AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Del Skrevet 24. januar 2019 Møtte en sjarmerende fyr som jeg havnet til køys med. Vi hadde god kjemi og han var veldig pågående seksuelt. Han fikk telefonnummeret mitt. Har funnet han på fb i ettertid og det ser ut som han har dame. Fikk høre rykter om at han er i et av og på forhold ....fant også ut sa også at han er mye eldre enn det han sa han var... Bare synes det er litt spesielt at han hadde med meg hjem og spurte etter nummeret mitt da.... Nå vet jeg ikke hva slags forhold de har. Men synes det var litt dårlig av han... Jeg tok det for gitt at han var singel. Bare lurer på hvorfor folk er utro egentlig Anonymkode: c1f0c...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Del Skrevet 24. januar 2019 NEWSFLASH: det finnes en diger haug med mennesker som juger om livet sitt Ønsker du ikke fortsette med lyvepaver så går du bare videre Anonymkode: 9f490...b5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Del Skrevet 24. januar 2019 Menn er biologisk skapt til å være utro. Anonymkode: 36d64...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Del Skrevet 24. januar 2019 De fleste er utro fordi de er drittsekker rett og slett. Han spurte om nr ditt for å ha en å booste selvtillitten med hver gang han og dama krangler og "ta hevn" på henne. Han fortjener ingen av dere, håper du holder deg unna han og ikke gidder å være sædbøtta hans , og at du sier fra til henne (samle bevis hvis han sender deg meldinger, og send de til henne). Kan godt være de har et ustabilt forhold, men det pleier å være sånn at dama kjemper for å få det til å fungere med drittsekken så for henne er de et par, mens for han som er drittsekk og ego så tror han at han kan gjøre hva han vil hver gang de krangler eller han kjeder seg. Skikkelig kjipt for dama å være den ene som kjemper for forholdet mens han faktisk saboterer, men skal love deg han kommer hjem å sier til henne at han elsker henne og bare vil ha henne. Inntil han er i dårlig humør igjen. Fortell hun så hun skjønner at han ikke fortjener at hun kjemper mer for de to! Anonymkode: 6e2df...953 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Del Skrevet 25. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste er utro fordi de er drittsekker rett og slett. Han spurte om nr ditt for å ha en å booste selvtillitten med hver gang han og dama krangler og "ta hevn" på henne. Han fortjener ingen av dere, håper du holder deg unna han og ikke gidder å være sædbøtta hans , og at du sier fra til henne (samle bevis hvis han sender deg meldinger, og send de til henne). Kan godt være de har et ustabilt forhold, men det pleier å være sånn at dama kjemper for å få det til å fungere med drittsekken så for henne er de et par, mens for han som er drittsekk og ego så tror han at han kan gjøre hva han vil hver gang de krangler eller han kjeder seg. Skikkelig kjipt for dama å være den ene som kjemper for forholdet mens han faktisk saboterer, men skal love deg han kommer hjem å sier til henne at han elsker henne og bare vil ha henne. Inntil han er i dårlig humør igjen. Fortell hun så hun skjønner at han ikke fortjener at hun kjemper mer for de to! Anonymkode: 6e2df...953 TS her... Jeg vet vi ingenting om hvordan dynamikken dem i mellom fungerer. Det er tydeligvis ikke bra om det er riktig at det er av å på i mellom dem. Og at han flørter med andre damer. Men jeg får inntrykk av at hun er en ordentlig dame. Har bare sett bilder av henne via sosiale medier. Han virker som en spenningssøkende person. Ikke kjedelig fyr ihvertfall. Kanskje litt for spennende type. De er begge velutdannet og har bra jobb. Uansett før eller siden vil det slå tilbake på han når han holder på med andre damer på si. Hun vil skjønne at det er ugler i mosen etterhvert. Så jeg velger heller å trekke meg stille unna uten å skape noe drama. Jeg ønsker ikke å bli involvert i dette. Nå har jeg lært at jeg ikke skal ta for gitt at en mann som sjekker meg opp er singel. Anonymkode: c1f0c...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Del Skrevet 25. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her... Jeg vet vi ingenting om hvordan dynamikken dem i mellom fungerer. Det er tydeligvis ikke bra om det er riktig at det er av å på i mellom dem. Og at han flørter med andre damer. Men jeg får inntrykk av at hun er en ordentlig dame. Har bare sett bilder av henne via sosiale medier. Han virker som en spenningssøkende person. Ikke kjedelig fyr ihvertfall. Kanskje litt for spennende type. De er begge velutdannet og har bra jobb. Uansett før eller siden vil det slå tilbake på han når han holder på med andre damer på si. Hun vil skjønne at det er ugler i mosen etterhvert. Så jeg velger heller å trekke meg stille unna uten å skape noe drama. Jeg ønsker ikke å bli involvert i dette. Nå har jeg lært at jeg ikke skal ta for gitt at en mann som sjekker meg opp er singel. Anonymkode: c1f0c...c45 Og der var det enda en som slapp unna 😞 du virker sur og såra, mens det er tre personer involvert her. Og du nekter henne kjennskap til noe viktig som faktisk skjer i livet hennes. Hun har en 100 gang større rolle her en det du har. Mener ikke å være frekk men det er tydelig at du ALDRI har blitt utsatt for utroskap! Anonymkode: 719db...