Gå til innhold

Er barnefaren litt hysterisk eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har fått seg UFO akebrett altså ett sånt rundt akebrett,å det likte han veldig godt å har aket i flere timer idag :) Småen ville vi skulle sende bildet til barnefaren der han aker så det gjorde vi. Så får jeg melding tilbake at disse akebrettene er veldig farlige å at han burde ikke få lov å bruke det! Er han ikke litt vel hysterisk?? Han var langt fra bilveien,jeg var der hele tiden,å det var ingenting å krasje i.  Får deres barn lov å bruke UFO akebrett?

Anonymkode: dc933...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....

Skrevet

Mye annet som er farlig enn et ufo akebrett.  Mitt barn har ikke ufo akebrett men jeg hadde ikke reagert negativt om hun ville ake på et.

Anonymkode: 042fa...8cb

• Liker 8
Skrevet

Hører om at det har vært en del ulykker ja. Fordi en har null styring. Men husker jeg selv hadde slik brett som ung. Var kjempegøy. Tenker at om en aker med de aleine, at det ikke er mange andre rundt barnet, så går det for det meste bra. Men så klart. Alt er farlig. 

Anonymkode: e3bdb...7e3

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hører om at det har vært en del ulykker ja. Fordi en har null styring. Men husker jeg selv hadde slik brett som ung. Var kjempegøy. Tenker at om en aker med de aleine, at det ikke er mange andre rundt barnet, så går det for det meste bra. Men så klart. Alt er farlig. 

Anonymkode: e3bdb...7e3

Han var den eneste ungen som var ute å aket. Kjøpte ett annet nytt akebrett nå nylig å der sto det varsel om at han måtte ha på både hjelp og briller for å bruke ett helt vanlig akebrett 😮 Synes det begynner å bli ganske hysterisk.

• Liker 5
Skrevet

Når han brukte UFO akebrettet så falt han noen ganger av ja men var jo ikke verre enn at han ramlet i en myk snø. Vondt fikk han heller ikke. Hos meg kommer han hvertfall til å få lov å bruke akebrettet,så får heller faren ha andre regler når han er der.

Skrevet

Jeg hadde et slikt når jeg var barn, men mamma kastet det etter det var en ulykke hvor et barn kræsjet i høy fart, husker ikke om barnet døde eller ikke. Mine barn får heller akebrett med ratt, føler det er litt tryggere. 

Anonymkode: 46c8d...a50

• Liker 3
Skrevet

Kjøp en Stigakjelke. Mye bedre.

Anonymkode: 9354c...65f

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde et slikt når jeg var barn, men mamma kastet det etter det var en ulykke hvor et barn kræsjet i høy fart, husker ikke om barnet døde eller ikke. Mine barn får heller akebrett med ratt, føler det er litt tryggere. 

Anonymkode: 46c8d...a50

Han har akebrett med ratt også men når han skal til far så blir han hentet på skolen,å der er det ikke lov med så store akebrett. Å når vi skal på hyttetur å må sitte på med andre pga vi ikke har bil,så blir ratt akebrett altfor stort å ta med. Mens UFO akebrettet tar lite plass å er kjempe gøy.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en Stigakjelke. Mye bedre.

Anonymkode: 9354c...65f

Han har jo ratt akebrett men den tar så sinnsykt stor plass i for eksempel bilen eller på skolen.

Skrevet

Farlig eller ikke, du burde høre på,far, det er tross alt guttes far, og den som til slutt bør har siste ordet.

Anonymkode: af3b4...16d

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farlig eller ikke, du burde høre på,far, det er tross alt guttes far, og den som til slutt bør har siste ordet.

Så mors ord betyr lite? På åpne bakker uten mulighet for kræsj i trær o.l et ufo helt greit. Her har ungene hatt det fra skole alder. 

• Liker 3
Gjest BearMama
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal far ha siste ordet?

Skrevet

Min gutt har ikke fått ufo-akebrett. Null styring. Ellers er det endel akeulykker. Før så freste vi ned Korketrekkeren. Nå må alle ha hjelm og briller. Jeg synes ikke det er hysterisk. Jeg bruker bilbelte også. 

• Liker 4
Skrevet

Har vært stygge ulykker med ufo-akebrett så skjønner far.

Anonymkode: 3fbd9...758

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal en helgepappa få bestrmme regler hos meg?? Det er helt uaktuelt at han skal få diktere reglene som gjelder hos meg! Han får bruke akebrettet når han er her,så får heller far nekte han å bruke akebrettet hos han. Siden jeg nå vet at far er imot det akebrettet,så sendte jeg selvsagt med ett annet akebrett til å bruke hos far i helgen. Men på mandag skal han få bruke UFO akebrettet så mye han vil.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært stygge ulykker med ufo-akebrett så skjønner far.

Anonymkode: 3fbd9...758

Det har vært dødsulykker med biler også,skal vi slutte å kjøre bil også da?

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Min gutt har ikke fått ufo-akebrett. Null styring. Ellers er det endel akeulykker. Før så freste vi ned Korketrekkeren. Nå må alle ha hjelm og briller. Jeg synes ikke det er hysterisk. Jeg bruker bilbelte også. 

Bilbelte bruker selvsagt vi også! Men har aldri sett er barn som aker med hjelm og briller! 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, coralgol skrev:

Så mors ord betyr lite? På åpne bakker uten mulighet for kræsj i trær o.l et ufo helt greit. Her har ungene hatt det fra skole alder. 

Her var det åpen bakke uten noe som helst å krasje i;å langt fra bilveien. Å det var faktisk kun min gutt som var ute å aket. Vi har heller ikke bruke UFO akebrett før i år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...