Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best (bare) 90-tallsbrune leppiser. Noen favoritter er inc.redible Future is Female (denne har jeg to av :fnise: )

future-is-female-matte-my-day-incredible-4.jpg?v=1537496970

Colourpop WYD 

Bilderesultat for colourpop wyd

Kylie Cosmetics Khlo$

Bilderesultat for kylie cosmetics khlo$

Skrevet
On 1/24/2019 at 9:15 PM, Peonjenta said:

Liker nude farger. Min naturlige leppefarge som er ganske rød gjør meg blass.  Røde og mørke farger gjør at øynene mine "forsvinner" Men leter fortsatt etter den perfekte nude fargen som verken er matt, for klissete, for gul, for hvit, for rosa. Ikke funnet enda, og finner jeg noe jeg halveis liker går det ut av produksjon.

Det er en tidkrevende prosess å finne rett leppestiftfarge, og når du endelig har funnet en du liker, går den ut av sortimentet - slår aldri feil.

Anonymkode: b7021...443

• Liker 1
Skrevet
På 25.1.2019 den 21.08, Peonjenta skrev:

Har bestilt MAC cream cup og pure zen nå.  Blir spennende. 

Har du fått dem nå? Var de fine? 🙂

Anonymkode: 91163...e11

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått dem nå? Var de fine? 🙂

Cream cup var for babyrosa og Pure zen var for gul/fersken.  Mulig jeg kler de bedre på sommeren når jeg er brun. Kommer ikke til å bli brukt nå.  SIste gang jeg kjøper på nett, bommet så mye. 

Skrevet

L’Oréal Color Riche Shine 642 

Har brukt evig lang tid på å finne en nude farge som ikke blir for rosa eller for brun, men denne er perfekt! Trodde aldri jeg skulle finne en jeg likte så godt 😅 

Jeg har i flere år «blandet» 2 forskjellige leppestifter for å få den fargen jeg ønsket, men det trenger jeg ikke nå lenger 😄

Anonymkode: a6987...c95

Skrevet
3 timer siden, Peonjenta skrev:

Cream cup var for babyrosa og Pure zen var for gul/fersken.  Mulig jeg kler de bedre på sommeren når jeg er brun. Kommer ikke til å bli brukt nå.  SIste gang jeg kjøper på nett, bommet så mye. 

Dumt da 😕 Hva med den som heter crème d'nude?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dumt da 😕 Hva med den som heter crème d'nude?

Den har jeg hatt, den er fin men blir som dekkstift hvis du bruker den alene.  Veldig lys. Måtte bruke den med en annen lipgloss eller leppestift. Tungvint. 

Skrevet

Ser at det er mange som skryter av fargen Velvet Teddy (MAC) men jeg syns den så litt mørk ut...

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det er mange som skryter av fargen Velvet Teddy (MAC) men jeg syns den så litt mørk ut...

Ja, jeg syns ikke den fargen ser er fin ut i det hele tatt.

Skrevet

Siden vi er inne på Mac liker jeg veldig godt den som heter Mehr. Tror det er min perfect nude.

Skrevet
15 timer siden, Barefootgirl skrev:

Siden vi er inne på Mac liker jeg veldig godt den som heter Mehr. Tror det er min perfect nude.

Syns den også virket litt mørk til å være en Nude nyanse jeg da, med hint mot rosa, ut ifra bilder hvertfall. Men mulig at den funker til din hudtone☺️

Skrevet

Måtte nesten teste en fra Mac jeg også siden jeg ikke har prøvd det merket før 😋 Jeg er også blant dem som foretrekker nyanser av nude, og siden jeg er relativt lys i huden falt valget på fargen Blankety. Jeg ble veldig fornøyd med den 🙂

Skrevet
3 timer siden, Siv85 skrev:

Måtte nesten teste en fra Mac jeg også siden jeg ikke har prøvd det merket før 😋 Jeg er også blant dem som foretrekker nyanser av nude, og siden jeg er relativt lys i huden falt valget på fargen Blankety. Jeg ble veldig fornøyd med den 🙂

Har hatt den men den er ørlite for mørk for meg når jeg er blek, en blanding av den og Creme D`nude hadde vært perfekt!  Litt kald eller nøytral med rosa undertoner. 

Skrevet
27 minutter siden, Peonjenta skrev:

Har hatt den men den er ørlite for mørk for meg når jeg er blek, en blanding av den og Creme D`nude hadde vært perfekt!  Litt kald eller nøytral med rosa undertoner. 

Det stod mellom den og half'n half, men ganske sikker på at jeg valgte riktig 🙂 Virket som half'n half var hakket mørkere og med litt mer oransj.

Skrevet

Jeg lurer på hvem som finner på navn til alle de forskjellige fargene jeg 🤔

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
På 7.2.2019 den 23.05, SupaWoman skrev:

Har du prøvd den som heter Fleshpot? 

mac-nudes.jpg

Endret av KittyNose
Skrevet
10 timer siden, KittyNose skrev:

Har du prøvd den som heter Fleshpot? 

mac-nudes.jpg

Bare sett den demonstrert på youtube, den er lysere enn både myth og creme de nude. Nesten som dekkstift.  Sikkert fin sammen med en gloss eller annen leppestift men ikke alene.

Skrevet

Alt som likner på en naturlig leppefarge. Gjerne gloss. Det fyller ut leppene litt, men samtidig ser det naturlig ut og det er looken jeg går for. :)  Alt som er "nude", gjerne lyse farger. Fordi jeg er blek.

Skrevet (endret)

Nå har jeg bestilt denne fra Nyx.  Fargen heter Mirage og er ganske lys. Men den kosta bare 62 kr med frakt på Ebay  så jeg tar sjansen.

Image result for nyx mirage

Endret av SupaWoman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...