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #7 Del Skrevet 25. januar 2019 Du tok det for gitt at du var viktigere enn de han allerede kjenner? Voks opp! Anonymkode: 4d3c1...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #8 Del Skrevet 25. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tok det for gitt at du var viktigere enn de han allerede kjenner? Voks opp! Anonymkode: 4d3c1...0ca TS svarer Jeg var ikke klar over at han hadde dame. Det sa han ingenting om.... Anonymkode: c1f0c...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #9 Del Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS svarer Jeg var ikke klar over at han hadde dame. Det sa han ingenting om.... Anonymkode: c1f0c...c45 Da er det ikke ditt problem. Hvorfor skal du sitte her å stusse over hvorfor forholdet til to andre ikke fungerer? Helt alvorlig. Anonymkode: 4d3c1...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #10 Del Skrevet 25. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der var det enda en som slapp unna 😞 du virker sur og såra, mens det er tre personer involvert her. Og du nekter henne kjennskap til noe viktig som faktisk skjer i livet hennes. Hun har en 100 gang større rolle her en det du har. Mener ikke å være frekk men det er tydelig at du ALDRI har blitt utsatt for utroskap! Anonymkode: 719db...75f TS svarer. Ja jeg er skuffet. Han fortalte meg ikke at han hadde dame. Men jeg er ikke sur og hevngjerrig. Tror ikke å ta hevn på han ved å fortelle dama det er løsningen. Jeg ønsker ikke å bli involvert i dette her. Vi aner ikke hva som foregår i mellom de to. For alt vi vet kan det hende at de har et åpent forhold. Hun vil oppdage hans utroskap før eller siden. Kanskje han har fortalt henne det allerede? Kanskje han angrer veldig. Det er hans ansvar. Ikke mitt Han lurte oss begge Anonymkode: c1f0c...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #11 Del Skrevet 25. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det ikke ditt problem. Hvorfor skal du sitte her å stusse over hvorfor forholdet til to andre ikke fungerer? Helt alvorlig. Anonymkode: 4d3c1...0ca Jeg har lov til å være skuffet. Jeg likte han virkelig. Men ja. Ikke noe vits i å fundere noe mere. Jeg er klar over at det ikke er verdt det. Anonymkode: c1f0c...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #12 Del Skrevet 25. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS svarer. Ja jeg er skuffet. Han fortalte meg ikke at han hadde dame. Men jeg er ikke sur og hevngjerrig. Tror ikke å ta hevn på han ved å fortelle dama det er løsningen. Jeg ønsker ikke å bli involvert i dette her. Vi aner ikke hva som foregår i mellom de to. For alt vi vet kan det hende at de har et åpent forhold. Hun vil oppdage hans utroskap før eller siden. Kanskje han har fortalt henne det allerede? Kanskje han angrer veldig. Det er hans ansvar. Ikke mitt Han lurte oss begge Anonymkode: c1f0c...c45 Ikke unnskyld deg til ei redd dame. Du har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 4d3c1...0ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #13 Del Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har lov til å være skuffet. Jeg likte han virkelig. Men ja. Ikke noe vits i å fundere noe mere. Jeg er klar over at det ikke er verdt det. Anonymkode: c1f0c...c45 Ja skuffet kan du selvsagt være. Men om han er slik, så er det ikke noen særlig gevinst i å få han heller. Forstår fortvilelsen Anonymkode: 4d3c1...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #14 Del Skrevet 25. januar 2019 Noen har åpne forhold også, da, men de som har greie på hva de driver med holder alle oppdatert slik at ting som dette ikkje skjer. Men på grunn av muligheten ville jeg ikke fortalt dama. Du vet aldri om de har en avtale seg i mellom. Med det sagt så høres ham egentlig ut som en drittsekk. Du gjorde ikke noe galt, forhåpentligvis var sexen bra så du iallfall fikk en grei kveld utav driten. Anonymkode: b62d1...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #15 Del Skrevet 26. januar 2019 Noen har åpne forhold. Men det er ikke alltid kona vet det... Anonymkode: 313d3...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lienna Skrevet 26. januar 2019 #16 Del Skrevet 26. januar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen har åpne forhold. Men det er ikke alltid kona vet det... Anonymkode: 313d3...b65 Men da er det jo utroskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå