Gå til innhold

Føler jeg er skuffende i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg er ekstremt lite erfaren seksuelt, jeg debuterte seksuelt når jeg var 26 år og gikk etter det et helt år uten noe mer. Nå dater jeg verdens fineste fyr ( som også er han jeg debuterte med)  og føler jeg er så kjipt seksuelt sett. Jeg er jo ganske ny i gamet og er aldeles ikke trygg på meg selv angående dette her men jeg kommer meg jo... Han har ikke uttrykt noe misnøye og er jo fult klar over at jeg ikke har mye erfaring. Men jeg føler på meg at det må være sært å date en 27 åring uten stor erfaring? Sexlivet hans må jo ha vært bedre med tidligere partnere? Eller synes han kanskje det er litt stas at han er min «eneste» 

Som sagt, han har ikke klaget og jeg ser jo ikke noe grunn til å være usikker, men jeg skal innrømme at dette er noe jeg ofte tenker over...

Anonymkode: 77f76...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at du er skuffende i senga? Ligger du der som et slakt? Den ferskeste av dem ferskeste kan sprelle godt i fra seg -altså sex er ingen jobb du må jobbe så å så lenge i for å bli god.

Hos en partner kan dere ha god sex, men selvom du gjør nøyaktig det samme med en annen partner, så kan sexen være rævva. U see? Alt handler om KOMMUNIKASJON og FØLELSER. Har du noe tanker om ting du vil prøve ut med partneren din? Si det til hen! Er det noe du tror hen ønsker? Spør!

Anonymkode: 9dfd2...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...