk litt lyst å teste Honeylove :sminkedokke:

Skrevet
8 minutter siden, KittyNose skrev:

Fikk litt lyst å teste Honeylove :sminkedokke:

Jeg har også kikket på den men mistenker den blir litt for gul på meg.

Skrevet
3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Jeg har også kikket på den men mistenker den blir litt for gul på meg.

Leste tidligere i tråden at du ikke ble fornøyd med pure zen, at den ble for oransj for din hudtone. Tror du Honeylove er mindre oransj enn den? 

Skrevet
3 minutter siden, KittyNose skrev:

Leste tidligere i tråden at du ikke ble fornøyd med pure zen, at den ble for oransj for din hudtone. Tror du Honeylove er mindre oransj enn den? 

Vet ikke, men ser bare at den er pittelitt gul/orange på bilder. 

Som her:

http://mikhila.com/30in30-mac-honeylove/

Men her ser den ikke så orange ut:

Image result for mac honeylove

Skrevet
9 minutter siden, SupaWoman skrev:

Vet ikke, men ser bare at den er pittelitt gul/orange på bilder. 

Som her:

http://mikhila.com/30in30-mac-honeylove/

Men her ser den ikke så orange ut:

Image result for mac honeylove

Kanskje man bare må ta sjansen 🙂

Skrevet
Akkurat nå, KittyNose skrev:

Kanskje man bare må ta sjansen 🙂

Ja jeg gjorde jo det med de jeg bestilte, satser på at de kler meg litt bedre når jeg blir brun på sommeren.  Kommer nok aldri til å finne min perfekte nude.  Må alltid blande to foskjellige for å få noe som kler meg. 

Vivid Hot Laquer fra Maybelline i fargen Tease er ganske nærme, hadde den bare ikke vært fullt så dekkende og en anelse mørkere. Må ha noe oppå den. 

https://www.google.com/search?q=maybelline+vivid+hot+lacquer+tease&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjrwcPMiufgAhWvp4sKHQSxDgUQsAR6BAgAEAE&biw=1366&bih=657

Skrevet

Her testes begge de fargene, pure zen fra 2.18

Skrevet

Min favoritt har lenge vært L’oreal color riche - 378 Velvet rose. Perfekt farge til meg. Den gikk selvfølgelig ut av produksjon i fjor 🙄😩 Så jeg er ute på jakt etter en ny som kan ligne. Vanskelig!

Jeg liker naturlige rosafarger. Jeg har ganske bleke og blasse lepper fra før, så jeg liker farger som gir meg friske, naturlig rosa lepper. Nude er IKKE noe for meg, da ser jeg rett og slett døende ut. 😷 Øynene forsvinner helt og huden ser grønn/grå ut. Alt av beige og brunt er dermed helt utelukket. Ikke mørke farger heller helst.

Den perfekte rosafargen til meg er ikke for lys, ikke altfor skrikende, ikke for kald. Ikke noe sjokkrosa. Jeg har ganske nøytral hudtone, men jeg lener nok litt mot det varme, uten at det må bli for oransje. Liker ikke matte siden jeg synes det får leppene til å se tørre ut og alle linjene kommer så godt frem 😛 

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Merlot fra NYX er en helt nydelig farge synes jeg. På meg virker den mørkere enn på bildet, og for min smak føles den dessverre hakket for mørk. Men om jeg bare tar bittelitt på, blir det som en skikkelig men lett oppfrisking på leppene og ser mer naturlig og fresht ut, noe jeg liker fremfor det "tykke" laget :)

(Bildet er fra Google)

69f3c129a95ed08a47bb9c43b2c86460.jpg

Skrevet
8 minutter siden, Rosewood skrev:

Min favoritt har lenge vært L’oreal color riche - 378 Velvet rose. Perfekt farge til meg. Den gikk selvfølgelig ut av produksjon i fjor 🙄😩 Så jeg er ute på jakt etter en ny som kan ligne. Vanskelig!

Jeg liker naturlige rosafarger. Jeg har ganske bleke og blasse lepper fra før, så jeg liker farger som gir meg friske, naturlig rosa lepper. Nude er IKKE noe for meg, da ser jeg rett og slett døende ut. 😷 Øynene forsvinner helt og huden ser grønn/grå ut. Alt av beige og brunt er dermed helt utelukket. Ikke mørke farger heller helst.

Den perfekte rosafargen til meg er ikke for lys, ikke altfor skrikende, ikke for kald. Ikke noe sjokkrosa. Jeg har ganske nøytral hudtone, men jeg lener nok litt mot det varme, uten at det må bli for oransje. Liker ikke matte siden jeg synes det får leppene til å se tørre ut og alle linjene kommer så godt frem 😛 

Er det denne? 

https://www.kicks.no/loreal/makeup/lepper/leppestift/color-riche-lipstick-378-velvet-rose

Skrevet

Jeg liker best friske, rosa nyanser. Alt av nude og brune toner får meg til å se helt gusten ut. Chanel healthy glow lip balm i fargen light er min nye favoritt. Gir akkurat passe rosa, naturlig farge og gir masse fuktighet til leppene. 

4881471F-E322-4718-8606-76176D764A41.jpeg

FD6319B9-7FA2-4018-A0A0-88B5A6F336BD.jpeg

Skrevet (endret)

Mine faste er Macs D for Danger  og Macs Russian Red

Foretrekker knallrød med blåtone, eller kalde bærfarger. Jeg er relativt blek med blondt hår, så sånn sett liker jeg ganske mørke farger. Om høsten og vinteren bruker jeg ofte Macs Diva.

Endret av Alice123
Skrevet
19 timer siden, Moondance skrev:

Merlot fra NYX er en helt nydelig farge synes jeg. På meg virker den mørkere enn på bildet, og for min smak føles den dessverre hakket for mørk. Men om jeg bare tar bittelitt på, blir det som en skikkelig men lett oppfrisking på leppene og ser mer naturlig og fresht ut, noe jeg liker fremfor det "tykke" laget :)

(Bildet er fra Google)

69f3c129a95ed08a47bb9c43b2c86460.jpg

Oi! Den var fin! Hvor kjøper du den?

Skrevet
Gjest Lexie Grey
Skrevet
3 timer siden, LittDiva skrev:

Tusen takk! Den skal jeg prøve🤗

Bare hyggelig, håper du blir fornøyd 😁 Forresten, jeg anbefaler deg å fukte leppene litt godt først, for i og med at den er matt kan leppene virke litt tørre etter en stund.. Det er et lite minus med den. 

Skrevet
2 minutter siden, Moondance skrev:

Bare hyggelig, håper du blir fornøyd 😁 Forresten, jeg anbefaler deg å fukte leppene litt godt først, for i og med at den er matt kan leppene virke litt tørre etter en stund.. Det er et lite minus med den. 

Oki! Takk🤗

Skrevet

Jeg liker den mest mulig naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...